cs skill - making a desert eagle out of tooth picks
ehh heb je de specs van je monitor wel goed bekeken??
De meeste 15" monitoren kunnen namelijk maar een resolutie aan van 1024*768. Op deze manier ben je dan wel je monitor aan het slopen.
De meeste 15" monitoren kunnen namelijk maar een resolutie aan van 1024*768. Op deze manier ben je dan wel je monitor aan het slopen.
15-inch UXGA active-matrix display with a resolution of 1600 x 1200 pixels, 16 million coloursOp woensdag 16 januari 2002 09:20 schreef Xplosive het volgende:
ehh heb je de specs van je monitor wel goed bekeken??
http://www.euro.dell.com/countries/nl/nld/dhs/products/model_inspn_3_inspn_8100.htm
cs skill - making a desert eagle out of tooth picks
Verwijderd
Dit heb ik ook. Ligt niet aan de resolutie maar aan de frequentie. Zet'm maar eens voor de gein op 75Hz, bij mij gaatie dan flikkeren. Zet ik 'm weer terug op 60Hz dan heb ik nergens last van. Slaat overigens nergens oop dat 75Hz of hoger. TFT werkt niet met dat principe. 50Hz, 60Hz, 70Hz het maakt allemaal niet uit. Is alleen vervelend tijdens booten. Mijn PC boot met 70Hz maar zodra XP opstart gaatie weer naar 60Hz. Daarna blijft het lekker rustig.