Toon posts:

[CM] CD-spelers met RC

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Zou je iets kunnen maken waarmee je met een afstandsbediening ervoor zou kunnen zorgen dat je Cd-speler van je PC opengaat :? Volgens mij is dat wel te doen, niet??
Je moet alleen voor elkaar zien te krijgen dat je een Schakeling kan maken die reageert op het indrukken van het knopje op de afstandsbediening niet ???

Verwijderd

Heb je er al goed over nagedacht? Wat ga je doen dan als dat laadje eenmaal op is? Er naar toe lopen om de cd te verwisselen :o

Eerst denken, dan typen ;)

Verwijderd

Topicstarter
Ik bedoel dit in de trand van: alle mensen die zo'n stealth cd-rom hebben en dus het knopje niet meer kunnen indrukken kunnen dan zo'n Afstandbediening gebruiken

Verwijderd

Je moet een receptor maken aangesloten op het circuit van open en sluiten en dan een universele ab gebruiken. Wel een beetje prijzig en moelijk te maken. Ik kan geen schema voor je maken. Veel geluk. >:)

Verwijderd

jaaaaa das zeker wel te doen...tenminste..

ik heb nu van mijn tvkaart mijn afstandsbediening ook ingesteld voor winamp dus het openen van winamp starten van mp3's volume up en down ..nummer door en een nummer terug..

plugins starten enz enz echt mega relaxed..alleen heb ik net iets fout gedaan ik kan alles onderwindows dat met dezelfde commando's werkt ook besturen..zo kan ik dus ook verkenner enz afsluiten (alt-f4) hehe en ook windows op astandbediend afsluiten!

maar tis allemaal weer een lolletje alleen een kutgezoek welke key op je rc unit de juiste keycode heeft....

goodluck ik gaat gelijk weer programeren!

Verwijderd

Hoe heb je dat gefixt dan dat je met je rc je prog start ben nl best geitresseerd? 8-)

Verwijderd

Op woensdag 16 januari 2002 12:23 schreef mssh het volgende:
Ik bedoel dit in de trand van: alle mensen die zo'n stealth cd-rom hebben en dus het knopje niet meer kunnen indrukken kunnen dan zo'n Afstandbediening gebruiken
Ah... dan is het idd misschien wel nuttig.

"Eerst denken, Insomnia... dan typen" :+

Verwijderd

met m'n audigy rc lukt dat al als er data-CD's inzitten :P
MP3-cd's wil ie em niet openen dan speelt hij ze gewoon af
(btw ook sluiten lukt)
Pagina: 1