Als je iets niet weet, reageer dan niet. | Van klussen krijg je grijze haren.
Verwijderd
Ik denk dat hij kapot is !!!
Maar wat voor foutmelding geeft hij ?
(Wel weer wat geleerd
)
Maar wat voor foutmelding geeft hij ?
(Wel weer wat geleerd
power heeft hij nog wel,
wordt nog wel gevonden door mijn geweldige besruringssysteem (win XP corp ) (ahum)
maar driver niet goed zijn geinstalleerd en als ik die opnieuw installeer krijg ik wederom dezelfde melding.
hoop hiermee voldoende info gedrukt te hebben.
p.s. wat is crossposten precies?
wordt nog wel gevonden door mijn geweldige besruringssysteem (win XP corp ) (ahum)
maar driver niet goed zijn geinstalleerd en als ik die opnieuw installeer krijg ik wederom dezelfde melding.
Als je iets niet weet, reageer dan niet. | Van klussen krijg je grijze haren.
Wat voor foutmelding krijg je dan, als we niet weten wat voor melding het is, kunnen we je namelijk moeilijk verder helpen.
Al denk ik toch dat je je beestje dood gemaakt hebt
Al denk ik toch dat je je beestje dood gemaakt hebt
DRIVER_IRQL_NOT_LESS_OR_EQUAL == DRIVER_IRQL_IS_SUPERIOR :)
Verwijderd
2 dezelfde topics op verschillende forums plaatsen.Op woensdag 16 januari 2002 13:54 schreef www.outer het volgende:
power heeft hij nog wel,
net verlopen = nogsteeds garantie. De wet is daar al een tijdje geleden voor veranderd. Gewoon naar de winkel gaan en niet weg gaan voordat hij gerepareerd wordt
Celeron(cd0) 1000@1000,1.80V ASUS P2B-S Rev 1.03 BIOS 1014 beta 1a, 256@222,100Mhz/AMD k6-III+ 450@550,2.0V ASUS P5A-B rev 1.03 BIOS 1010, 256Mb@222,100Mhz
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()