Toon posts:

laptop vraag:

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ik weet dat hier een ander forum voor is maar mijn vraag is hetvolgende, dit omdat ik door de bomen het bos niet meer zie

ik kan van iemand een laptop overkopen, merk tulip met de volgende specs: het is een micro laptop

-p3 700
-64 mb ram
-10 gb hd
-10/100 lan
-56k
-4 mb ati rage mobility card
-12.1 tft scherm
-extern floppy en cdrom
-firewire usb, mini usb
-geluidskaart.

Ik kan deze laptop van een collega overkopen voor 1900 piek (keiharde guldens) mijn vraag is zouden jullie het doen? is tulip een goed merk. hij is weinig tot niet gebruikt.

link: http://www.tulip.nl/products_DB/modelspec.asp?Langid=1&lineid=18&type=40&model=37

pdf link: http://www.tulip.nl/images/prod_img/24000mnEN.pdf

Verwijderd

Ik weet er niet veel vanaf, maar als er nog garantie op zit of je weet zeker dat hij 100% werkt is het een redelijke prijs (niet goedkoop).

Dat geheugen is te weinig (voor 2K/XP).
En het 12,1" beeldscherm is ook wel aan de krappe kant.

Voor een paar centen meer heb je een nieuwe met garantie.
Ook van een onbekend merk, dat wel.

Ik zou zeggen, kijk eens in de Pricewatch.

Verwijderd

cpu is wel aardig, mar het is een superklein scherm, en het geheugen en videogeheugen is beide nogal aan de lage kant.

Ik zou voort dat geld gaan voor een groter scherm, meer geheugen, en evt. een mindere cpu.

• JsB
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

JsB

Als je gewoon een beetje gaat typen en wat internetten is zo'n 12.1" scherm perfect. Ik gebruik zelf ook een scherm van die grote op mijn laptop.

• theborgnl
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 29-05 14:48

theborgnl

De mededeling begint hier:

volgens mij kun je beter wat rond surfen op 't net en misschien vind je dan nog iets beters...

toch is het niet echt veel voor zo'n ding.

*ding* Einde bericht *dong*

• Y0ur1
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Voor die prijsklasse moet je maar eens op marktplaats.nl en 2dehands.nl kijken. En dan kun je wel zelf bepalen of dat een goede prijs is. Hij is in ieder geval niet spotgoedkoop ofzo, maar hee duur ook niet
Pagina: 1