frontje 6210

Pagina: 1
Acties:

• rajackar
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 04-08 12:43

rajackar

Blood Minister

Topicstarter
Ik wil graag ff de knopjes van mijn 6210 schoonmaken maar ik weet niet of / hoe ik het frontje eraf krijg. Heeft iemand een idee?

Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5

• Bigs
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Daarvoor zul je je telefoon open moeten schroeven denk ik, achterkant eraf en dan laagje voor laagje uit elkaar peuteren.

• rajackar
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 04-08 12:43

rajackar

Blood Minister

Topicstarter
Mijn toetsen maken een raar klikgeluid. Ik denk dat het door vuil komt. Maaruh als ik dat ding open peuter ben ik dan niet mijn garantie kwijt of zo?

Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5

Verwijderd

Dan ben je wel je garantie kwijt. Als er dus nog garantie op zit kun je het door hun laten doen. Je kan het wel zelf doen, maar aan de bovenkant zitten palletjes die gegarandeerd afbreken. Niet het gedeelte van je frontje maar van je framepje.

• nicknicknick
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 08-08-2022
Op woensdag 16 januari 2002 12:56 schreef rajackar het volgende:
Mijn toetsen maken een raar klikgeluid. Ik denk dat het door vuil komt. Maaruh als ik dat ding open peuter ben ik dan niet mijn garantie kwijt of zo?
Ja dat klikgeluid heb ik ook...
Maar volgens mij is dat niet door het vuil, want bij iemand anders was het ook en die had zijn 6210 met een paar dagen...
Maar je kan je 6210 openmaken met een Torx schroefendraaier (t-6 of t-7 dacht ik).
En als je telefoon niet verzegeld is (kan je zien als je battery verwijderd), kunnen ze het niet zien dat je telefoon is opengemaakt hoor.
Pas nadat mijne ter reparatie is op gestuurd een keer zat er een dergelijke zegel op. Daarvoor heb ik hem al een paar keer open gemaakt...

• Canaria
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Canaria

4313-3581-4704

Op woensdag 16 januari 2002 21:17 schreef nicknicknick het volgende:

[..]

En als je telefoon niet verzegeld is (kan je zien als je battery verwijderd), kunnen ze het niet zien dat je telefoon is opengemaakt hoor.
Pas nadat mijne ter reparatie is op gestuurd een keer zat er een dergelijke zegel op. Daarvoor heb ik hem al een paar keer open gemaakt...
Ook als je telefoon niet is verzegeld, kunnen ze merken dat hij al een keer is opengemaakt. Dit kan doordat de schroefjes allemaal met exact dezelfde fase zijn dichtgedraaid. Dat red je nooit met de hand, of je moet de hoek die je hebt gedraaid meten.

Apparticle SharePoint | Apps | Articles

Verwijderd

Op woensdag 16 januari 2002 21:52 schreef haas het volgende:

[..]

Ook als je telefoon niet is verzegeld, kunnen ze merken dat hij al een keer is opengemaakt. Dit kan doordat de schroefjes allemaal met exact dezelfde fase zijn dichtgedraaid. Dat red je nooit met de hand, of je moet de hoek die je hebt gedraaid meten.
Daar heb ik nog NOOOOIT iets van gemerkt anders.

Ik heb zeer veel van die dingen opengemaakt, en weer dicht geschroefd, en vervolgens opgestuurd.

Nooit problemen meegehad.

Alleen wanneer het stickertje kapot is, kunnen ze moeilijk doen.

• Canaria
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Canaria

4313-3581-4704

Ik heb niet gezegd dat je er dan ook problemen mee krijgt, wel dat ze het kunnen merken. En als je niks aan de hardware hebt veranderd, zullen ze echt niet moeilijk gaan doen.

Apparticle SharePoint | Apps | Articles

Pagina: 1