Toon posts:

Counter-strike spelers op verschillende servers?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Als mijn vrienden en ik CS spelen, dan kan ik hun IP nie vinden en/of toevoegen! Zij kunnen die van elkaar wel vinden! Maar bovendien kunnen zij de server die ik vind niet krijgen en andersom! Wij zijn allen abbo bij chello, we wonen binnen een straal van 400 meter van elkaar!
Verder zijn alle internet verbindingen okay! Weet iemand hoe dit kan, en weet iemand hoe wij wel bij elkaar op het IP kunnen? Zijn er verschillende WONservers ofzo?

• Remi
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 12:23

Remi

Moo!

Misschien een interne beveiliging van Chello zodat niet iedereen op elkaars computer kan komen. Ik heb hetzelfde met een vriend van mij met @Home. We kunnen wel met elkaar chatten via icq maar geen bestanden versturen en hij kan mijn CS server niet vinden en ik de zijne niet.

D'r was wel een truuk voor om dit te omzeilen door een add route commando in je autoexec.bat te zetten. Maar dat moet je zelf even uitzoeken. :)

Verwijderd

Topicstarter
Wij dachten daar ook eerst aan. Maar twee rare dingen dan:
1. waarom kunnen wij wel bestanden via ICQ met elkaar wisselen?
2. waarom vinden we allebei andere servers als we zlef servers gaan zoeken! wij kunnen niet een dezelfde server vinden. Zelfs niet als we het ip invullen, dan komt er doodgewoon niets in de lijst te staan

Wie o wie helpt ons?

Verwijderd

Probeer eens direct in console te connecten op je vriends server.

Dus hij start een servertje, en jij gaat in console intypen "connect [hier zijn IP:PORT]"

als dat niet lukt dan lusten jullies connectie elkaar niet. En dan zou ik chello eens gaan lastig vallen. Maar of het zin heeft dat weet ik niet.

Verwijderd

als je gamespy of pingtool of allseeingeye gebruikt, dan kan je zelf server aan je favorites toevioegen(zoek hier topic Cs server) een hele lijst met nederlandse serbers, dan moet je er toch uit komen(mocht jouw favo server er niet tussen staan, laat je maat dan hetzelfde IP invoeren in het progje en het werkt

Verwijderd

Topicstarter
Weer wat raars: Gister konden we elkaar tussen 1:00 en 2:00 (ruwweg) wel vinden! Daarna kon hij mij alleen nog maar vinden!
Aan chello-verbinding? Lijkt me raar, als we ook gewoon compleet andere servers vinden!

Verwijderd

Ik denk dat het doordat je filtert op een ping <20 ms o.i.d.
Dus dan voeg je het IP toe maar dan zie je de server niet.
Je kan in het serverselectscherm wel ff filter anders instellen.

Verwijderd

Topicstarter
Nope, die filters hebben we ook algeprobeerd. Het is niet iets in het spel zelf! Alle instellingen (filters, etc) hebben we geprobeerd.

• sjorsfeenema
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 10-09 02:29

sjorsfeenema

de mijne is mooier

Ik weet het ook niet, 'k heb toevallig hetzelfde probleem
van alles geprobeerd (wonen ook allemaal in een straal van zo'n 400Mtr) >:)

Ik hoop dat we snel een oplossing hebben want wat is er nou leuker om zo tegen elkaar te gamen? :P

die van hen is mooi....

• Black_Adder
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 31-08 16:22
Chello heeft een beveiliging op de lokale hub gezet dat je elkaar niet kan zien. Anders zou het zo zijn dat je elkaar in netwerkomgevig kon zien! Ik heb dit probleem ook met iemand in de buurt. Bestanden via icq verzenden gaat waarschijnlijk wel omdat het via het icq-netwerk gaat.

Chello bellen heeft geen zin, want ze doen er nix aan.
Verder kan je wel zoeken met google. Je moet zorgen dat als je naar het ip van je maat connect dat ie um omroute. Ik wet niet meer precies hoe dit werkt. Gebruik de search hier eens voor.

• Soef
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 03-02-2023

Soef

-Soef^IO-

route add via de gateways moet het oplossen

Some things can not happen until they happen...

Pagina: 1