• dominic
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 08-02 14:55

dominic

will code for food

Topicstarter
Alsof de slechte kwaliteit van de producten van KPN nog niet genoeg benadrukt is, heeft deze falende organisatie er ook nog voor gekozen om de storing in het vaste telefoonnetwerk in mijn regio, een storing die er voor zorgt dat niemand kan bellen of gebeld kan worden, pas morgen op te gaan lossen.

Dit betekent dat een groot aantal huishoudens zonder telefoon zitten de komende middag, nacht en ochtend.

Erg vreemd dat ze vandaag niks aan de situatie doen.

Download my music on SoundCloud

Verwijderd

welke regio zit je?

• dominic

dominic

will code for food

Topicstarter
Op woensdag 16 januari 2002 13:19 schreef mafiasven het volgende:
welke regio zit je?
1273 (pc)

Verwijderd

Ik denk dat er wel een reden voor zal zijn dat ze het niet nu oplossen. Verder is volgens mij het vaste net van de KPN toch redelijk stabiel te noemen.

• TheVMaster
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 23:33

TheVMaster

Moderator WOS
hmm.....tja..ze hebben vast geen personeel genoeg :p hehe moeten ze er maar geen 4800 mensen uitgooien :)....ze moeten weer een staatsbedrijf maken van KPN ...

• aardbeix15
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

aardbeix15

100%fruit pers je er niet uit!

ej ik heb 1217 (centrum Hilversum) als ik starx thuis ben misschien dus ookgeen telefoon. ach whateverik heb toch m;n mobiel.

btw. ik loop stage bij KPN

snel zeggen: 'De koetsier poetst de postkoets met postkoetspoets'
levensmotto: 'vroeg gedaan is lang gerelaxed!'.

• dominic

dominic

will code for food

Topicstarter
Nou de telefoon doet het weer hoor, jammergenoeg was de ADSL verbinding ook weg, dus kon ik gistermiddag en avond niet meer internetten, grmbl.

• kamstra
  • Registratie: April 2001
  • Niet online

kamstra

ipso iure

Hier ook KPN storing....ownee, we hebben m net opgezegd :+

Is trouwens erg vaag hoe dat gaat:

Ik bellen...vrouwtje vraagt om welk nummer het gaat, ik vertellen. Maar dat nummer staat dus niet op mijn naam, en degene op wiens naam ie wel staat kent niemand meer (studentenhuis he ;) ) Daarna vroeg ze nog naar het adres, ik noemen, en voor elkaar was het alweer.....echt vaag dus, als je het adres en het telefoonnnummer weet kun je voor heel nederland de telefoon opzeggen. (En drie keer raden hoe je achter die gegevens kunt komen...juist..het telefoonboek :D :D !)

Huh..?? Neuh...bedankt | Qui habet aures audiendi audiat

Pagina: 1