ik stel een vraag en vervolgens wordt er gezegd dat ik wat meer moeite moet doen vervolgens zoek ik me eigen helemaal de pleuris naar dit onderwerp en zie allemaal problemen en vragen over 4in1drivers maar vind nergens het antwoord op mijn vraag waar ik kan zien welke versie ik heb of ben ik misschien blind
Verwijderd
Deze vraag is in elk geval al ### keer voorbij gekomen en als je geen antwoord kunt vinden, is dit er misschien wel niet.
Misschien is het antwoord wel dat je dit niet kunt zien
Misschien is het antwoord wel dat je dit niet kunt zien
edit:
Zie bijvoorbeeld [topic=202458/1/25]
Zie bijvoorbeeld [topic=202458/1/25]
Verwijderd
Omdat je dat misschien met de search ook had kunnen vinden. Is mij ook gelukt in minder als een minuut en ik ben echt niet een van de snelsteOp woensdag 16 januari 2002 01:22 schreef tumbadora het volgende:
waarom zeggen ze dat dan niet
edit:
overigens valt het bij nader inzien wel mee hoeveel keer deze vraag is voorbij gekomen, feit blijft dat het antwoord m.i. makkelijk te vinden was
overigens valt het bij nader inzien wel mee hoeveel keer deze vraag is voorbij gekomen, feit blijft dat het antwoord m.i. makkelijk te vinden was
Dat zeiden ze al tegen je voordat je een draadje opende:
Uit de XP FAQ (die je eerst had moeten lezen):
Dus....Welke versie van Via 4-in-1 Drivers Zit er bij XP?
4.33
Slecht ziend.Op woensdag 16 januari 2002 01:05 schreef tumbadora het volgende:
.......of ben ik misschien blind
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Verwijderd
Sorry Merely, eerst het betreffende draadje goed lezenOp woensdag 16 januari 2002 01:25 schreef Merely het volgende:
Dat zeiden ze al tegen je voordat je een draadje opende:
[..]
Dus....
[..]
Slecht ziend.
Hij wist dat 4.33 de standaard driver van XP was. Heeft alleen met andere drivers zitten klooien en weet nu niet meer welke uiteindelijk geinstalleerd staan op zijn systeem.
En dat antwoord is dus niet te vinden
( correct me if I'm wrong ...)
Mmmmmm... ikke is dus slecht ziend
Maar een antwoord op je vraag: installeer gewoon weer die 4.33 Dan weet je zeker dat je die versie hebt.
Maar een antwoord op je vraag: installeer gewoon weer die 4.33 Dan weet je zeker dat je die versie hebt.
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Verwijderd
Je kan het toch gewoon bij apparaatbeheer zien 
Met een beetje logisch nadenken kom je daar best hoor, is minder moeite dan een topic openen.
Met een beetje logisch nadenken kom je daar best hoor, is minder moeite dan een topic openen.
Verwijderd
Volgens mij zit het iets ingewikkelder in elkaar.Op woensdag 16 januari 2002 10:36 schreef Sinterklaas 82 tm het volgende:
Je kan het toch gewoon bij apparaatbeheer zien
Je moet de versies zoeken van bijv. de verschillende controllers. Deze versienummers zijn terug te vinden in de readme file van de Via drivers.
Deze versienummers moet je dan vergelijken met de nummers die weer via apparaatbeheer te achterhalen zijn.
Je kan er dus wel achterkomen maar eenvoudig zou ik het niet willen noemen. Een nieuw topic openen is zeker eenvoudiger ( 1 muisklikje
Pagina: 1