Toon posts:

apparaatje om van SIM naar Sim te kopieren

Pagina: 1
Acties:
  • 210 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Mensen,

Wij gaan over naar het Libertel netwerk (vanaf KPN (lees= monopolistische geldzuigers) )

Dit betekent dat je nieuwe sim kaarten krijgt.

Nu is het geval dat op de oude sim kaarten de tel'nr's staan bij oudere toestellen.

Is er een apparaat in de handel wat de tel nr's van sim naar sim kan kopieeren zonder te veel moeite cq. inspanning?

alvast bedankt

• Luppie
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 01-03 23:21

Luppie

www.msxinfo.net

Gewoon een simlockvrije telefoon gebruiken die telefoonnummers kan opslaan in zijn geheugen. Deze telefoons hebben een optie om van SIM naar geheugen en van geheugen naar SIM te kopieëren.

Enkele toestellen die dit kunnen zijn Ericsson T18s & Nokia 8210
Anders een nokia met datakabel en logomanager

Heb je iets aan mijn antwoord ? Een thumbs-up wordt zeker op prijs gesteld.

Verwijderd

Ik heb een nokia en ik kan al mijn nummers van mijn sim naar mijn mobiel kopieeren een ander simkaartje erin doen en weer terug kopieeren :) simpel

• Oscar the Grouch
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 15-08 10:14

Oscar the Grouch

Ex-Admin

Question everything

Move HA->IT

 I don't know half of you half as well as I should like; and I like less than half of you half as well as you deserve

Verwijderd

Topicstarter
ja, is een mogelijkheid, (kheb zelf 6210, die kan dat ook), maar niet DE oplossing, er moet toch wat anders zijn? klein kastje waar je 2 sim kaarten in moet doen.

kmoet namelijk 30 toestellen.....

Verwijderd

Kastje nog nooit gezien, Debitel deed het in de winkel ook gewoon even met het toestel, dus ben bang dat je aan je 6210 vast zit (ik ook btw, mooi dingie).

Verwijderd

Zo'n apparaatje bestaat dus wel en is te krijgen bij bijvoorbeeld Officecentre. (Kost ongeveer €45,--)
Daarmee kan je de sim leeghalen en direct doorkopieeren naar de nieuwe sim.

Verwijderd

Dit kan in principe ook met 'n Mastera II, daarmee kun je alle soorten simcards mee uitlezen/kopieren. Deze kastjes zijn dan ook heeeel populair bij satelliet-hobbyisten >:)

Verwijderd

Of even via de pc.

Kabeltje, back-up maken, andere telefoon, back-up terug zetten.

Sim-pel

• r0el
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
Bij libertelcitypoint hadden iets waar je de SIM instopte, deze was weer aangesloten op de PC en hiermee kon je 't in no time kopieren! Ik weet niet wat t was, een soort card-reader.

• Canaria
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Canaria

4313-3581-4704

Bij mijn werk ook. Is handig om simkaarten te kopiëren en backups te maken.
Zelf gebruik ik mijn Palm hiervoor.

Apparticle SharePoint | Apps | Articles

Pagina: 1