Hoe krijg ik MP3 Pro in goede kwaliteit op cd

Pagina: 1
Acties:

• wimpie007
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 09-08 13:01
Goedendag

Ik zit met een probleempje, wanneer ik bestanden met de mp3 pro plugin afspeel met Winamp, klinkt het eerst gaar en dan wanneer de plugin begint te werken, klinkt het beter.

Wanneer ik die tracks echter op een cd wil branden dan blijft het gaar klinken, herkent mijn cd schrijfsoftware die plugin niet of is er wat anders aan de hand.

Tnx

Verwijderd

Je moet het echte mp3pro programma gebruiken (dus geen Winamp), daarmee kan je de mp3pro bestanden converteren naar het wav formaat en dan klinkt het gelijk goed
Via winamp werkt het bij mij ook niet goed

• wimpie007
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 09-08 13:01
He bedankt maar dat omzetten kan maar file voor file, is er geen programma die er 40 achter erlkaar kan doen?

Tnx

Verwijderd

sorry...daar kan ik je niet meehelpen want dat weet ik zelf niet namelij

Verwijderd

kan musicmatch dat niet?
www.musicmatch.com ik weet het niet zeker hoor

Verwijderd

gewoon de diskwriter plugin gebruiken die bij winamp zit, bij mij werkte dat wel oke

Verwijderd

Zet de mp3probestanden over in *.wav bestanden en brand ze daarna op cd

• PASware
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22:10
poeh jullie doen wel erg moeilijk
Nero 5.5.5.1 of hoger die kan met mp3pro om
Kies je audio cd en brandt je je mp3pro nummers gewoon op een cd en die gooi je in je audiospeler en het klinkt perfect :)
zo doe ik dat ook

Tesla Model 3 SR+ | 4425wp (Dak) - 1920wp (platdak) - 840wp (gevel 90gr) | Panasonic 5kW warmtepomp | Hewalex WPB 200L boiler

• Agent-X
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Waarom MP3Pro..ik heb begrepen dat dat voor low end systeempjes handig was maar dat conventionele MP3`s toch echt beter waren?
Verlicht me! :7

• The-Source
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 17:14
Op woensdag 16 januari 2002 15:54 schreef bartpower het volgende:
gewoon de diskwriter plugin gebruiken die bij winamp zit, bij mij werkte dat wel oke
Zoiets wou ik ook al zeggen. Want je hebt toch zo'n output to disk dll. Ik weet niet of hij standaard nog mee geïnstalleerd wordt maar hij bestaat wel en dan zijn je 40 mp3pro'tjes ;) binnen 10 minuten klaar.
Op woensdag 16 januari 2002 16:07 schreef Maiar het volgende:
Waarom MP3Pro..ik heb begrepen dat dat voor low end systeempjes handig was maar dat conventionele MP3`s toch echt beter waren?
Verlicht me! :7
Klopt. mp3 pro is dacht ik wel kleiner in MBs maar de kwaliteit is er niet op vooruit gegaan.

ogg rulez een stuk beter dan mp3

Taal fouten inbegrepen ;)

• dodo79
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 16-08 16:38

dodo79

witte dikke tonnie

Op woensdag 16 januari 2002 08:51 schreef TheRock het volgende:
Je moet het echte mp3pro programma gebruiken (dus geen Winamp), daarmee kan je de mp3pro bestanden converteren naar het wav formaat en dan klinkt het gelijk goed
Via winamp werkt het bij mij ook niet goed
Via winamp met mp3pro plugin kun je gewoon de diskwriter gebruiken, et werkt gewoon goed nl.
en die kan wel je playlist in 1 keer doen ;)

omdat het kan!

Verwijderd

Nero kan t toch direct?
Pagina: 1