Goedkoopste draadloos/optische set

Pagina: 1
Acties:

• rnmt
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 09-11-2024

rnmt

Dr EvIL

Topicstarter
Ben dus op zoek naar een goedkope draadloos en optische set (toetsenbord en muis), die Logitech Cordless Optical (EUR 123,-) is mij nog te duur...iemand tips :?

Throw me a freakin' bone here

• koper137
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 30-12-2024

koper137

uhhhhhh

duur maar wel super.........

___________________________*

• Scatman_II
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 16-08 22:29

Scatman_II

R9500 Pro >:)

Why draadloos? ... is wel stoer, maar je zit wel altijd te kloten met batterijen enzow..

OC / CM - Begint eer ge Bezint

Verwijderd

imo kan je beter investeren in top kwaliteit, maar met een draadje eraan. Tenzij je soms ver van je pc'tje af wil zitten :). Maar als dat niet zo is, zou ik gaan voor een goede logitech/ M$ set (ook als het toch draadloos moet zijn) Maar draadloos heeft dus zijn prijskaartje :)

Verwijderd

Op HWI stond pasgeleden een review van de Microsoft optisch/draadloos. De conclusie was dat het wel een stukkie goedkoper was dan de Logitech Desktop Optical, maar dat de kwaliteit ook een heel stuk minder was. Ik heb zelf de Logitech Desktop Optical. Je gaat er toch enkele jaren op werken, dus ik zou toch voor kwaliteit gaan, want een optische/draaloze set die niet goed werkt is een ramp.

Arno

• Kogando
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 31-07-2025

Kogando

Humordenaar

www.neolec.de

te bestellen bij bijv. www.gistron.com

Citeerde hij de halve wereldbevolking..

• Kogando

Kogando

Humordenaar

Op donderdag 17 januari 2002 10:54 schreef Scatman_II het volgende:
Why draadloos? ... is wel stoer, maar je zit wel altijd te kloten met batterijen enzow..
Die Neolec kan je in een oplader zetten..

• Kogando

Kogando

Humordenaar

Oh, je wilt het toetsenbord ook draadloos? Hmmz, zou ik niet doen.. met je toetsenbord beweeg je toch niet..

Verwijderd

Op donderdag 17 januari 2002 11:08 schreef Kogando het volgende:
Oh, je wilt het toetsenbord ook draadloos? Hmmz, zou ik niet doen.. met je toetsenbord beweeg je toch niet..
zeker wel een draadloos toetsenbord, hoe minder draden hoe beter! En het is makkelijker met schoonmaken en het ziet er mooier uit op je bureau (als het voorderest geen teringzooi is, want dan valt het niet op ook)

Verwijderd

Op donderdag 17 januari 2002 11:07 schreef Kogando het volgende:

[..]

Die Neolec kan je in een oplader zetten..
en hij roelt hard..
alleen een beetje jammer dat na 1 dag,
dat is +/- 14 uur
je hem al weer op de oplader moet zetten :( ik heb er dus ook een tweede muis bij die ik in me bak kan hangen zodra mijn Neolec leeg is..

:)

• PromWarMachine
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 10-08 11:19

PromWarMachine

Forsaken Archer

Nee, goedkoper dan dat zijn ze er nog niet ...

Als je per se die draadloze set wil (is gewoon de beste imo) maar niet voor die prijs is de enige oplossing wachten. Paar maanden minimaal.

Zie je toch af van een draadloze set dan zou ik je de dual optical mouse van logitech en een -vul maar wat in tobootje- aanraden.

Zelf heb ik gekozen voor een draadloze muis en een tobo met draad:
Muis: Logitech Cordless Optical Mouseman
Tobo: Cherry W98 standaard PS/2

Misschien nog motivatie:
Bewegingsvrijheid met m'n muis vind ik erg belangrijk, vandaar draadloos. Toetsenbord is het verst weg op m'n bed of op m'n school en beide locaties zijn beide gemakkelijk te bereiken met draad! (bed staat naast computer :) (computerkast=nachtkastje :7))
Daarnaast lijkt het me werkelijk waar vreselijk als je nét aan het chatten bent, aan het afscheid nemen van een lekker ding, zijn de batterijen van je tobo leeg, ahhhhhh |:(

Dividend for Starters

Pagina: 1