Toon posts:

MSI Kt7 Turbo 2

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Vraagje:

De laatste tijd heeft heb ik me verbaast over het feit dat je met Abit steeds meer probleempjes krijgt: compatability problemen, foutjes etc. Ook met MSI i.c.m. de XP had ik niet zoveel op (tot aan de AMD 1333 vond ik het wel lekker draaien).
Maar nu heeft MSI een 'niéuw' moederbord: MSI KT7-Turbo2 . Het schijnt dat veel probleempjes hiermee opgelost zijn en dat dit een goed bordje is. Iemand ervaringen hiermee of opmerkingen?

Daarnaast ben ik benieuwd naar jullie ervaringen met mobo's i.c.m. Athlon XP (bijv. de 1700+). Wat vinden jullie nu goed? Ik ben vooral benieuwd naar SDRAM bordjes aangezien de prijs voor DDR erg hoog ligt.

Nou, kom maar op :)

• Peter Power
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
[DOM: haal 2 typen mobo's door elkander]

irc.tweakers.net #php - Het channel voor de echte PHP-ers!

Verwijderd

Topicstarter
Licht toe? De MSI Turbo 2 is voor SDRAM en is o.a. te koop bij Gistron en Norrod...

Ik vraag dus gewoon wat men hiervan vind!
Daarnaast wil ik gewoon andere ervaringen horen over mobo's met SDRAM (nogmaals: omdat DDR op dit moment teveel kost)

Misschien de topic nog een keer lezen?

/edit

uiteraard bedoel ik de k7t turbo ipv de kt7, maar dat begrijpt een slimme jongen zoals jij toch wel meteen? >:)

• McLambo
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 21:52

McLambo

MTB Junky

Ik heb er een te koop!
prima boardje, stabiel en snel, kon de FSB opjagen tot 152Mhz voor de rest, sound onboard (4.1) en geen Raid maar ach, dat heeft zo'n jongen toch niet nodig.
Met de nieuwste bios ondersteund hij tot de XP 2000+

Verwijderd

heb hem ook zie sig, ik vind het een heel fijn bord erg stabiel en makkelijk over te klokken.

Verwijderd

Ik had eigenlijk geen problemen met de MSI K7T Turbo met Athlon XP...de FSB wilde zelfs tot 155Mhz. Wel sdram, dat is dan wel jammer. Maar als de Turbo 2 een updat van de turbo 1 is, dan moet die helemaal prima werken!

• Bollebout
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 24-01 07:28
Echt een heel tof bordje! Lekker stabiel, en mooi snel ook. Welliswaar heb ik nog geen XP proc, maar verwacht daar geen problemen mee, met zoals het nu al tof stabiel draait.
Nu nog ff wachten op de prijs daling van de XP1800, en dan gooi ik die erop.

• noltha
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 03-07-2025

noltha

Hantam!

Ik heb dit bord een maandje gehad en toen weer snel omgeruild!

Edit/Ik had een msi k7t266-pro2//
Sorry! Is weer een ander bordje, negeer dit bericht maar ;)

Als je een Asus V8200 series kaartje heb, koop dit bord dan alsjeblieft niet. Alleen maar AGP problemen en haperingen, onstabiel etc etc.

fyi

Ryzen 5800X3D / RTX3070Ti nvidia / Be quiet Dark base 700

Verwijderd

Heb zelf een Turbo 1 een degelijk plankje en heb voor een vriend een Turbo 2 in elkaar geflansd maar dat liep niet zo lekker... na een mand perfect draaien ineens boot-problemen... en dus een ander plankje gaan halen... en Ohja dat plankie wou niet lekekr overclocken zoals de Turbo1. Een duron 800 die zonder problemen 1050 haalt op een Turbo1 wou maar niet booten aan 1000 op die Turbo2... Njah imho is het niet zo'n goed plankje... heb er wel maar 1 van in m'n handen gehad.

• Dualdude
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 18-06 23:18
'k heb hem ook, voldoet prima :)
Pagina: 1