Hallo, ik kreeg een leuke bigtower kast (gekocht op interexpo in Zuidlaren), echter met een probleem. Er is geen merk te vinden op de doos alleen het woord bubbles en het nr 13931 en nu blijkt dat ik geen materiaal heb om mijn cdspelers vast te zetten er zijn geen schroef gaten maar gleuven voor een soor geleiders (niet meegeleverd uiteraard . Op het internet kan ik nix vinden over dit onderwerp...Misschien dat iemand van jullie me kan helpen??
Dubbelzijdig plakband?
Of kun je in die sleuven niet gewoon een schroef zetten zodat de drive iig vasthangt.
Of kun je in die sleuven niet gewoon een schroef zetten zodat de drive iig vasthangt.
Verwijderd
Heb ik ook wel eens gezien.
Weet alleen de naam niet meer.
Ga eens kijken bij een lokale electronica boer.
Weet alleen de naam niet meer.
Ga eens kijken bij een lokale electronica boer.
Ik heb hier ook twee kasten die met een rail systeem werken de ene is een aopen de andere Enlight misschien dat die dat los verkopen ?
"De kans dat een snee brood op een nieuw tapijt valt met de beboterde zijde onderaan, is recht evenredig met de prijs van het tapijt"
Compaq en Dell hebben ook zo'n soort systeem. Bij compaq moet je gewoon wat schroeven in de zijkant van de cd-speler/harde schijf draaien en dan klikt ie zo vast in de rail.
Geen beurs, geen tempo
Misschien een grote waaier er achter ? dan zijn de schroeven in elk geval vast te draaien..
kauwgom werkt ook
of spijkers
maar vast lassen is het beste
of spijkers
Verwijderd
Zou wel sportlife gebruiken, krijg je niet alleen een heel erg vast-zittende cd-rom speler, maar ook witte tandenOp woensdag 16 januari 2002 14:17 schreef gprins het volgende:
kauwgom werkt ook
of spijkers
Zitten er geen steuntjes aan de binnenkant waar je je cd-rom vastmaakt? Bij mij is dit nmlk wel het geval. Ik kan um op de steuntjes leggen en hoef um niet vast te schroeven. Heb het echter wel gedaan omdat ik mijn pc nog wel eens wil verslepen
Signature
Klopt idd, die maakten gebruik van zgn shoulder screws, maar ik zou niet meer weten welke kast het was.Op woensdag 16 januari 2002 13:08 schreef I.M.Weasel het volgende:
Een oude Packard Bell kast die ik me kan herinneren had het ook...
Een houten wasknijper helpt ook wel. Di ehaal je uit elkaar.
Met het ene houtje klem je de bovenkant en met de andere de zijkant.
Als je naar een kleine pc boer gaat dan hebben ze daar vaak nog wel wat van die rails liggen, die willen ze je dan wel zo meegeven. Die dingen vindt je ook wel op computerbeursen bij de rommelkraampjes en het oude spul.
Met het ene houtje klem je de bovenkant en met de andere de zijkant.
Als je naar een kleine pc boer gaat dan hebben ze daar vaak nog wel wat van die rails liggen, die willen ze je dan wel zo meegeven. Die dingen vindt je ook wel op computerbeursen bij de rommelkraampjes en het oude spul.
meet ff die gleufjes op en loop naar de betere computer onderdelen boer die hebben zo zo`n geleider voor je , ik heb ze zelf ook in diverse systemen zitten
ze zijn gewoon van plastic niets bijzonders , je kunt ze ook vinden in p100 pc`s en 486
ze zijn gewoon van plastic niets bijzonders , je kunt ze ook vinden in p100 pc`s en 486
Pagina: 1