Weet iemand goeie drivers voor XP voor deze webcam (terracam USB)... ik was al bij hun op de site geweest (www.terratec.nl) maar die drivers werken voor geen meter.
Me webcam doet het heel even en daarna heb ik bevroren beeld
en op een windows 98 bak werkt hij wel gewoon perfect dus het moet wel een driver probleem wezen
En ik heb hem ook al open gemaakt om tekijken wat voor chip er op zit en dat is een visionchip dus ik was ook al bezig geweest met daar een site of drivers van te vinden maar dan kom ik niet op de juiste site uit of als ik wat gevonden heb met een zoekmachine dan zijn dat verkeerde drivers ...
Dus nu is aan mij de vraag heeft iemand toevallig drivers bij de hand of een link waar ik de juist werkende drivers vandaan kan plukken
Me webcam doet het heel even en daarna heb ik bevroren beeld
En ik heb hem ook al open gemaakt om tekijken wat voor chip er op zit en dat is een visionchip dus ik was ook al bezig geweest met daar een site of drivers van te vinden maar dan kom ik niet op de juiste site uit of als ik wat gevonden heb met een zoekmachine dan zijn dat verkeerde drivers ...
Dus nu is aan mij de vraag heeft iemand toevallig drivers bij de hand of een link waar ik de juist werkende drivers vandaan kan plukken
edit:
sorry typo's
sorry typo's
I realize she's truly gone, disappeared like a bullet leaves a gun.