Heeft iemand al die nieuwe 23.12 Detonator xp/4 driver geprobeerd??
en zo ja, wat zijn de resultaten
??
en zo ja, wat zijn de resultaten
Verwijderd
Verwijderd
https://powershellisfun.com
www.nvidia.comOp woensdag 16 januari 2002 12:39 schreef EraZor het volgende:
Ik ken alleen de 23.10. Waar haal je de 23.12 vandaan?
Verwijderd
*baf* (valt flauw)Op woensdag 16 januari 2002 12:39 schreef EraZor het volgende:
Ik ken alleen de 32.10.
Me eigen (tegelijk met deze) geplaatste topic pluggenOp woensdag 16 januari 2002 12:39 schreef EraZor het volgende:
Ik ken alleen de 23.10. Waar haal je de 23.12 vandaan?
Heb je iets aan mijn antwoord ? Een thumbs-up wordt zeker op prijs gesteld.
Verwijderd
Ryzen 5800X3D / RTX3070Ti nvidia / Be quiet Dark base 700
Gebruik TVCC2000Op woensdag 16 januari 2002 14:09 schreef Roezjuh het volgende:
Iemand die weet of de tv-out functie bij de nieuwe drivers wel fatsoenlijk werkt?
Liefhebber van schieten en schijten. Ouwehoer en niet-evangelisch atheist.
Daniel36: Dat zeg ik(?) Nee, dat zeg ik niet, je hebt gelijk.
Verwijderd
Probeer de 21.83 driversOp woensdag 16 januari 2002 17:34 schreef Tano het volgende:
Ik heb geen drivers voor m'n Geforce 3 Ti 200 (aldi-computer, november pt4). Die niewe detonator (23.12) doet het niet, dan loopt alles vast (heb windows ME). Ook capture driver doet het niet (van MSI). Help?
THX Tano
PSN-id: Chrasher
I could feel at the time There was no way of knowing Fallen leaves in the night Who can say where they're blowing As free as the wind And hopefully learning Why the sea on the tide Has no way of turning
Verwijderd
Dan heb je blijkbaar gewoon geluk gehad, want ik draai hier ook op een ASUS/INTEL mobo, waar ik wel ongelovelijk veel last van dat probleem heb.Op woensdag 16 januari 2002 23:20 schreef Cenobites_Revenge het volgende:
De VIA Chipset is de grooste bug uit de computer geschiedenis...![]()
Detonator 23.12 werkt perfect op mijn Asus 8200 Geforce 3 TI 200 in Windows XP. Maar ja ik heb dan ook een INTEL Pentium III op een ASUS/INTEL moederbord. Kost wat meer , maar dan heb je ook wat....![]()
Verwijderd
lol ik heb gewoon msi en ik draaide met mijn gf3ti300 van leadtek alles werkte perfect met elke driver die ik downloade.Op woensdag 16 januari 2002 23:20 schreef Cenobites_Revenge het volgende:
De VIA Chipset is de grooste bug uit de computer geschiedenis...![]()
Detonator 23.12 werkt perfect op mijn Asus 8200 Geforce 3 TI 200 in Windows XP. Maar ja ik heb dan ook een INTEL Pentium III op een ASUS/INTEL moederbord. Kost wat meer , maar dan heb je ook wat....![]()
KOPHI - Klagen Op Het Internet podcast. Luister hier! of kijk hier op YouTube.
Ik denk dat Asus het internet-verkeer een beetje zat was...Op woensdag 16 januari 2002 22:30 schreef Chrasher het volgende:
Ik las net op www.m3dzone.nl dat die Asus-drivers weer verwijderd zijn van de Asus-ftp. Blijkt een dikke bug in te zitten. Staat alleen nergens wat exact het probleem is.
Ik heb net nog even gekeken op de ftp van Asus, maar ze staan er nog steeds op. Voor een sneller download kan je ook HIER kijken.Op woensdag 16 januari 2002 22:30 schreef Chrasher het volgende:
Ik las net op www.m3dzone.nl dat die Asus-drivers weer verwijderd zijn van de Asus-ftp. Blijkt een dikke bug in te zitten. Staat alleen nergens wat exact het probleem is.
Verwijderd
Ja.Op donderdag 17 januari 2002 20:32 schreef mcnuggets het volgende:
He, !
dus ik kan die 23.12 driver gebruiken voor mijn leadtek geforce 2 mx400 64 mb kaart???
Verwijderd
- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙