Just because I'm paranoid, doesn't mean they're not watching me
My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens
My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens
Ja ja; en dan op mijn flikker krijgen omdat ik dubbelpost ...Op dinsdag 15 januari 2002 23:26 schreef LuNaTiC het volgende:
eigenlijk gelden je eerste 3 punten wel
niet allemaal tegelijk natuurlijkOp dinsdag 15 januari 2002 23:31 schreef Chemist het volgende:
[..]
Ja ja; en dan op mijn flikker krijgen omdat ik dubbelpost ...
maar ze zouden apart allemaal voldoen imho
Maar da's persoonlijk hè
Als je een topic start, dan wordt er namelijk ook meteen in gereageerd door andere users enzo.
I don't know half of you half as well as I should like; and I like less than half of you half as well as you deserve
Verwijderd
Dat is inderdaad een kenmerk van een forum meen ik me te herinnerenOp woensdag 16 januari 2002 08:59 schreef Oscar the Grouch het volgende:
Meel lijkt mij ook het beste.
Als je een topic start, dan wordt er namelijk ook meteen in gereageerd door andere users enzo.
Verwijderd
GOT zou idd veel beter zijn zonder ons allemaalOp woensdag 16 januari 2002 08:59 schreef Oscar the Grouch het volgende:
Meel lijkt mij ook het beste.
nu ben ik er wel nieuwsgierig na!
🌞🍃
Verwijderd
Was zo'n hele tabel van gemaakt , en ik vond die erg handig , alleen kan ik hem niet meer terug vinden
En dat gaat het allemaal prima. Overigens toch niet die FAQ die FunFlex graag zou willen zien
http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/381695
Mjah, het is ook nog geen faq.. (dat zou het wel nog moeten worden), maargoed..Op woensdag 16 januari 2002 10:39 schreef Shaggy16 het volgende:
Nu we het er toch over hebben , ik ben zelf opzoek naar de Faq van Havana , die ging over chipsets , socket , slot , types geheugen enz enz.
Was zo'n hele tabel van gemaakt , en ik vond die erg handig , alleen kan ik hem niet meer terug vinden
Hier istie:
http://tweakers.net/~crew/havana/chips.html
Verwijderd
Dankje , je bent een echte historicusOp woensdag 16 januari 2002 10:45 schreef Twynn het volgende:
[..]
Mjah, het is ook nog geen faq.. (dat zou het wel nog moeten worden), maargoed..
Hier istie:
http://tweakers.net/~crew/havana/chips.html
Doch meestal niet het kenmerk van een FAQ wijsneusOp woensdag 16 januari 2002 09:02 schreef ItSnows het volgende:
Dat is inderdaad een kenmerk van een forum meen ik me te herinneren
I don't know half of you half as well as I should like; and I like less than half of you half as well as you deserve
Het mailtje stelt de mod op hoogte van het feit dat jij een FAQ hebt geschreven.
Het topic zorgt voor feedback van de andere users, eventuele tips enzo, altijd handig
Deze natuurlijk pas als de FAQ af is..
Ik post de faq nog niet omdat ie naar mijn mening nog niet goed genoeg is. Als ik tijd heb maak ik hem van het weekend af.