Het is makkelijk om iemand zijn negatieve eigenschappen te benoemen, maar kan je ook de positieve eigenschappen benoemen?
ATZ
of
AT&F
of
AT&F
Heb je iets aan mijn antwoord ? Een thumbs-up wordt zeker op prijs gesteld.
bedanktOp woensdag 16 januari 2002 09:51 schreef Cobra_Lup het volgende:
ATZ
of
AT&F
ik krijg daar de volgende response op:
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
| G:\>atz atz wordt niet herkend als een interne of externe opdracht, programma of batchbestand. G:\>at&f Er staan geen gegevens in de lijst. f wordt niet herkend als een interne of externe opdracht, programma of batchbestand. G:\> |
Het is makkelijk om iemand zijn negatieve eigenschappen te benoemen, maar kan je ook de positieve eigenschappen benoemen?
het betreft een script onder NT met dos commando`s
Dus je zoekt een command-line commando om strings mee naar je modem te sturen ????
Als dit zo is heb ik geen idee
Heb je iets aan mijn antwoord ? Een thumbs-up wordt zeker op prijs gesteld.
Move HA->IT
I don't know half of you half as well as I should like; and I like less than half of you half as well as you deserve
ja of een proggie wat dat doetOp woensdag 16 januari 2002 10:06 schreef Cobra_Lup het volgende:
Dus je zoekt een command-line commando om strings mee naar je modem te sturen ????
Pagina: 1