Ik heb m'n computer geupt van Windows ME naar XP kan ik fat32 zo naar NTFS converteren? of is zitten hier gevaren aan?
Verwijderd
Je kan het rustig converteren. hou er wel rekening mee dat je in XP geen optie hebt om terug te gaan hier heb je een partition magic bv nodig.
Ik zou niet weten waarom iemand terug zou willen naar fat32 tenzij je een dual boot wil hebben.
Ik zou niet weten waarom iemand terug zou willen naar fat32 tenzij je een dual boot wil hebben.
is het met partition magic 7 veiliger?Op woensdag 16 januari 2002 12:34 schreef DR het volgende:
kan gewoon
convert c: /fs:NTFS
Nee. Eerder andersomOp woensdag 16 januari 2002 12:36 schreef canalplus het volgende:
is het met partition magic 7 veiliger?
idd, als het kan via een prog van MS zelf doe ik het toch echt liever daarmeeOp woensdag 16 januari 2002 12:37 schreef warp het volgende:
[..]
Nee. Eerder andersom
Verwijderd
Maakt niks uitOp woensdag 16 januari 2002 12:36 schreef canalplus het volgende:
[..]
is het met partition magic 7 veiliger?
NTFS gebruiken. Voor het converteren gewoon convert commando van XP gebruiken
Verwijderd
Is het ook mogelijk om ntfs in dos weer terug te conv. naar fat32? met "convert c: /fs:fat32" ?
kan het zijn dat winxp stoort met je bios versie?
Massel
Massel
wat zijn naast de beveilingen de voordelen van NTFS 
nadelen weet ik wel: langzamer dan FAT32 (niet merkbaar). Verder lekker handig als je met je win98 bootslop opstart en je hd's niet meer terugvind. Moet je weer NTFS 4 DOs zien te versieren. Nee doe mij maar gewoon FAT32, lekker uitwisselbaar.
nadelen weet ik wel: langzamer dan FAT32 (niet merkbaar). Verder lekker handig als je met je win98 bootslop opstart en je hd's niet meer terugvind. Moet je weer NTFS 4 DOs zien te versieren. Nee doe mij maar gewoon FAT32, lekker uitwisselbaar.
nee helaas, ja kan wel van fat32 naar ntfs maar niet meer terug (dat kan dan wel weer met partition magic overigens)Op donderdag 17 januari 2002 11:57 schreef stieno het volgende:
Is het ook mogelijk om ntfs in dos weer terug te conv. naar fat32? met "convert c: /fs:fat32" ?
Massel
en ja winxp kan moeilijk doen met bepaalde bios versie's (check dus of er een nieuwere versie is voor je bios/mainboard)
A wise man's life is based around fuck you
Verwijderd
Ik ben juist bezig met het flashen van mn mobo bios,
en kom daar juist op het probleen dat ik een fat of fat 32 moet hebben om bij mn HD's in DOS te komen.
weer iemand nog een andere manier (want ik neem aan dat een fat32 in XP niet zo handig is.
en kom daar juist op het probleen dat ik een fat of fat 32 moet hebben om bij mn HD's in DOS te komen.
Waarom zou je in godsnaam voor het flashen van je moederbord je HD nodig hebbenVerwijderd schreef op 28 augustus 2004 @ 00:53:
Ik ben juist bezig met het flashen van mn mobo bios,
en kom daar juist op het probleen dat ik een fat of fat 32 moet hebben om bij mn HD's in DOS te komen.weer iemand nog een andere manier (want ik neem aan dat een fat32 in XP niet zo handig is.
Bootable floppy maken en de bestanden die nodig zijn om je bios te flashen erbij zetten op die floppy en booten en flashen maar...
Verder heeft dit weer niks met de orginele vraag van het topic te maken, dus de kick is nogal onzinnig. Daarbij is het flashen van je bios altijd goed beschreven op de site van de fabrikant. Kan me niet voorstellen dat het daar niet mee gaat lukken.
Neem je whisky mee, is het te weinig... *zucht*
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()