Verwijderd

Topicstarter
Ik mag mijzelf sinds ongeveer een uurtje een trotse bezitter noemen van een Sony Cybershot DSC-P50. Nu heb ik gelezen dat dat ding batterijen vreet en dat ik beter een losse sony accu+lader kan kopen. Maar die dingen zijn *#^%-duur!

Weet iemand of ik er ook gewone oplaadbare batterijen in kan gooien? Of MOET ik nu zo'n dure accu kopen? Wat voor batterijen/opladers zijn hiervoor geschikt?

Groetzz Elsjuh

• ludo
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 01-03 18:17
Ik heb dezelfde cam, en je kan er gewone oplaadbare batterijen instoppen. Maar als ik jou was zou ik een setje NiMH batterijen kopen met een hoge capaciteit (1600 mAh >). Ik heb zelf bij m'n cam de GP Powerbank 3 (1800 mAh) van GP Batteries gekocht. Met deze batterijen kan ik makkelijk twee uur achter elkaar foto's schieten.
Het kost wel wat (~ €45,-), maar dan heb je ook wat. Zie voor meer info: http://www.gppowerbank.nl

En voordat mensen gaan zeuren, doe ik het maar even :)
Lees even de FAQ over groetjes doen ;), dat wordt hier niet zo op prijs gesteld (ja klinkt vreemd).
no flame intended

• Tha BasZ
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14-11-2024

Tha BasZ

- niks -

Bevalt die digi cam een beetje??
Want ik ben van plan om die miscchien ook te kopen...
Ik zit nog te twijfelen tussen:
Canon Powershot A20
Nikon Coolpix 775
Sony Cybershot DSC-P50

Maar ik denk het toch wel het die Sony wordt.

• NexuZ
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 11-08-2025
Ik heb ook de Sony DSC-P50 en heb hier ook van die 1600 mAh batterijen erin zitten. Misschien dat ik zo'n Lithium accu erbij ga halen want die dingen schijnen echt heel erg lang mee te gaan. Maar voorlopig zijn die krachtige batterijtjes ook meer dan genoeg.

• Tha BasZ
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14-11-2024

Tha BasZ

- niks -

zie me vorige post het is dus een Nikon Coolpix 775 geworden.
En daar zit een goed Li-ion accu en lader bij :)
Dus ik heb het probleem gelukkig niet...

• centauri
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 08-01-2025
Heb zelf ook Sony DSC-P50 incl. Lithium accu. Gaat bij normaal gebruik enkele dagen mee (wel tussendoor je cam uitzetten ;)), met flitser op full schiet je makkelijk 64 MB aan pix vol

btw. prijs viel ook wel mee iets van 190 piek, voor accu, lader en tasje

<< shibby >>

Pagina: 1