De Som van de Momenten ten opzichte van punt " A " = NUL
Idd geef eens wat meer info. Geeft ie nog een error message, idd of je SP 2 er op hebt.
There is no magic.
128 MB ram
SP II
(Celeron boven 400 ongeveer)
maar hij deed het dus wel met win 98.
en neej hij loopt gewoon vast voordat het menu komt
en verder geen errors
ik heb V1.3 geprobeert maar die doet het ook...
SP II
(Celeron boven 400 ongeveer)
maar hij deed het dus wel met win 98.
en neej hij loopt gewoon vast voordat het menu komt
en verder geen errors
ik heb V1.3 geprobeert maar die doet het ook...
Het ia nogal algemeen bekend, dat Win 2k niet goed werkt met voornamelijk de wat oudere spellen.
Als je SP2 er al op hebt en hij doet het niet, nieuste patch erover, kijken of ie het dan doet. En anders ben ik bang dat het niet gaat werken.
Als je SP2 er al op hebt en hij doet het niet, nieuste patch erover, kijken of ie het dan doet. En anders ben ik bang dat het niet gaat werken.
There is no magic.
H&D was ook niet bepaald wat je noemt 'bugvrij'.
ZOOI en het is zo'n gaaf spel..
heeft niemand H&D lopen met win2k dan????
heeft niemand H&D lopen met win2k dan????
NEEEEEJ man dat spel is zooo coel .....
heb niemand dat spel dan draaien???
vind niemand het spel coel
Verwijderd
Ik vond het echt een geweldig spel, alhoewel ik hem niet heb uitgespeeld. (Zat vast bij die missie waar je begint in een half-track en je wordt opgejaagd door tiger tanks).
Hij was gewoon te buggy om verder te spelen. Wacht nu maar op H&D 2.
Hij was gewoon te buggy om verder te spelen. Wacht nu maar op H&D 2.
Verwijderd
Het is idd niet bugvrij + dat ik de gameplay kut vind, verder is hij wel goed. Er is overigens al een opvolger op komst, maar ik ga toch voor MOHAA!! Dit spel overtreft alles!
Verwijderd
Vindt ik ook, maar als ik zo naar de screenshots kijk van H&D 2, wordt dit ook een hele goeieOp donderdag 17 januari 2002 12:00 schreef Thomas-Anderson het volgende:
Het is idd niet bugvrij + dat ik de gameplay kut vind, verder is hij wel goed. Er is overigens al een opvolger op komst, maar ik ga toch voor MOHAA!! Dit spel overtreft alles!
Pagina: 1