Toon posts:

VS.NET + FrameWork SDK zijn uit!

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Het is zover, zowel de frameworksdk als vs.net zijn vanacht final gegaan.

De linkjes:
.NET Framework SDK
.NET Framework redist

En voor de gelukkigen onder ons met 'n msdn abbonomentje
Visual Studio.NET

Note: De final versie van de sdk werkt *NIET* met oudere versies van visual studio.net!!

• ErectionJackson
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 23-06-2017

ErectionJackson

Ff testen hoe lang een onderti

Ik zit nog ff te twijfelen of ik zo'n abo'tje zal nemen. Ik betaalde dan 900 euro voor een Professional abonnement. Is dat jaarlijks trouwens? En wordt t automatisch verlengd?

Microsoft SharePoint oplossingen | www.onlinesamenwerken.nl | Persian Dance Helia

Verwijderd

Mn ADSL lijntje zucht op dit moment om de 2.2GB (!) binnen te slepen. De requirements voor de server zijn overigens niet gering.. 190MB voor NT4 server. Ik kon de .NET sdk redist niet zo gauw vinden op de MSDN subscribers download site (wel vaag, maar goed, waarom zou je de redist downen als je VS.net kunt downen :)), bedankt voor de link :)

Verwijderd

Op woensdag 16 januari 2002 08:51 schreef ErectionJackson het volgende:
Ik zit nog ff te twijfelen of ik zo'n abo'tje zal nemen. Ik betaalde dan 900 euro voor een Professional abonnement. Is dat jaarlijks trouwens? En wordt t automatisch verlengd?
Het is jaarlijks idd. Je krijgt dan 1 keer per maand nieuwe CD's in alle talen die je hebt opgegeven (bv alle europese talen + engels) plus je krijgt toegang tot de download area en daar kun je alle cd's nog eens downloaden, of bv nieuwe dingen downloaden die nog niet op CD bij je thuis zijn gebracht (of bv beta's).

Het wordt niet automatisch verlengd, maar je krijgt wel genoeg spam wanneer je het moet verlengen dus dat is niet zo'n probleem :). Het professional Abbo geeft je geen recht op de enterprise versie van VS.net, dus je hebt geen sourcesafe en een aantal tools mis je. Maar als je alleen werkt is dat niet zo'n probleem. :)

• raptorix
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 17-02-2022
Nu we het toch over MS downloads hebben, weet iemand of .net/XP server al uit is? Zit nu voor ernstig dillema dat me games niet runnen op win 2k en me sqlserver enterprise niet op XP :)

Verwijderd

Beta3 is uit, de final komt tegen de zomer verwachten ze.

Maar waarom geen dual boot, kerel, meteen opgelost :) (SQLserver enterprise installeert alleen op server ja, maar je kunt toch gewoon de standard of desktop gebruiken? functionaliteit is hetzelfde (enterprise heeft alleen clustering meer en meer concurrent connections), de tools ook)

• raptorix
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 17-02-2022
Op woensdag 16 januari 2002 11:55 schreef Otis het volgende:
Beta3 is uit, de final komt tegen de zomer verwachten ze.

Maar waarom geen dual boot, kerel, meteen opgelost :) (SQLserver enterprise installeert alleen op server ja, maar je kunt toch gewoon de standard of desktop gebruiken? functionaliteit is hetzelfde (enterprise heeft alleen clustering meer en meer concurrent connections), de tools ook)
Dual boot liever niet omdat ik thuis ook gelijk de internet server bent en me vriend boos wordt als ik weer ga booten :)

Uhm maar bij standard of desktop kan je toch niet lokaal een sqlserver draaien in de zin dat je zelf daarop db's kan creeren of ben ik nou gek?

Verwijderd

Op woensdag 16 januari 2002 12:57 schreef raptorix het volgende:
[..]
Dual boot liever niet omdat ik thuis ook gelijk de internet server bent en me vriend boos wordt als ik weer ga booten :)
hehe :) ach, in beide kun je toch internet sharing aanzetten?
Uhm maar bij standard of desktop kan je toch niet lokaal een sqlserver draaien in de zin dat je zelf daarop db's kan creeren of ben ik nou gek?
Ja dat kan gewoon. de desktop/standard is gewoon SQLServer alleen is wat minder getuned voor duizenden connecties. De desktop executeert bv maar 5 transactions tegelijk. Iedere transaction die dan volgt, wordt in een queue gezet en geexecuteerd wanneer er 1 klaar is. Werkt goed hoor. Ik draai de desktop met alle tools op mn devbak en op de server gewoon standard. Op zich geen verschil gezien, ik kan alles doen op die desktop engine wt ik ook op die standard install kan. De echte enterprise functies niet, maar die heb je alleen nodig bij grote bakken in clusters e.d.

• Crazy D
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 15-09 19:11

Crazy D

I think we should take a look.

Op woensdag 16 januari 2002 12:57 schreef raptorix het volgende:
MSDE, en de SQL Server tools installeren zodat je ook de enterprise manager hebt :?
Werkt hier perfect :)

Exact expert nodig?

Pagina: 1