Two advices for network troubleshooting.. learn to draw diagrams in Visio, and THINK IN LAYERS!
hmm best veel 1700mb...
Daar ga ik maar niet aan beginnen met m'n modempje...
Daar ga ik maar niet aan beginnen met m'n modempje...
*ding* Einde bericht *dong*
ik wil niet w8en op het ceedeetje... we zitten hier met z'n zessen te wachten op die final release.. teveel bugs in beta2.
nope, 99 retries exceeded..
Two advices for network troubleshooting.. learn to draw diagrams in Visio, and THINK IN LAYERS!
[topic=381881/1/25]
Microsoft SharePoint oplossingen | www.onlinesamenwerken.nl | Persian Dance Helia
Verwijderd
Die servers zijn swamped op dit moment, ik zou het morgen nog eens proberen idd. De snelheid zakt ook af en toe erg in. Hetzelfde zag je bij winxp release, na 2 dagen was het rustig en rolde het zo binnen.Op woensdag 16 januari 2002 12:43 schreef axis het volgende:
ik wil niet w8en op het ceedeetje... we zitten hier met z'n zessen te wachten op die final release.. teveel bugs in beta2.
nu staat ie weer op de msdn subscr downloads site met een andere ID...
en nu staat er ook in het rood een cd-key bij.. misschien was dat het probleem??
en nu staat er ook in het rood een cd-key bij.. misschien was dat het probleem??
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()