unreal tournament is beter dan cs en leuker vindt ik
CS is een onzeker spelletje geworden , als je neergeknalt wordt weet je niet wat je moet denken of het nou een cheater of gewoon een goede speler is
. Dit is erg frustrerend, gister met Paladin gespeelt en toch nog cheaters
ARGGGGGGGGGGGGGG!
Kenners weten waarom
Eigenlijk geen van beide, maar UT scheelt je een hoop frustraties.
CS is imho erg leuk, maar een potje UT ertussendoor is ook aardig 
CS heb je idd redelijk wat cheaters, zo'n 5-10 procent cheat blijkt uit de logs van strikerz.net, deze zijn dan ook redelijk snel exit.
CS heb je meer teamspel nodig, en dus is in mijn mening, de community wat hechter, verder kun je met counterstrike met elkaar lullen zonder externe progs te gebruiken
CS heb je idd redelijk wat cheaters, zo'n 5-10 procent cheat blijkt uit de logs van strikerz.net, deze zijn dan ook redelijk snel exit.
CS heb je meer teamspel nodig, en dus is in mijn mening, de community wat hechter, verder kun je met counterstrike met elkaar lullen zonder externe progs te gebruiken
"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan
Verwijderd
ik hou niet zo van spaceguns etc dus speel ik cs.. cheaters tja ik ben admin van de server waar ik vaak op speel.
Verwijderd
quake 3
niet zo veel last van cheaters en persoonlijk vind ik mensen die het spelen lekker
met CS heb je heel veel lamers in quake 3 valt het nog wel over UT zou ik het niet weten nooit gespeeld en ook niet van plan.
Ik speelde laatst eens UT, kwam iemand binnen die vervolgens idereen afschoot, 30 mins lang, ook teammaats, verder had hij voor iedereen maar 1 schot nodig, miste nooit en schold iedereen uit, including de admin die ook meespeelde.. ik ben toen maar weer heel hard teruggeholt naar het beschermde, zwaar tegen cheaters beveiligde strikerz gehold waar ik iig zelf tk'ers mag kicken/bannenOp woensdag 16 januari 2002 12:06 schreef Manic het volgende:
Eigenlijk geen van beide, maar UT scheelt je een hoop frustraties.
"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan
Verwijderd
Zonder twijfel UT!!!
Ik speel het nu nog steeds met zeer veel plezier online en ik heb er pas een vriend van me nog helemaal enthousiast over gekregen... Die speelt nu echt geen ander spel meer
UT is gewoon het allerbeste spel wat ik ken
Ik speel het nu nog steeds met zeer veel plezier online en ik heb er pas een vriend van me nog helemaal enthousiast over gekregen... Die speelt nu echt geen ander spel meer
UT is gewoon het allerbeste spel wat ik ken
Verwijderd
pfff n00bz... 
tegen cheaters spelen is juist een uitdaging
ik heb persoonlijk al aantal keer bewezen dat je sneller kan zijn dan aimbot
zorg met CS gewoon dat je op server speelt van een clan met admin en zoek gewoon een andere server op als het te gek wordt. het is allemaal niet zo moeilijk
zorg met CS gewoon dat je op server speelt van een clan met admin en zoek gewoon een andere server op als het te gek wordt. het is allemaal niet zo moeilijk
CS, ondanks de zjieturz....
"Ik huiver de fluister, daarom schreeuw ik!"
UT is met Instagib en de shockrifle heerlijk om te spelen, als je echt goed bent met dodgen, is het gewoon heel erg vet. Cheaters herken je zo man. Een AImbot schiet altijd raak. Zodra je iemand ziet rondlopen die niet zo goed dodged, loopt springt, en toch iedereen afknalt is het een aimbot.
Applause voor deze man !!Op woensdag 16 januari 2002 12:09 schreef opium het volgende:
pfff n00bz...
Verwijderd
ja je hebt helemaal gelijk. cheaters zijn wel dgelijk te verslaan je moet gewoon sneller dan ze zijn. ik vind het zelf ook leuk om tegen cheaters te spelen want je word er alleen maar beter vanOp woensdag 16 januari 2002 12:09 schreef opium het volgende:
pfff n00bz...
HAHA wat een LAMER als je met een aimbot nog verliest. Er is maar 1 manier om de speler met aimbot sneller af te zijn. Hem eerder afschieten dan hij jou gezien heeft... Dus heel snel hoeken om dodgen en goed richten.
Beetje '13 in dozijn' discussie.
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()