Toon posts:

Swish probleempje

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
hoi,
Ik heb Swish 2.0 nu behoorlijk onder de knie, ik weet alleen een (heel dom) ding niet : hoe kan ik de tijd waarop de beeldjes elkaar opvolgen veranderen? ik ben er echt al uren mee bezig maar ik kom er echt niet uit, boven in beeld staat wel zo'n tijdbalk maar ik snap niet hoe die werkt...

Verwijderd

Topicstarter
oeps sorry, deze hoort natuurlijk in Webdesign & Graphics... |:(

• CyberSnooP
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 08-09 20:35

CyberSnooP

^^^^ schrijft --->

Handleiding / Online help? Zoek eens naar "Frames per second" of naar "fps" bijvoorbeeld.
En P&W is niet waar je moet wezen nee :)

|_____vakje______|

Verwijderd

Topicstarter
ja die handleiding heb ik al doorgekeken, maar ik word er niet echt wijzer van...
ik moet gewoon ff weten hoe je die frames per minut instelt...

Verwijderd

Topicstarter
>off topic<:
Ik merk dat ik minder reacties krijg op mijn posts sinds ik dat pim fortuijn-icoontje heb. FF voor al de duidelijkheid : ik ben TEGEN pim fortuijn, dat plaatje en die tekst zijn juist bedoeld om die kerel belachelijk te maken...

• raptorix
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 17-02-2022
Op woensdag 16 januari 2002 13:13 schreef loekie2002 het volgende:
>off topic<:
Ik merk dat ik minder reacties krijg op mijn posts sinds ik dat pim fortuijn-icoontje heb. FF voor al de duidelijkheid : ik ben TEGEN pim fortuijn, dat plaatje en die tekst zijn juist bedoeld om die kerel belachelijk te maken...
Ik ben pim fortuyn fan, dus van mij krijg je geen antwoord :)

Verwijderd

je moet met Swish in de..
oh.. je bent tegen Pim Fortuyn. Dan zoek je het zelf maar uit :P

Verwijderd

Topicstarter
Haha,oeps ik zal toch maar weer zeggen dat ik voor pim fortuijn ben... neej kijk ik ben het met een aantal dingen eens die die kerel zegt, alleen met sommige dingen ook weer niet.Eehm...zo goed?

Verwijderd

Topicstarter
mmm ik ben er intussen uit, gewoon een beetje met die balk kloten...

alleen nu heb ik een nieuw probleem : ik kan mijn flash filmpje nergens afspelen (behalve in swish dan)en ik heb wel een geregisteerde versie van swish, dus daar kan het niet aan liggen. Somebody help?

• Yellow|A
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

Yellow|A

Allotaja of rock and rollah

In een browser? Kan je een SWF in slepen en als het goed is moet er een HTML export mode zijn die dan de object/embad code uitpoept

|{ brrr }] |

Verwijderd

File -> Export :?

• Yellow|A
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

Yellow|A

Allotaja of rock and rollah

file > export > html

en dan gewoon in dezelfde directory houden net als met een plaatje oid

|{ brrr }] |

Pagina: 1