Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Oude topics

Pagina: 1
Acties:

• Olaf van der Spek
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Ik heb al een paar keer gezien dat oude topics waar ineens weer op wordt gereageerd op slot gaan. Waarom is dit precies? In de FAQ kon ik er niks over vinden.

Misschien automatisch replyen verbieden als het topic al oud is zodat users het niet per ongeluk doen?

• D2k
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 18-11 16:53

D2k

Op woensdag 16 januari 2002 12:02 schreef OlafvdSpek het volgende:
Ik heb al een paar keer gezien dat oude topics waar ineens weer op wordt gereageerd op slot gaan. Waarom is dit precies? In de FAQ kon ik er niks over vinden.
meestal zijn het zinloze opmerkingen
en zo niet dan is het onderwerp meestal al lang opgelost door of de user of het geen waar het over gaat
Misschien automatisch replyen verbieden als het topic al oud is zodat users het niet per ongeluk doen?
topix :{

Doet iets met Cloud (MS/IBM)

• Twynn
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 24-11 16:08
Mjah, maar soms wordt een oud topic ook bewust omhoog geschopt met een nuttige reply, waardoor er een hernieuwde discussie plaats vind..

Misschien is een waarschuwing dan beter.. (Maarja, zoals D2k al zei.. Topix...)

• Olaf van der Spek
  • Niet online
Wat is er precies met Topix dan? Is toch gewoon PHP waar aan te sleutelen valt?

• DR
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

DR

Op woensdag 16 januari 2002 12:09 schreef OlafvdSpek het volgende:
nope

Gezend, oftewel encrypted sourcecode

• Twynn
Op woensdag 16 januari 2002 12:09 schreef OlafvdSpek het volgende:
Ja en nee.. Zoals DR al aangaf is het encrypted.. Er zijn wel mensen die eraan kunnen sleutelen (de topix-developers), maar die geven geen support meer (omdat het contract is opgezegd).

Maargoed, zoek maar eens een keer op de topix-topics hier in LA, dan kom je daar wel achter!

• Morgoth
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 22-11 00:21
Meestal is het probleem met oude topics omhoog kicken, dat ze omhoog gekickt wordt met een vrije zinloze post. In dat geval gaat het topic dicht. Als iemand alsnog over dat onderwerp een serieuze discussie wilt starten mag hij natuurlijk een nieuwe openen (indien er nieuwe info bij zit uiteraard).

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 17:59

JvS

Ik heb hem zelf ook

Met een heuse toevoeging of een vraagje erbij mag een topic best omhoog geschopt worden hoor :). met een loze reply niet echt.

Ik zie weleens dat een topic wordt gesloten "omdat-ie geschopt is", terwijl dat niet nodig was. Moet je gewoon in LA topicje openen of de mod over ICQ over aanspreken, dan doen we hem weer open :).
Op woensdag 16 januari 2002 12:18 schreef morgoth het volgende:
Meestal is het probleem met oude topics omhoog kicken, dat ze omhoog gekickt wordt met een vrije zinloze post. In dat geval gaat het topic dicht. Als iemand alsnog over dat onderwerp een serieuze discussie wilt starten mag hij natuurlijk een nieuwe openen (indien er nieuwe info bij zit uiteraard).
Een ander probleem is het feit dat sommige mensen het nodig vinden om er "wel een oud topic" bij te plaatsen terwijl het wel een nuttige toevoeging is.

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

• Olaf van der Spek
  • Niet online
Op woensdag 16 januari 2002 12:18 schreef morgoth het volgende:
Dus hij gaat altijd dicht, zinloos of niet?

• Twynn
Op woensdag 16 januari 2002 12:30 schreef OlafvdSpek het volgende:
Nope.. Als het maar niet zinloos omhoog getrapt is.. (en da's praktijk-ervaring ;))

• BreadFan
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
Op woensdag 16 januari 2002 12:30 schreef OlafvdSpek het volgende:

[..]

Op woensdag 16 januari 2002 12:19 schreef JvS het volgende:

[..]

Met een heuse toevoeging of een vraagje erbij mag een topic best omhoog geschopt worden hoor :). met een loze reply niet echt.
Antwoord stond boven je :)

• Olaf van der Spek
  • Niet online
Morgoth zegt dat je best een nieuwe mag/moet openen, maar volgens jullie kun je dus gewoon in de oude verdergaan. Is een beetje tegenstrijdig.

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 17:59

JvS

Ik heb hem zelf ook

Op woensdag 16 januari 2002 12:35 schreef OlafvdSpek het volgende:
Morgoth zegt dat je best een nieuwe mag/moet openen, maar volgens jullie kun je dus gewoon in de oude verdergaan. Is een beetje tegenstrijdig.
Je rijdt op een kruispunt, je mag naar links, naar rechts én rechtdoor... Dat is toch niet tegenstrijdig? ;). Dat is maar net hoe je het opvat :P.

Als er ergens al 30.000 topics over geweest zijn, hoef je niet te kicken, dan is het al helemaal besproken... Ook een message als "weet er dan echt werkelijk niemand een oplossing?" is dan in principe een beetje bullshit :o. Maar als je ergens maar een topic over vindt, dan kan je daarin verder gaan als het aansluit, of je opent een nieuw topic en zegt dat je in het oude ook al wat gevonden hebt, maar je nog wel en vraagje hebt... Maar dat had je dus ook in dat oude topic mogen doen :).

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Pagina: 1