Toon posts:

Remote control proggie

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik zoek een (freeware) remote control programmatje voor een school. Het is de bedoeling dat leerlingen het programma niet zomaar uit kunnen schakelen of het wachtwoord veranderen, zodat de leraar er niet meer op kan komen (het is dus om mee te gluren). Ik heb VCN al geprobeerd maar dat kan zonder problemen uitgeschakeld worden.

Iemand die zo'n programma weet?

• Predator
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 19-08 16:59

Predator

Suffers from split brain

Tuurlijk
een trojan >:)

Everybody lies | BFD rocks ! | PC-specs

• Reley
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 19-08 12:20

Reley

Zoom Zoom

iets in de richting van Net op school :?
dat gebruikte ze bij ons op de meao
kweet geen site ofzo, maar doe daar es op zoeken, wie weet..

Verwijderd

Op woensdag 16 januari 2002 11:54 schreef PepsterPep het volgende:
Ik zoek een (freeware) remote control programmatje voor een school. Het is de bedoeling dat leerlingen het programma niet zomaar uit kunnen schakelen of het wachtwoord veranderen, zodat de leraar er niet meer op kan komen (het is dus om mee te gluren). Ik heb VCN al geprobeerd maar dat kan zonder problemen uitgeschakeld worden.

Iemand die zo'n programma weet?
gratis :?
denk niet dat dat gaat lukken

Verwijderd

Kijk eens op <a href="www.webattack.com">webattack</a>.
Daar hebben ze een hele freeware-afdeling en vast en zeker staat er wel wat tussen.

• PWA
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

PWA

webattack

zoiets?

• Luppie
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 01-03 23:21

Luppie

www.msxinfo.net

Het is dan wel shareware maar het werkt perfect

http://www.dameware.com

Heb je iets aan mijn antwoord ? Een thumbs-up wordt zeker op prijs gesteld.

• wizza
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 12-07 11:03

wizza

/dev/null

offtopic:
met leerlingen mee gluren?? bah! :r

♛ ᴜs͟͟ᴜs͟͟ ᴍᴀɢɪs͟͟ᴛᴇʀ ᴇs͟͟ᴛ ᴏᴘᴛɪᴍᴜs͟͟! ♛

Verwijderd

Zoiets is verboden,

je mag niet met iemand mee kijken zonder dat deze persoon er toestemming voor heeft gegeven.

Zo ben je strafbaar bezig, als school.

• Boss
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 19-08 15:17

Boss

+1 Overgewaardeerd

je hoeft (bijv op school) geen toestemming te vragen. Je moet het alleen mededelen. Dat geldt ook op kantoor als je internet gelogd wordt etc. Alleen mededelen is genoeg.

The process of preparing programs for a digital computer is especially attractive, not only because it can be economically and scientifically rewarding, but also because it is an aesthetic experience much like composing poetry or music.

• paulhekje
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 13-08 10:01
vnc op een nt/w2k pc kan je zo beveiligen dat het niet uit te schakelen is.
zeker win9x pcs's? vergeet het dan maar, alles is er uit te slopen tenzij je een andere shell gebruikt dan explorer.

|=|=|=||=|=|=||=|=|=| http://www.vanwijck.com |=|=|=||=|=|=||=|=|=||=|=|=||=|=|=||=|=|=||=|=|=|

• WFvN
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 16-08 17:44

WFvN

Gosens Koeling en Warmte

Op woensdag 16 januari 2002 13:40 schreef Cafe-het-Kelderke het volgende:
Zoiets is verboden,

je mag niet met iemand mee kijken zonder dat deze persoon er toestemming voor heeft gegeven.

Zo ben je strafbaar bezig, als school.
Ow? Says who?

Als je als docent de opdracht geeft om iets te doen voor het vak en jij gaat bijvoorbeeld lekker emailen/chatten/anderepersoonlijkedingendoendienietindeleshoren dan ben je zelf dus verkeerd bezig |:(

Gewoon tijdens de les is dat absoluut niet verboden....

btw... hetzelfde geldt voor beveiligingscamera's. Mogen die ook niet? Jawel, die mogen ZOLANG het maar bekend is voor degenen die eventueel opgenomen worden, dat ze gefilmd worden.
Dus geldt ook voor die 'meekijkprogramma's' dat die gewoon gebruikt mogen worden zolang de leerlingen maar op de hoogte worden gesteld DAT het gebeurt.

Verwijderd

Dit is een inbreuk op de privacy. Werk zalf bij een bedrijf, en ik ben verplicht om eerst te vragen of ik mag meekijken op de PC. Het loggen mag wel, maar het inkijken van mails (wat je dus kunt doen als je de pc bekijkt) is absoluut verboden.

• WFvN

WFvN

Gosens Koeling en Warmte

Op woensdag 16 januari 2002 15:30 schreef Cafe-het-Kelderke het volgende:
Dit is een inbreuk op de privacy. Werk zalf bij een bedrijf, en ik ben verplicht om eerst te vragen of ik mag meekijken op de PC. Het loggen mag wel, maar het inkijken van mails (wat je dus kunt doen als je de pc bekijkt) is absoluut verboden.
Jah duh...

Maar op school mogen ze tijdens de les waar jij een opdracht hebt gekregen (uiteraard niet een opdracht in de privé-sfeer), gewoon meekijken.

Jij noemt nu dus wel even wat anders.......

Als een leerling tijdens de les met andere dingen bezig gaat, is dat zijn/haar keuze, en als er dan iets gezien wordt in de privé-sfeer via zo'n proggie ligt de fout dus gewoon bij de leerling.

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb inmiddels het goede gevonden op WEBATTACK tanx daarvoor.

Het mag trouwens best hoor.. meekijken met leerlingen. Het gaat erom dat de leeraar niet constant rond hoeft te lopen... dat komt natuurlijk op hetzelfde neer...

• ScuL
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 01:49
als je RemoteAdmin 2.1 als service installeert (NT/2k/XP) dan is ie ook onzichtbaar en kun je ook meegluren.. (alleen wel oppassen dat je dan nix aanraakt want dan gaat de muisaanwijzer bijv. opeens de andere kant op :P )

ProMods ETS2 uitbreiding - Mijn tijdszone is UTC+13

• WFvN

WFvN

Gosens Koeling en Warmte

Op woensdag 16 januari 2002 20:35 schreef PepsterPep het volgende:
Ik heb inmiddels het goede gevonden op WEBATTACK tanx daarvoor.

Het mag trouwens best hoor.. meekijken met leerlingen. Het gaat erom dat de leeraar niet constant rond hoeft te lopen... dat komt natuurlijk op hetzelfde neer...
zit je op een lerarenopleiding :?

Verwijderd

Topicstarter
Op woensdag 16 januari 2002 21:47 schreef wfvn het volgende:

[..]

zit je op een lerarenopleiding :?
Hehe :) ... Alstjeblieft zeg....
Ik loop stage op een middelbare school... bij systeembeheer

• WFvN

WFvN

Gosens Koeling en Warmte

Op woensdag 16 januari 2002 21:50 schreef PepsterPep het volgende:

[..]

Hehe :) ... Alstjeblieft zeg....
Ik loop stage op een middelbare school... bij systeembeheer
okee... that explains a lot :) (hoewel leraar zijn echt niet verkeerd is hoor :))
Pagina: 1