www.tradealliance.nl
Verwijderd
- Misschien dat je kaart niet helemaal goed in de sleuf zit.
- Of dat je in de bios dingen hebt gezet die de voodoo5 niet ondersteund (bijv agp 4*, aprature size etc. ofzo puur gokje ik weet niet wat de v5 allemaal wel en niet ondersteund)
- Als het een AGP kaart is kijk dan of je een PCI kaart in de 1ste sleuf hebt zitten.
- Als je een PCI kaart hebt doe dan deze kaart in de bovenste PCI sleuf en je soundkaart in je 3de.
- Bios update misschien (van beide MB en V5 voor zover dit mogelijk is)
Zijn een paar gokjes. Voor de rest heb ik geen idee, maar ja misschien heb je er iets aan.
- Of dat je in de bios dingen hebt gezet die de voodoo5 niet ondersteund (bijv agp 4*, aprature size etc. ofzo puur gokje ik weet niet wat de v5 allemaal wel en niet ondersteund)
- Als het een AGP kaart is kijk dan of je een PCI kaart in de 1ste sleuf hebt zitten.
- Als je een PCI kaart hebt doe dan deze kaart in de bovenste PCI sleuf en je soundkaart in je 3de.
- Bios update misschien (van beide MB en V5 voor zover dit mogelijk is)
Zijn een paar gokjes. Voor de rest heb ik geen idee, maar ja misschien heb je er iets aan.
Emperor: Battle for Dune & Red Alert 2 kan ik je wel uitleggen,
Gezien ik zo nu en dan ook nog wel eens een spelletje speel en ook RA2 & Emperor als favorieten had ben ik daar ook achter gekomen,
na een technical submit bij westwood gedeponeerd te hebben en 4 weken wachten kwam er dan eindelijk het antwoord:
RA2 & Emperor do not support dual processor platform's and we're not planning to make this available for the forthcoming period and update's, dus dat kan je shaken
Gezien ik zo nu en dan ook nog wel eens een spelletje speel en ook RA2 & Emperor als favorieten had ben ik daar ook achter gekomen,
na een technical submit bij westwood gedeponeerd te hebben en 4 weken wachten kwam er dan eindelijk het antwoord:
RA2 & Emperor do not support dual processor platform's and we're not planning to make this available for the forthcoming period and update's, dus dat kan je shaken
mmm das minder maar als je die games start draait hijm toch op 1 proc?
want ik speel ook HL (no prob) maar die draait echt op 1 proc volgens mij.
want ik speel ook HL (no prob) maar die draait echt op 1 proc volgens mij.
www.tradealliance.nl
Vaag hoor.. misschien dat ze bedoelen dat het geen SMP ondersteunt. Oke, op zich geen probleem, maar het komt wel over dat het helemaal niet op een SMP systeem gaat werken.. BS dus.. RA2 en Dune doen het hier prima!Op woensdag 16 januari 2002 10:00 schreef Sundead het volgende:
Emperor: Battle for Dune & Red Alert 2 kan ik je wel uitleggen,
ik probeer toch een ouwe S3 kaart erin te zetten om er 100% achter te komen dat het niet aan de Voodoo zelf ligt
www.tradealliance.nl
Weet Westwood uberhaupt wel waarover ze lullenOp woensdag 16 januari 2002 10:00 schreef Sundead het volgende:
De comps waarom ik deze games draai: Tyan Tiger MP, GigaByte GXDW (de single CPU's buiten beschouwing gelaten)
Denk toch dat je ergens moet gaan zoeken bij je instellingen van je Voodoo zoals "funksngrooves" al zei.
Ben je er trouwens zeker van dat je Voodoo niet brak is ?
DRIVER_IRQL_NOT_LESS_OR_EQUAL == DRIVER_IRQL_IS_SUPERIOR :)
En draai je dat onder win2k allemaal, want dat is bij mijn thunder uit den bozen, ook met dat compatibility progje van ms.Op woensdag 16 januari 2002 14:15 schreef Delta2 het volgende:
[..]
Weet Westwood uberhaupt wel waarover ze lullen![]()
![]()
, aangezien ik RA2 en Emp. al zolang als dat ze uit zijn op Dual CPU draai. RA2 heeft af en toe alleen wat moeilijkheden met win2K maar daar let ik verder niet op, start ik wel lekker onder win98 op.
De comps waarom ik deze games draai: Tyan Tiger MP, GigaByte GXDW (de single CPU's buiten beschouwing gelaten)
Denk toch dat je ergens moet gaan zoeken bij je instellingen van je Voodoo zoals "funksngrooves" al zei.
Ben je er trouwens zeker van dat je Voodoo niet brak is ?
onder win98 op mijn dual platform werkt het wel, maar ja, die ondersteund ook maar 1 cpu als OS zijnde...
Maar onder win2k, en xp, start het programma, floep, flik flik, en ik zit weer op me desktop
Ik heb even een dual boot gemaakt met ME en dan draaien die games wel.
Ik las in de nieuwsgroepen indd dat er mensen geen RA2 en Emperor kunnen spelen op een AMD760 MP mobo plus 2 procs.
Ik las in de nieuwsgroepen indd dat er mensen geen RA2 en Emperor kunnen spelen op een AMD760 MP mobo plus 2 procs.
www.tradealliance.nl
Die beepcode van video error heb ik met m'n MP ook als ik wil booten met agp primary. Als ik pci primary zet is het hele probleem weg. (agp= geforce2mx400, pci= s3 virge)
NUON: sponsored by igg (xp2600+, xp1600+, dual duron1000, dual pI, pII, 3x celeron)
Pagina: 1