Verwijderd
hmmm, ik weet niet of dit wel een topic is voor I&T, maar goed, hier gaat ie:
Goedkoopste: Vakantiedirekt.nl, daarna D-Reizen.nl, dan Langhout.nl.
Tickets: Travelocity.com, ATP
D-reizen is alleen niet erg up to date, bijna alles zit altijd vol. Elmar is beter en Vakantiedirekt ook.
Goedkoopste: Vakantiedirekt.nl, daarna D-Reizen.nl, dan Langhout.nl.
Tickets: Travelocity.com, ATP
D-reizen is alleen niet erg up to date, bijna alles zit altijd vol. Elmar is beter en Vakantiedirekt ook.
Portugal of Tunesië. Tunesië is zonzekerder, en ben ik al eens geweest, erg lekker 
Voor familie wilde ik een wintersport boeken. Heb ik reeds gevonden op Vakantiedirekt.nl.
Voor familie wilde ik een wintersport boeken. Heb ik reeds gevonden op Vakantiedirekt.nl.
Nieuw (groots) project, mail me wat je er van vindt
Tevens in het bezit van een beeldschone vriendin
Verwijderd
Heeft geen Middellandse zee (Costas!!), maar is wel een aanrader voor een vriend van mij die naar Costa Rica gaat.Op woensdag 16 januari 2002 11:47 schreef jonggoud.nl het volgende:
www.aeroglobe.nl
Verwijderd
Ik ga zelf dit weekend naar Brussel (geboekt via Elmar) en over 4 weken naar Egypte (5 sterren hotel en DUIKEN!)--> geboekt via Vakantiedirekt (400 Euro!). Duiken is zooooo gaaaaf!! Je hebt daar in Egypte de beste duikscholen en dit wordtt mijn 4e keer!!!! VET!

Lekker luxe verwend worden en ook nog eens duiken voor 400 Euro>:), kan ik ff het gezeik met MXStream vergeten.
Lekker luxe verwend worden en ook nog eens duiken voor 400 Euro>:), kan ik ff het gezeik met MXStream vergeten.
Pagina: 1