Van klussen krijg je grijze haren
Verwijderd
Open schroeven en kijken of er een zekeringetje inzit die doorgebrand is. De garantie is toch al op dus openmaken is geen probleem. (Doe dit wel in een stofvrije omgeving)
Ik weet niet of er een bescherming inzit (zekering ofzo) maar lijkt me niet aangezien dit normaal niet voorkomt
Ik weet niet of er een bescherming inzit (zekering ofzo) maar lijkt me niet aangezien dit normaal niet voorkomt
T kan aan mij liggen maar wat doe je met een multimeter op je cd branderOp woensdag 16 januari 2002 11:38 schreef www.outer het volgende:
terwijl ik veel te enthousiast met mijn multimeter aan het spelen was, heb ik met mijn duffe harses een kortsluiting veroorzaakt en doet mijn plextor 121032A brander het niet meer.
aangezien mijn garantie net verlopen is, is mijn vraag:
weet iemand of er in zo'n apparaat zeer toevallig een beveiliging hiervoor zit ingebouwd??
en zo ja hoe ik hem weer kan fixen??
Maar dat terzijde. Er zitten soms wel een zekering in maar dan is ie vaak wel smd en dan moet je lekker gaan kloten met die kleine pokke dingen. En dan zijn niet alle circuits beveiligd. En garantie... denk niet dat die plextor mensen jou multimeter expirementen als garantie zien
Tip voor de volgende keer zet je multimeter uit
Server: Dell PowerEdge R610, 48GB DDR3 1333MHz, 3 x 4TB IronWolf RAID5, Dell H700, VMware ESXi 6.0
Laptop: Dell Latitude E6510, Intel i5-560m, 8GB RAM, 128GB Samsung SSD, 250GB 7200rpm, 15.4" WUXGA FHD
PSN: FastBunny_NL
Uhmm, ik heb dit topic al gezien en beantwoord in een andere catagorie ???
Crosspostings duzzz ????
Crosspostings duzzz ????
DRIVER_IRQL_NOT_LESS_OR_EQUAL == DRIVER_IRQL_IS_SUPERIOR :)