Toon posts:

Nieuwe CPU veel snelheidswinst?

Pagina: 1
Acties:
  • 45 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Bonjour,

ik heb het volgende systeem

TB 800Mhz
256 Mb 133Mhz
Geforce 2 GTS 32mb
Asus A7V (eerste model)

Nu was ik misschien van plan het te upgraden dmv 1200 cpu of 1333?
Zou dit grote voordeel met zich meebrengen ?

Verwijderd

tuurlijk is het iets sneller, maar dit merk je alleen maar bij erg lompe proggramma's.

Van de andere kant: als je een beetje weer te verkopen kan je die 800 voor evenveel verkopen als je die 1333 koopt :P

Verwijderd

Topicstarter
zou 't?

Verwijderd

Op woensdag 16 januari 2002 02:01 schreef [STG]Negotiator het volgende:
zou 't?
Ik iig wel :)

3 jaar oude scanners verkopen voor een prijs boven de aanschafwaarde enzo is altijd leuk :P

Verwijderd

Topicstarter
nou verkoop mijn cpu dan maar :P

• NiGeLaToR
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 22:27

NiGeLaToR

Luister Kophi Podcast!

Op woensdag 16 januari 2002 02:02 schreef MREn het volgende:

[..]

Ik iig wel :)

3 jaar oude scanners verkopen voor een prijs boven de aanschafwaarde enzo is altijd leuk :P
Tjah, beetje ignorant familie naaien vinnik nou niet echt succesvol .. 'is ya momma proud of ya??' :P

KOPHI - Klagen Op Het Internet podcast. Luister hier! of kijk hier op YouTube.

Verwijderd

Heb geen illusies....

Dat nieuwe pak van je en die nieuwe galajurk van je vriendin worden zo duur dat er geen cent overblijft voor een nieuwe CPU :)

Verwijderd

jaja dus hij heeft een A7V en jullie raden em een 1333 aan? das een 133 Mhz bus mensen..........

max dus een 1200 of een 1300 met 100 Mhz bus

Verwijderd

Topicstarter
jah of een 1400 :P

Verwijderd

Topicstarter
Op woensdag 16 januari 2002 02:06 schreef Evolution het volgende:
Heb geen illusies....

Dat nieuwe pak van je en die nieuwe galajurk van je vriendin worden zo duur dat er geen cent overblijft voor een nieuwe CPU :)
wheheh lekker actief bezig @ GOT

• Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 00:25

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

Je hebt een redelijk rappe videokaart dus je fps zal altijd iets omhoog gaan.

Tis sterk videokaart afhankelijk.

voorbeeldje ik ging mijn Athlon classic 800 mhz met GF2 MX upgraden naar een Athlon XP 1600+ met dezelfde GF2 mx, in quake gingen mijn fps van 35 naar 70 niet echt positief, ik dus 3dmark 2001 proberen gink van 2300 naar 2500 marks ook niet echt veel.
Toen ging ik het ff met de GTS van een vrind van mij proberen. en tada de fps schoten omhoog!

Bij mij zat de videokaart dus op zijn max gf2 MX in een XP 1600+ is underkill, kun je nog zon snelle prov erin stoppen maar je games gaan dan gewoon niet of nauwelijks sneller. :P

Jij hebt een GTS dus zal je het altijd merken als je 400 mhz xtra hebt!

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 01:07

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Op woensdag 16 januari 2002 02:00 schreef MREn het volgende:
tuurlijk is het iets sneller, maar dit merk je alleen maar bij erg lompe proggramma's.

Van de andere kant: als je een beetje weer te verkopen kan je die 800 voor evenveel verkopen als je die 1333 koopt :P
Je gaat bijzonder weinig merken van een 1333- dat is een Athlon-C, dus met 133MHz FSB. Jouw A7V trekt niet boven de 110MHz, dus moet je rekenen dat een 1333 op 10x100 zal draaien.

Beter idee: de 1300 of de 1400B. Maar goed, zou het zelf niet doen- mijn persoonlijke regel is alleen CPU upgrade als er een nieuwe core in zit, wat hier niet kan- dat zou een nieuw mobo moeten worden. Ik zou wachten op de Thoroughbred (0.13micron) en mobo's die 166MHz FSB ondersteunen. Dan loont het echt.

Oslik blyat! Oslik!

Verwijderd

Op woensdag 16 januari 2002 02:03 schreef [STG]Negotiator het volgende:
nou verkoop mijn cpu dan maar :P
Wat wil je er voor hebben?? Een 1200? ;)

Verwijderd

Topicstarter
minimaal

Verwijderd

[topic=331509]
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.