Lindows & Microsoft

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sundead
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 27-04-2024
Deze dus

Lijkt as usual weer een fijn flame/troll draadje.

Er staan nog een paar reacties ongemod, en scheef,
naar mijn idee dan he....
Helaas is mijn schaaf alweer op, ben druk bezig om weer wat te verzamelen, maar ja :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robin
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Ik heb de laatste reactie een beetje gemod vanwege mijn tekort aan punten :( :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aReaRe
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

aReaRe

Welkom Patrick (11-02-2022) <3

schaaf, schaaf. Her en der de schaaf over draadjes getrokken. Iets meer in evenwicht.

Renault Mégane Estate 1.3 TCe EDC (IV) 140pk Bose (oktober 2019) met aan de trekhaak een Caravelair Antares Titanium 390 (mei 2021)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De op Linux gefocusde newsposter helpt overigens ook niet echt mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeX
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 25-08-2022

KeX

Deze reactie troll staat al op 0: troll, maar het gaat mij nu even niet om de inhoud. Deze figuur reageert volgens mij, hier met opzet op de eerste reactie om maar hoog in de draad te komen staan, zonder ook werkelijk een reactie te hebben op wat zijn "parent" heeft geschreven. Ik heb niet het idee dat dit een gevolg is van op het verkeerde knopje drukken. Hebben jullie ook weleens het idee dat dit gebeurd of ben ik paranoïde?
Mocht ik niet para zijn, dan ben ik benieuwd hoe jullie met een dergelijke actie/reactie omgaan. :)

edit:
Oeps * KeX ziet nu dat er om deze reactie l een draad loopt. Zie slechte modjes |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeeZ
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 25-04-2022

KeeZ

Deze plek is te koop.

idem als mensjes die wel eens een dubbelpost aan hun broek krijgen omdat ze op een ander reply'en maar wel eerder zijn dan diegene die de reactie heeft gepost

Deze plek is te koop.

Pagina: 1