router met wlan 100Mbit

Pagina: 1
Acties:

• Jochem Knoops
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 30-07 17:54
weten jullie ook router met een wan aansluitin van 100Mbit. eventueel met interne switch maar dat is niet noodzakelijk.
Al wel veen info gevonden over router in het algemeen (en heb zelf al de d-link di701 en erg tevreden over), maar wil dus netwerk omhoogkrikken vandaar.

<edit> Ik bedoelde wan aansluiting en typte wlan XQQS </edit>

• Flexe_Gozer
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 21-05-2024

Flexe_Gozer

Allez Flex??

kijk es voor de draytek vigor 2200e
router/ switch/hub...
alles in 1
www.draytek.com

mooi dingetje, ik heb hem ook

AMD 939 3000+, A8N-SLI Deluxe, 2GB mem, dvd fikkertje en voor 2TB aan space

Verwijderd

Begrijp ik het nu goed of wil je een router waar een 100Mbit internet lijn in kan geramd worden ? Geld op overschot ofzo ? Maar als je dat wil , www.cisco.com zal je wel helpen die portfeuille te ledigen

• Flexe_Gozer
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 21-05-2024

Flexe_Gozer

Allez Flex??

nou die draytek was ook niet bepaald goedkoop hoor, ik betaalde er een half jaartje geleden 500 gulden voor, nu is er voor 169 euro = 371 gulden.....
en afgelopen zomer als beste getest door pcm :)

AMD 939 3000+, A8N-SLI Deluxe, 2GB mem, dvd fikkertje en voor 2TB aan space

• Jochem Knoops
Op dinsdag 15 januari 2002 23:40 schreef Flexe_Gozer het volgende:
kijk es voor de draytek vigor 2200e
router/ switch/hub...
alles in 1
www.draytek.com

mooi dingetje, ik heb hem ook
ff opgezocht
LAN2 - 10BaseT voor aan sluiting op breedband (aan ADSL- of kabel-) modem (alle Vigor2200 serie)

dus niet echt wat ik zoek, maar bedankt.

• Jochem Knoops
Op dinsdag 15 januari 2002 23:43 schreef real_raichu70 het volgende:
Begrijp ik het nu goed of wil je een router waar een 100Mbit internet lijn in kan geramd worden ? Geld op overschot ofzo ? Maar als je dat wil , www.cisco.com zal je wel helpen die portfeuille te ledigen
Niet zozeer geld teveel, maar zoals het nu is aangesloten wil mijn huisbaas het overnemen
(dlink 701 en 16 poorts 2de hands hub erachter (hub 10Mbit)
dus ik wil die huisbaas een poot uitdraaien en voor mezelf een router 10/100 Mbit internet en 10/100 Mbit lan kopen op kosten van huisbaas en dan liefst met 4 poorts switch erbij in.
maar ik heb iets gevonden geloof ik. en dat voor maar 186 euro.

http://www.billion.com.tw/new/products/640/640.html

te koop bij:

http://www.plover.nl/onlineshop/

eerst daar maar ff wat info aanvragen bij hun.

• RaZ
  • Niet online

RaZ

Funky Cold Medina

wlan=Wireless LAN, en die heb je niet op 100mbit 11mbit was max zover ik weet

Ey!! Macarena \o/

• Jochem Knoops
Op dinsdag 15 januari 2002 23:53 schreef RaZ het volgende:
wlan=Wireless LAN, en die heb je niet op 100mbit 11mbit was max zover ik weet
inderdaad, sorry ik bedoelde wan dus internet gedeelte van router. zal het ff aanpassen.

• RaZ
  • Niet online

RaZ

Funky Cold Medina

Op dinsdag 15 januari 2002 23:55 schreef JochemKnoops het volgende:

[..]

inderdaad, sorry ik bedoelde wan dus internet gedeelte van router. zal het ff aanpassen.
Zeg, heb jij nog een kamer vrij dan? 100mbit internet, nice!!!
Maaruh.. een switch die tevens router is.. goeie vraag. misschien dat iemand dat uit ANS weet

Ey!! Macarena \o/

• reapher
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 15-08 15:31

reapher

Z POWER

zeker niet duur, maar ik begrijp nog steeds niet helemaal wat je wil? heb je 10 of 100 ethernet naar het internet toe? of een digiverbinding? Wat heb je precies liggen?

Click hier niet

• Jochem Knoops
Op dinsdag 15 januari 2002 23:59 schreef RaZ het volgende:

[..]

Zeg, heb jij nog een kamer vrij dan? 100mbit internet, nice!!!
Maaruh.. een switch die tevens router is.. goeie vraag. misschien dat iemand dat uit ANS weet
zeker niet duur, maar ik begrijp nog steeds niet helemaal wat je wil? heb je 10 of 100 ethernet naar het internet toe? of een digiverbinding? Wat heb je precies liggen?
nee dat niet, woon nu nog in eindhoven dus chello. (max 200 kilobyte/s download) maar ga binnenkort wonen in maastricht en vriendin krijgt dan aansluiting via universiteit dus dan zit je gelijk op surfnet en ze haalt nu 400kilobyte/s maar ze gingen het upgraden heb ik gehoord, ze heeft net een nieuwe modem gekregen zodat ze bij alle mensen al de juiste hardware zouden hebben. en tja als de huisbaas betaald dan maakt het toch niet uit of het 300 of 450,- zou kosten.

en aangezien de universiteiten het snelst upgraden (uni zit op gigabit netwerk) dus wil gewoon voorbereid zijn
de dlink 701 die ik nu heb heb ik laten overkomen uit usaen moest ik dus nog apart een adapter voor kopen dus bij elkaar (wat ik nu heb)
100$ dlink 701
10$ verzendkosten
f 60,- adapter
f 75,- 2de hands 16p hub (10Mbit)
1 telefoontje naar chello voor mac adres veranderen
bij elkaar +/- f 350,- ongeveer 160 euro.

• RaZ
  • Niet online

RaZ

Funky Cold Medina

Op zo'n uni krijg je toch gewoon een UTP in je hokkie? toch nix met een router te maken? Volgensmij heb je gewoon aan een 10/100mbit switch genoeg hoor. Ik draai hiero een Sitecom 10/100mbit switch, toen nog tussen de 300-400 piek.
M'n ADSL modem is 10mbit de comp's allemaal 100.
Ik hoop dat je er wat aan heb :)

Ey!! Macarena \o/

• Jochem Knoops
Op woensdag 16 januari 2002 00:10 schreef RaZ het volgende:
Op zo'n uni krijg je toch gewoon een UTP in je hokkie? toch nix met een router te maken? Volgensmij heb je gewoon aan een 10/100mbit switch genoeg hoor. Ik draai hiero een Sitecom 10/100mbit switch, toen nog tussen de 300-400 piek.
M'n ADSL modem is 10mbit de comp's allemaal 100.
Ik hoop dat je er wat aan heb :)
hmm ikke beetje computergek dus ik heb hier al 2 compuetrs staan en daar zullen er vast nog wel wat bijkomen. dus vandaar dat alleen een switch niet helpt. je krijgt maar max 2 of 3 ipnummers toegewezen.
en met een router is het EN wat veiliger EN snelelr/makkelijker uit te bereiden amar wil vast beetje op toekomst bereid zijn.

• Predator
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 10:28

Predator

Suffers from split brain

Ben ff aan het zoeken ik vind zo niet direct een 100mbit wan router ...

Heb nu wel bij cisco gezien dat je daar er zeker 1 kan vinden maar dat gaat kosten ;)
The Cisco uBR7200 series offers scalable density with a very wide range of WAN and LAN interfaces including:

Ethernet, Fast Ethernet, Gigabit Ethernet

Serial and Multi-channel (T1/E1 and T3/E3)

High-Speed Serial Interface (HSSI)

ATM (T1/E1, T3/E3, OC3)

Packet over Sonet (POS, OC3)

Dynamic Packet Transport (DPT OC12)

Everybody lies | BFD rocks ! | PC-specs

• Jochem Knoops
Op woensdag 16 januari 2002 09:41 schreef Pr3d4t0r het volgende:
Ben ff aan het zoeken ik vind zo niet direct een 100mbit wan router ...

Heb nu wel bij cisco gezien dat je daar er zeker 1 kan vinden maar dat gaat kosten ;)
[..]
Zeker en daar zitten we ook niet echt op te wachten..
kijk met geld is alles mogelijk. maar wilde eigenlijk max 200 a 250 euro aan uitgeven. en denk dat me dat wel gaat lukken hoor.
gewoon ff zoeken ben ik bang, en ik heb hem niet vandaag op morgen nodig, maar wil binnen enkele maanden

• lonkhuijzen
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 10:46

lonkhuijzen

100% ADH

Sorry dat ik deze oude }:O uit de sloot vis maar ik zoek dus ook een router met 100 mbit wan port.

En vroeg me af of je al wat succes had met het uitzoeken van 1?

Ik heb al 2 routers gevonden:

Netgear RT311 voor maar €181 in de pricewatch maar dat lijkt me een beetje onwaarschijnlijk...
Deze heeft trouwens maar 1 lanport dus zal er nog een switch bijmoeten.

http://www.netgear.com/product_view.asp?xrp=4&yrp=12&zrp=54

3COM 3CR856-95-US $350 alleen op de site van de NL resellers staat ie (nog) niet, dus zal ff mailen.
Voordeel van deze is dat er ook nog 4 lan ports zijn.

http://www.3com.com/products/en_US/detail.jsp?tab=features&pathtype=purchase&sku=3CR856-95-US

Ik vroeg me af of iemand ervaring met deze routers had of met andere soortgelijke routers (dus met 100 mbit wan).

5,85kWp 15x Sunpower Max3 390Wp OZO | live PV output | LabelA@‘78

Pagina: 1