Toon posts:

Mijn Tnt 2 Glide Drivers???

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een nogal vaag probleem: Ik heb een Creative Riva TNT 2 Ultra met de nieuwste detonator drivers (gedownload van creative) en volgens de pc is mijn Glide driver Very Unstable--> dus ik heb de Detonator Drivers van Nvidia geprobeerd maar geen succes. Dwz dat als ik Q3A speel het gewoon vrolijk vastloopt na 3 min. spelen ofzo.
IS HIER WAT AAN TE DOEN???
Ik draai 2000

Verwijderd

Als je detonators gebruikt verlies je je glide emulatie zoiezo, dat is een feature uitsluitend met Creative drivers!

Misschien is je systeem gewoon instabiel!?

Verwijderd

Topicstarter
Dus als ik gewoon de drivers van Creative installeer en dan niet de detonator drivers dan zal die het waarschijnlijk weer doen

Verwijderd

Ja, alleen is de preformance net zo hoog denk ik, want dat glide moet ie dan toch emuleren (wat weer cpu en cpu kracht kost).
Waarom niet gewoon met de default openGL van de detonators spelen? lijkt me sneller...

Verwijderd

Topicstarter
En hoe doe ik dat????

Verwijderd

Op woensdag 16 januari 2002 12:57 schreef mssh het volgende:
En hoe doe ik dat????
In quake de instellingen bij video op "default OpenGl" zetten ;)

Verwijderd

Topicstarter
Dank je wel, dan word het dus weeer stabiel

Verwijderd

Ik heb een nogal vaag probleem: Ik heb een Creative Riva TNT 2 Ultra met de nieuwste detonator drivers (gedownload van creative)
Creative heeft naar mijn weten geen detonators
en volgens de pc is mijn Glide driver Very Unstable--> dus ik heb de Detonator Drivers van Nvidia geprobeerd maar geen succes. Dwz dat als ik Q3A speel het gewoon vrolijk vastloopt na 3 min. spelen ofzo.
IS HIER WAT AAN TE DOEN???
Ik draai 2000
Glide wordt niet ondersteund bij nVidiakaarten, dat kan alleen met een emulator. Quake 3 gebruikt volgens mij ook geen glide.

• Palomar
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
denk dat die glide-emulatie vooral bedoeld was voor oude 3dfx-only spellen.. als je ook default opengl of d3d kunt kiezen moet je dat natuurlijk nemen..
Pagina: 1