Toon posts:

wanneer weer lidl notebook aanbieding?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
okay, die aanbiedingen zullen vrij logisch nogal random voorkomen.
Maar het probleem is helaas dat wij hier dat lidl-krantje niet krijgen.
Aangezien voorheen die Lidl laptop aanbiedingen nogal extreem tof waren qua prijs/kwaliteit (en ik eigenlijk best wel asap een laptop nodig heb) lijkt het me wel heel erg tof als er een andere manier zou zijn waarop ik op de hoogte zou kunnen blijven over de lidl-aanbiedingen (denk aan bijv. de mogelijkheid om in te schrijven voor een nieuwsbrief...lidl-page waar hun assortiment op staat...bedrijfsspionage :)).
helaas wordt er vanuit lidl.nl alleen doorgelinkt naar de duitse site waar ze vertellen hoe graag ze je toch als collega zouden willen hebben (mjnn...nah thanks).

Zie ik iets over het hoofd of zijn bovenstaande manieren gewoon echt niet aanwezig?

bvd

• enrico670
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 26-07 17:02
Meestal wordt er toch wel aangekondigt door een mede-tweaker met de vraag of "het wat is".
Dus wees niet bang dat je h`m mist :)

• Han
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Han

Als er weer zo'n aanbieding is zal je het echt wel op tijd merken hoor... Zoals GoT-gewoon worden er al tientallen pagina's aan gewijd voor dat ie uberhaupt in de winkel ligt. Da's het mooie van GoT. Ook is de kans dat het voor de bekendmakingsdatum de gegevens uitlekken door een tweakende Lidl medewerker... Dus wees gerust! ;)

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

• Stinger_Ventura
  • Laatst online: 23:19
LIDL: Gericom Notebook 1200Mhz PIII am 14.01.02

Nachricht vom 13. Januar 2002 um: 10:00:00:
Lidl Montag 14/01/2002:

Gericom Notebook: 1200Mhz PIII, 512MB SDRam, 30GB FP,
ATI M6P Radeon 32MB Mobility Grafikchip, 16bit Soundk,
56k-v.90-Modem, LAN-Netzwerkkarte, Irda-Schnittst.,
Firewire-Schnittst., Li-Ion-Akku, Combo-LW (8xDVD, CD-
Brenner (4x4x24), TV-Ausgang), 15", incl. Software
(WinXP, Worksuite, Nero 5.5, u.a.).............2044,00

Volgens de Duitsers.
Kans is redelijk aanwezig dat die ook naar NL komt ( gezien de voorgaande keren ).
Prijs is in Nederland helaas wel altijd wat hoger, dus ik zet in op 2250.

Voor dat geld twijfel ik toch of ik bij Dell.com zal gaan shoppen aangezien het elkaar niet veel ontloopt.
Enige voordeel zal zijn
-Wat extra software
-Notebook tas
-2 jaar garantie ( maar er word nog gedebateerd of er vanaf 1-1-2002 op ieder product standaard 2 jaar moet zitten?!!? Dus ook Dell )

American Express vraagbaak

• Smarron
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 23:12

Smarron

The bend

Op woensdag 16 januari 2002 01:13 schreef Stinger_Ventura het volgende:

Lidl Montag 14/01/2002:

Volgens de Duitsers.
Kans is redelijk aanwezig dat die ook naar NL komt ( gezien de voorgaande keren ).
Prijs is in Nederland helaas wel altijd wat hoger, dus ik zet in op 2250.

Voor dat geld twijfel ik toch of ik bij Dell.com zal gaan shoppen aangezien het elkaar niet veel ontloopt.
Enige voordeel zal zijn
-Wat extra software
-Notebook tas
-2 jaar garantie ( maar er word nog gedebateerd of er vanaf 1-1-2002 op ieder product standaard 2 jaar moet zitten?!!? Dus ook Dell )
Zeker een vette configuratie! Ben alleen bang dat het scherm niet meer trekt dan 1024*768. Als het hoger is, dan baal ik stiekem een klein beetje van mijn Dell aankoop.

-=Dell Inspiron 7591=- -=Samsung Galaxy A52s 8GB=- -=Nikon D750=- -=Flickr=-

• Stinger_Ventura
Op woensdag 16 januari 2002 06:22 schreef Smarron het volgende:

[..]

Zeker een vette configuratie! Ben alleen bang dat het scherm niet meer trekt dan 1024*768. Als het hoger is, dan baal ik stiekem een klein beetje van mijn Dell aankoop.
Baal niet al te veel zou ik zeggen. Het zijn nl. 2 verschrikkelijk verschillende keuze's.

Vergelijk het met auto's

Lidl ( gericom notebook): Full option's japanse bak
Dell ( BMW/Mercedes ): Zeer goed aangeklede europese auto met wat minder garantie ( kan je wel voor bijbetalen ).

De prijzen ontlopen elkaar dan niet zoveel.
Kijk je naar het goedkoper segment, dan is het verschil wel veel groter qua prijs.
Voor 3k heb je 14.1,256,15gig,1.2ghz Celeron desktop proc., DVD.

Als je boven de 4k gaat zitten, dan komt Dell qua prijs weer goed bij!

• Smarron
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 23:12

Smarron

The bend

Op woensdag 16 januari 2002 11:25 schreef Stinger_Ventura het volgende:

Baal niet al te veel zou ik zeggen. Het zijn nl. 2 verschrikkelijk verschillende keuze's.

Vergelijk het met auto's

Lidl ( gericom notebook): Full option's japanse bak
Dell ( BMW/Mercedes ): Zeer goed aangeklede europese auto met wat minder garantie ( kan je wel voor bijbetalen ).

De prijzen ontlopen elkaar dan niet zoveel.
Kijk je naar het goedkoper segment, dan is het verschil wel veel groter qua prijs.
Voor 3k heb je 14.1,256,15gig,1.2ghz Celeron desktop proc., DVD.

Als je boven de 4k gaat zitten, dan komt Dell qua prijs weer goed bij!
Beter dat ik 3 jaar garantie bij Dell heb genomen :7

Ik denk ook dat de kwaliteit verschilt in het voordeel van de Dell's.

-=Dell Inspiron 7591=- -=Samsung Galaxy A52s 8GB=- -=Nikon D750=- -=Flickr=-

• Stinger_Ventura
Op woensdag 16 januari 2002 11:41 schreef Smarron het volgende:

[..]

Beter dat ik 3 jaar garantie bij Dell heb genomen :7

Ik denk ook dat de kwaliteit verschilt in het voordeel van de Dell's.
Tja, dan trek je weer het prijsverschil wat op ten nadele van 250 Euro. Maar wel 1 jaar boven de Gericom dan.

Ik heb een Gericom ( die van 3k ) en ben zeer tevreden, maar nu ik ook 5k te besteden heb ga ik denk ik toch voor Dell.

• Rudi Vader
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 09-07 22:12
Op 20-02-2002 is de grote dag (>:)) dat de Laptop van de Lidl weer in de aanbieding komt. Specs en prijs nog niet bekend. Wel wordt het geen Gericom maar een Targa maar voor beide geld what's in a name......
Wel een DVD speler/Schrijver, 512 MB intern en 14,1" scherm staat in het foldertje.

Ga voor alle vragen over woordblindheid naar www.dyslexie.nl (of was het nu www.dyslexi.nl of eeh www.dislexie.nl of www.dyslexy.nl of www.dysleksie.nl of www.disleksi.nl of www.dysleksi.nl of eeeehh.....)

• michiel100
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 22-07 07:25
Op woensdag 16 januari 2002 12:00 schreef Stinger_Ventura het volgende:

[..]

Tja, dan trek je weer het prijsverschil wat op ten nadele van 250 Euro. Maar wel 1 jaar boven de Gericom dan.

Ik heb een Gericom ( die van 3k ) en ben zeer tevreden, maar nu ik ook 5k te besteden heb ga ik denk ik toch voor Dell.
Ik zou zo nog een keer voor de Gericom gaan.

Maarja. Ik moet nog 4 jaartjes w88 voordat ik weer een nieuwe laptop nodig heb 8-)

Verwijderd

Ik denk niet dat er überhaupt nog gericom aanbiedingen komen bij de Lidl (in Nederland). Volgens mij is Gericom gestopt in Nederland. In ieder geval hebben ze sinds een weekje ofzo geen Nederlandse helpdesk meer, heb ik uit zeer betrouwbare bron vernomen.

• PsYgHo
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 15-08 01:54
ga nu maar naar lidl, ze hebben er weer 1, prijsbekend op woensdag!

Mess with the best,DIE Like The Rest !
Als je in de poep gaat roeren, gaat het stinken!
In je broek poepen is hetzelfde als verliefdheid, iedereen weet het, alleen jij hebt het speciale gevoel!
I Ignore Fools, who Ignore Rules.

Verwijderd

Ik weet niet of ik die nog zou kopen, zonder echte garantie. Want als er iets stuk aan gaat, moet je naar Oostenrijk bellen voor de helpdesk, dat schiet ook niet op natuurlijk.

• Rudi Vader
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 09-07 22:12
Op donderdag 07 februari 2002 22:14 schreef Funzo het volgende:Ik denk niet dat er überhaupt nog gericom aanbiedingen komen bij de Lidl (in Nederland). Volgens mij is Gericom gestopt in Nederland. In ieder geval hebben ze sinds een weekje ofzo geen Nederlandse helpdesk meer, heb ik uit zeer betrouwbare bron vernomen.

en

Ik weet niet of ik die nog zou kopen, zonder echte garantie. Want als er iets stuk aan gaat, moet je naar Oostenrijk bellen voor de helpdesk, dat schiet ook niet op natuurlijk.
Ten eerste verkoopt de MediaMarkt Gericom volop en ten tweede de aanbieding van de Lidl is inderdaad een Targa (van een bedrijf met een Nederlandse verstiging Actebis, misschien is het wel een Nederlandse bedrijf).

Ga voor alle vragen over woordblindheid naar www.dyslexie.nl (of was het nu www.dyslexi.nl of eeh www.dislexie.nl of www.dyslexy.nl of www.dysleksie.nl of www.disleksi.nl of www.dysleksi.nl of eeeehh.....)

Verwijderd

Dat zou best kunnen, misschien heeft Gericom Nederland nog een restpartij liggen. In ieder geval is de helpdesk er mee opgehouden, wat zou kunnen wijzen op het stoppen van Gericom in Nederland. Maar dat is pas een week geleden, dus het zou kunnen dat ze nog wat laptops hadden, die ze kwijt wilden.

• stylezzz
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 07:22
Op donderdag 07 februari 2002 21:27 schreef Funzo het volgende:
Ik denk niet dat er überhaupt nog gericom aanbiedingen komen bij de Lidl (in Nederland). Volgens mij is Gericom gestopt in Nederland. In ieder geval hebben ze sinds een weekje ofzo geen Nederlandse helpdesk meer, heb ik uit zeer betrouwbare bron vernomen.
Haha, da's leuk! En waar moet je nou je laptop naar toe sturen als ie kapot is? Toch nog ergens binnen europa he????

* stylezzz lacht en hoopt dat iedereen het ooit door zal krijgen "EEN COMPUTER KOOP JE NIET BIJ DE SUPERMARKT"

:P

• Stinger_Ventura
Op vrijdag 08 februari 2002 22:47 schreef dominator het volgende:

[..]

Haha, da's leuk! En waar moet je nou je laptop naar toe sturen als ie kapot is? Toch nog ergens binnen europa he????

* Stinger_Ventura lacht en hoopt dat iedereen het ooit door zal krijgen "EEN COMPUTER KOOP JE NIET BIJ DE SUPERMARKT"

:P
Ik heb een Gericom aangeschaft bij de MediaMarkt hoor!

Hoezo is de helpdesk er mee opgehouden!? Misschien omdat er wat professionelers komt!? Want ik geloof dat alles nu ge-outcoursed was.

Mediamarkt verkoopt heel veel Gericom! 80 % is Gericom. Lijkt me stug dat ze zich terugtrekken.
Ze zijn Europa's grootste laptop boer.

• Stinger_Ventura
Ik heb al gevonden welke het is.
Dit is een Targa die bij de Lidl in Duitsland is verkocht.
Zal wel 1 en dezelfde zijn?!

In Duitsland 1699 , ik schat in Nederland zo'n 1750-1799.
Deze aktie was van gisteren in Duitsland ( 7 februari ).

Afbeeldingslocatie: http://www.supermarktcomputer.de/pix/W02/LIDL_Nb_07.02.02_big.jpg

• X1pheR
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 12-11-2025
Ej, das ff mooi die info. Zo te zien zal het wel dezelfde zijn inderdaad. Ik heb zelf nooit een laptop gehad maar vooral door school zit ik er toch sterk over na te denken. En toen zag ik het krantje van de LIDL dus vandaag met deze er in ;). Was erg benieuwd naar de rest van de feutures. Als je het opsomt:
- 14,1" TFT XGA scherm
- AMD Athlon 4 1,2Ghz proc met PowerNow
- 512Mb Siemens SDRAM geheugen
- 30Gb Toshiba HD
- S3 Savage4 32Mb videokaart met TV-out
- 16 bit AC97 2.1 3D geluidskaart (geïntergeerde mic + boxen)
- 56K Fax/Voice modem V.90 met 10/100 Mbit UTP aansluiting
- 1x Firewire, 1x serieel, 1x parallel, 1x PS2, 2x USB, 1x Irda (Fir4Mbit/s ???), 1x PCMCIA gleuf (Type II)
- 3,5" Samsung diskettestation
- Sanyo Combo 8x DVD + 8x8x24 CD-RW met TV-out
- Li-Ionen Accu (geen geheugen effect???)
- Notebooktas
- Windows XP Home OEM + uitgebreide softwarebundel
- 2 Jaar garantie incl ophalen en gratis hotline

Nou heb ik niet echt verstand van laptops maar als ik het zo zie is het een beste krachtpatser? Nou geloof ik dat het tegenwoordig al 15,1" TFT is maar 14,1" is toch ook al best groot of niet? En best wel kwaliteitspul als ik het zo zie. Bijvoorbeeld dat geheugen :P. Maar die videokaart? Die ken ik niet. Presteert die lekker om ook er ook lekker op te gamen? En wat hier eerder werd gezegd over garantie e.d. is het hiermee wel goed dacht ik. Ik heb nog nooit spul bij een supermarkt gekocht maar als deze goedkoop is (wat is goedkoop?) denk ik er toch sterk aan om deze te kopen! Wat denken jullie? Mijn vriendin en ik willen ook graag films kijken op onze 82cm breedbeeld tv en dacht ik aan een 2e hands computertje ernaast te zetten of zo. Maar daar zou ik deze dan ook voor kunnen gebruiken toch? UTP spannen van computerkamer naar de TV in woonkamer en deze gewoon lekker laten afspelen via TV-out. Of is dit qua prestatie/kwaliteit van beeld niet zo'n goeie oplossing? Sorry voor alle vragen maar ben echt geinteresseerd in deze en als het echt een aanrader is voor relatief weinig geld dan... :) Wat ik niet snap is dat er bij de DVD ook nog eens wordt opgegeven dat er TV-out op zit. Licht het aan mij of gaat dit nou gewoon via TV-out van videokaart :) :)

/edit: Ej, plaatje is gone... Zou je hem weer ff kunnen posten? And.. no responses? :?

Out of order...

• X1pheR
Hmmm... still nobody?
Come on ppl! :)

Out of order...

Verwijderd

In Duitsland koop je een Sony FX505 voor hooguit 100 euro meer. Specs komen aardig overeen.
Dat lijkt mij wel wat. *D

• Sick Nick
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 08:22

Sick Nick

Drop the top!

Op woensdag 16 januari 2002 06:22 schreef Smarron het volgende:
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
Lidl Montag 14/01/2002: 

Die heb ik dus, en het schermpje doet 1400*1050 native resolutie *D

Erg relaxed ding! Als je een laptop voor 4444 oude oerholandse guldens met betere specs kan vinden mag je mij die aanwijzen. Deze is z'n geld meer dan waar, hij roeld erg hard namelijk! :9~

• X1pheR
Dat is ook heel wat meer dan deze LIDL aanbieding wordt (zo'n 3600 piekjes)

Out of order...

• Sovereign
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 27-06 19:01
Op vrijdag 08 februari 2002 22:40 schreef Funzo het volgende:
Dat zou best kunnen, misschien heeft Gericom Nederland nog een restpartij liggen. In ieder geval is de helpdesk er mee opgehouden, wat zou kunnen wijzen op het stoppen van Gericom in Nederland. Maar dat is pas een week geleden, dus het zou kunnen dat ze nog wat laptops hadden, die ze kwijt wilden.
Er bestaat helemaal geen Gericom Nederland, Gericom is een bedrijf uit Oostenrijk.

De "helpdesk" is Teleplan, en ik geloof niet dat die er mee gestopt zijn.

• X1pheR
Topic loopt niet meer echt zie ik :). Kan niemand helpen? Wat is beter. Bij de mediamarkt of ergens anders (waar?) waar het goedkoper is of die LIDL aanbieding nemen. Ziet er wel goed uit maar hoe is die videokaart en de tv-out ervan?

Out of order...

Verwijderd

Ik heb wel eens een targa desktop gehad. Die was OK.
Ik vraag me af hoe het zit met evt. fan-noise, sound en video en zo.
Ik weet het nog niet, hoor. Ik wil zelf ook een lappie aanschaffen. Ik heb op duitse sites gekeken en daar zijn die dingen veel goedkoper :( . Dat scheelt me een hoop!
http://shopping.altavista.de/scripts/av/browse.php?cat=651 kijk daar maar eens.

• Spice
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09-01 14:46

Spice

- Mijn vader is een tovenaar -

Just call me angel of the morning, angel. Just touch my cheek before you leave me, baby. Just call me angel of the morning, angel.

• X1pheR
Op die site wordt bezwaar gemaakt op de videokaart (S3 Savage4 32Mb Tv-out). Dus dit is niet echt zo'n goed dingetje? Wie? Een laptop met een ATi videokaart zal wel been betere keuze zijn of niet? Maar ja. Waar een laptop weghalen? Mediamarkt schijnt heel erg goedkoop te zijn met die dingen. Ga morgen ook ff kijken daar maar weet iemand verder nog iets? En als je iets in duitsland bestelt dan ben je vast wel veel kwijt voor transportkosten of hoe je het ook noemt...

Out of order...

• X1pheR
Hey MrsJo,
Heb trouwens ook gekeken naar je link maar dat vind ik niet echt goedkoop! Juist heel duur. € 3300 tot € 4500 zie je daar gemiddeld :'(

Out of order...

Verwijderd

Kijk dan eens bij de Sony Vaio 505 en 502, haast zelfde specs als de Targa, maar dan heb je wel een Sony. Of de Acer Alpha 550. Toshiba is niet zoveel goedkoper. Ik ben nu op de site van Bullman aan het kijken. Hele mooie, lichtgewichte 15" SXGA laptop.

Verwijderd

kleine prijsvergelijking:
-sony vaio fx505 2210,-(www.pirates.com)-> 1869,-(www.re-computer.de
-sony vaio fx502 1830,-(www.pirates.com)-> 1649,-(www.makromarkt.de
-toshiba satellite 3000-514 2955,-(www.degreef.nl)-> 2100,-(www.lapstore.de
-sony vaio pcg-gr214 mp 2425,-(degreef)-> 2105,-(een duitse site)
*D

• X1pheR
Aangezien jij de enige bent die hier nog reageerd heb ik ook ff je opgezocht op ICQ als je het niet erg vind. Werkt wat handiger dan hier ;) Als het goed is ben je al geadd. Anders check 21458759 of r.s.dewit@chello.nl (MSN)
>:)

Out of order...

• michiel100
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 22-07 07:25
Volgende week woensdag is er weer een laptop te koop bij liddle. Zelfde die hierboven in het duits werd aangekondigd.

• X1pheR
€ 1888,- !!!! Damn... dat wordt mij te duur voor een B-merk ook al zitten er goeie componenten in. Behalve videokaart.. die ken ik niet dus weet niet of die goed presteerd (+tv-out goed is)...

Out of order...

• bdu
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 16-08 09:54

bdu

Ik ben nog wel geinterreseerd maar ik wil weten of die videokaart goed is? Kan je met die videokaart een dvd draaien? En kunnen er op die laptop games gespeelt worden?

met vriendelijke groet

• Stinger_Ventura
Hij is zoveel duurder in Nederland omdat hier de BTW 19.5 is en in Duitsland maar 16%.

Extra geld gaat dus direct naar de overheid.

• bdu

bdu

er zit ook een verschil in de laptop het is namelijk een 8*8*24* ipv een 4*4*24*

maar ik wil antwoord op mijn vraag :'(

• JaymzHetfield
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 18-07 21:06
Ik wil ook antwoord op jouw vraag!

Metal up your ass

• Stinger_Ventura
Voor dat geld ga ik toch naar Dell.nl denk ik.
Wat minder spec's maar zeker een kwalitatief hogere notebook.

Verwijderd

Op donderdag 14 februari 2002 18:59 schreef Stinger_Ventura het volgende:
Voor dat geld ga ik toch naar Dell.nl denk ik.
Wat minder spec's maar zeker een kwalitatief hogere notebook.
eens..

• bdu

bdu

heeft iemand hem ook gehaald en zoja ben je er tevreden mee?
Pagina: 1