Toon posts:

Max Payne + Kyro II + NTFS

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb Max Payne geinstalleerd maar zodra het echte spel begint stopt hij ermee bij het loading gedeelte. Ik heb winXP op NTFS schrijf en een Hercules 4500 met tv out. Ze zeggen dat het iets met die NTFS schrijf te maken heeft. Ik heb ook al die compatebility mode geprobeerd maar dat werkt iets beter ik kan dan het intro'tje spelen maar de rest van het spel niet. Hoe kan dit? Hebben meer mensen dit?

• Ramon
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 09:22
ligt aan je kyro 2 denk ik

NTFS veroorzaakt geen problemen met spelletjes.....

probeer eens andere drivers voor je kyro.

Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/

Verwijderd

Heb ik ook gehad toen ik nog win2000 draaide (nu terug 98). Als ik tijdens de in klikte sloeg hij gewoon vast en ging terug naar de desktop. Gewoon blijven proberen en dan komt hij er wel door. Wat ook enorm hielp bij mij was van 32b naar 16b kleuren gaan.

• Dinictus208
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

Dinictus208

Tele romeo

volgens mij ligft het niet aan je kaart.
Ik had het nl ook met een GF3 op een tb 1.4 en win2k.

Kon ook de tutorial spelen maar nade intro knalde hij tekens terug naar m`n desktop. Heb hem toen maar geruilt en OPF gekocht, volgens mij een hele goede keuze.

I could feel at the time There was no way of knowing Fallen leaves in the night Who can say where they're blowing As free as the wind And hopefully learning Why the sea on the tide Has no way of turning

Verwijderd

Bij mij dus ook!

GVD! :(

Iedere keer als hij op de helft is met "loading" ben ik een klap terug op m'n desktop. kep een spel nog nooit zo snel zien "afsluiten"... ;(

Maar ik zou wel graag max payne spelen.

Ook ik gebruik winXP ... denk toch dat het daaraan ligt.

:Z

• KeRsTmAnNeKe
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 30-01 15:29
Zal wel niet aan je kyro liggen, want die doet et hiero perfect bij Max Payne...

In win2k heb ik der zelf geen moeite mee... NTFS had ik dacht ik ook al een keer geprobeert, en daar gaf ie geen enkele error... en heb toch zat spellen gespeeld...

Misschien geen DX8.1 of 8.0a ofzo ?

• Daspeed
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 02-02 13:52
Volgensmij staat hier ook iets over in de search... Meerdere videokaarten hebben dit. Je moet de patch van Max Payne downloaden.

Edit: [topic=337835/1/25]
Hier heb je wat info :)
Pagina: 1