Ik wou al s 'n inkoopactie bij crucial doen maar daar kwam niet echt veel van. door hoge prijzen enzo. Ik dacht dus, laat dan maar en dan koop ik wel 2ehands... helaas zijn er blijkbaar zeer weinig mensen die een 256mb crucial ddr reepje kwijt willen dus ik dacht: wat de hell.. ik koop het toch gewoon bij crucial, heb ik gelijk garantie.. is het goedkoopst maar dan heb je die vervelende verzendkosten weer wat ik altijd zo zonde vind. Ik wou dus ff weten of er nog iemand is met interesse dan bestel ik er gewoon twee delen we de verzendkosten en betaal je contant bij mij aan de deur (in a'dam of barsingerhorn(ligt tussen alkmaar en den helder)).
dus bv 2*256ddr
2*€86,10=€172,20+€13,79 verzendkosten=185,99*17,5% btw=218,54/2=€109,27
idioot veel geld vergeleken met een tijdje terug maar scheelt toch aanzienlijk vergeleken met comp planet (daar €120+€10verz=€130)
scheelt trouwens €8 als ik het alleen moest bestellen en voor deze kleine moeite vind ik het wel waard aangezien ik door deze dure hobby toch al erg krap bij kas zit
Voorwaarde is dus dat je het komt ophalen (ivm dat ik het geld dan snel weer terug heb). Iemand?
dus bv 2*256ddr
2*€86,10=€172,20+€13,79 verzendkosten=185,99*17,5% btw=218,54/2=€109,27
idioot veel geld vergeleken met een tijdje terug maar scheelt toch aanzienlijk vergeleken met comp planet (daar €120+€10verz=€130)
scheelt trouwens €8 als ik het alleen moest bestellen en voor deze kleine moeite vind ik het wel waard aangezien ik door deze dure hobby toch al erg krap bij kas zit
Voorwaarde is dus dat je het komt ophalen (ivm dat ik het geld dan snel weer terug heb). Iemand?