Het is makkelijk om iemand zijn negatieve eigenschappen te benoemen, maar kan je ook de positieve eigenschappen benoemen?
ik zie dat ik een fout heb gemaaktOp woensdag 16 januari 2002 13:33 schreef saviour het volgende:
Wat dacht je van "at ?" ?
ik bedoelde at modem commando`s
Het is makkelijk om iemand zijn negatieve eigenschappen te benoemen, maar kan je ook de positieve eigenschappen benoemen?
code:
1
| ECHO ATDT112 > COM1 |
QnJhaGlld2FoaWV3YQ==
zo reset je hem???Op woensdag 16 januari 2002 14:19 schreef Brahiewahiewa het volgende:
code:
1 ECHO ATDT112 > COM1
Staat de politie al voor je deur?Op woensdag 16 januari 2002 14:30 schreef Duinkonijn het volgende:
[..]
zo reset je hem???
QnJhaGlld2FoaWV3YQ==
Neuh was nog niet begonnenOp woensdag 16 januari 2002 15:12 schreef Brahiewahiewa het volgende:
[..]
Staat de politie al voor je deur?
maar weet nu wel hoe ik at commando`s moet toe passen
Droog
. Als je een USB-modem hebt of iets anders vaags moderns is het bovenstaande wat moeilijker. Je zult hier ongetwijfeld speciale programma's voor hebben: zie mijn linkje 4.
Een 'normaal' modem resetten onder DOS:
echo atz > com1:
Of com2:, com3:, etc. afhankelijk van de COM-poort waar het modem opzit...
echo atz > com1:
tis een isdn op com2Op woensdag 16 januari 2002 18:20 schreef KevinLevie het volgende:
Droog. Als je een USB-modem hebt of iets anders vaags moderns is het bovenstaande wat moeilijker. Je zult hier ongetwijfeld speciale programma's voor hebben: zie mijn linkje 4.
jup die werkte tnxOp woensdag 16 januari 2002 18:21 schreef Brian Dickens het volgende:
Een 'normaal' modem resetten onder DOS:
echo atz > com1:
Pagina: 1