Beste Tweakers,
Ik ben al een tijdje opzoek naar een programma wat het volgende(in volgorde van belangrijkheid)kan:
- Opnemen van de Tv-in Asus v7700 Deluxe(ik heb Nvidia WMD)
- Realtime Divx coderen (dus geen mpeg2!!!)
- Scheduled Recording
- Computer uit sleepmode halen en afsluiten na afloop.
(misschien zelfs aanzetten??nah..)
- Misschien ook nog activeren/programmeren via internet?
(weet dat voor linux dit bestaat)
Ik heb Asus dvcr en Cyberlink PowerVCR geprobeerd, maar die willen geen divxcodec gebruiken(misschien bestaat een patch?). Met Virtual Dub kan ik wel realtime divx encoderen(640X480 23,9 frames PAL zonder frames te droppen
)maar mis ik de Scheduled download en het aan en uitzetten van mijn PCtje.
P.S.
Realtime coderen in Mpeg2 is geen optie ivm. met tekort aan HD ruimte. Verder vind ik het zinloos, omdat mijn PC het toch realtime aankan en ik dus niet ook nog tijd aan hercoderen wil besteden.
Ik ben al een tijdje opzoek naar een programma wat het volgende(in volgorde van belangrijkheid)kan:
- Opnemen van de Tv-in Asus v7700 Deluxe(ik heb Nvidia WMD)
- Realtime Divx coderen (dus geen mpeg2!!!)
- Scheduled Recording
- Computer uit sleepmode halen en afsluiten na afloop.
(misschien zelfs aanzetten??nah..)
- Misschien ook nog activeren/programmeren via internet?
(weet dat voor linux dit bestaat)
Ik heb Asus dvcr en Cyberlink PowerVCR geprobeerd, maar die willen geen divxcodec gebruiken(misschien bestaat een patch?). Met Virtual Dub kan ik wel realtime divx encoderen(640X480 23,9 frames PAL zonder frames te droppen
P.S.
Realtime coderen in Mpeg2 is geen optie ivm. met tekort aan HD ruimte. Verder vind ik het zinloos, omdat mijn PC het toch realtime aankan en ik dus niet ook nog tijd aan hercoderen wil besteden.
AMD Barton XP 2500+@3400+, Asus a7n8x deluxe, 512 MB twinmos, Sapphire Radeon 9800SE@9800XT, LG 915FT+