lux + mp3 + mazda 323, maar hoe?

Pagina: 1
Acties:

• Guvner
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 05-04-2022
Heb alle topics al afgezocht, maar nerges staat wat ik zoek.

Ik heb een mazda 323F 8-) en daar wil ik een mooie mp3 speler inbouwen. Daarvoor heb ik een P200 met 4GB schijf en 32MB.
Heeft er iemand een idee wat ik hier het beste op kan zetten. Welke lux versie, met welke mp3 speler. Oh ja, ik ga er geen monitor aan hangen, maar een lcd display, met wat invoer knoppies via de joystick poort.

Alle id-en zijn welkom.

• tiguan
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 17:58
Een pc in een auto? Draaiende? Lijkt me niet zo slim, die harde schijf zal het in iig niet leuk vinden.

• Guvner
jawel man, gewoon in een mooie ophanging. Is echt geen probleem. Die dingen kunnen wel een stootje hebben hoor |:(

• Guvner
ik heb zelf 2 x een lux bak gebouwd en dat is niet goed afgelopen, begreep later dus dat het aan de versie van lux lag die ik had gebruikt. Kan iemand me in ieder geval een richting op sturen, welke lux ik mot gebruiken en welke absoluuuuuuut niet.

• moto-moi
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09-06-2011

moto-moi

Ja, ik haat jou ook :w

Op woensdag 16 januari 2002 12:05 schreef Guvner het volgende:
ik heb zelf 2 x een lux bak gebouwd en dat is niet goed afgelopen, begreep later dus dat het aan de versie van lux lag die ik had gebruikt. Kan iemand me in ieder geval een richting op sturen, welke lux ik mot gebruiken en welke absoluuuuuuut niet.
1) Het heet Linux, geen Lux.. ;)
2) Als je in de FAQ van mijn held Jotti had :P gekeken, was je erachter gekomen, dat er Freshmeat.net bestaat, als je daar 'car mp3' intikt, kom je 30 projecten tussen met allerlei informatie..

Succes :)

God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt

• Guvner
daar staat allemaal heel fijn uitgelegd hoe je dat allemaal moet installeren, maar is dat ook de beste distributie om zoiets te bouwen?

• JMW761
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 17-08 17:06
d'r is geen beste distributie...dat verschilt per persoon en per situatie :(

Verwijderd

Op donderdag 17 januari 2002 08:50 schreef Guvner het volgende:
daar staat allemaal heel fijn uitgelegd hoe je dat allemaal moet installeren, maar is dat ook de beste distributie om zoiets te bouwen?
Hoe dan ook, ik vind het een erg cool initiatief. Mocht het je lukken dan hoor ik graag hoe je het allemaal gedaan hebt. Ik heb die howto ook eens doorgekeken en volgens mij moet dat allemaal wel lukken. Echter vraag ik me af of het niet heel erg kostbaar gaat worden.

Ik denk trouwens dat je zoiets makkelijk zelf kunt maken met Debian of LFS. (Ik zou het in ieder geval zo kaal mogelijk houden). LFS is misschien zelfs heel geschikt omdat het behalve de kernel en wat essentieele programma's vrijwel niets anders meelevert. Debian en Slackware lijken mij ook erg geschikt voor dit doel. Waar je zeker niet naar moet kijken zijn distro's zoals RedHat, Suse, etc... (Veel te groot allemaal)...
Ik hoor graag of het je gelukt is!

Suc6!

• Guvner
ohw, sorry :'( da wis ik nie.
Weet ik dus nog te weinig van linux af |:( om zoiets te weten. Maar wat moet ik dan wel doen, gewoon die ene versie ,of weet ik veel hoe je het dan moet noemen, die op die bij die link staat, er op zetten dan?
Pagina: 1