Filmpjes kantelen hoe doe je dat

Pagina: 1
Acties:

• svanzon
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13-08 13:18
Hoi,

wij willen een filmpje kantelen want ze hadden de camera 90 graden gedraaid en dat willen we nu rechts zetten. We hebben het programma premiere 5.1. Maar daar kunnen we bij die tijdbalk het wel laten draaien maar met het eindfilmpje staat hij orgineel dus nog steeds 90 graden schuin gedraaid.

Kan iemand ons helpen met het programma Premiere 5.1. Of heeft iemand een andere suggestie om een filmpje te kantelen.

Alvast bedankt je kan ook mailen naar svanzon@hotmail.com

• Baklap
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 06-05-2023

Baklap

Grrr pak icoon ... pak !!!!

Op dinsdag 15 januari 2002 23:15 schreef svanzon het volgende:
Hoi,

wij willen een filmpje kantelen want ze hadden de camera 90 graden gedraaid en dat willen we nu rechts zetten. We hebben het programma premiere 5.1. Maar daar kunnen we bij die tijdbalk het wel laten draaien maar met het eindfilmpje staat hij orgineel dus nog steeds 90 graden schuin gedraaid.

Kan iemand ons helpen met het programma Premiere 5.1. Of heeft iemand een andere suggestie om een filmpje te kantelen.

Alvast bedankt je kan ook mailen naar svanzon@hotmail.com
Ik begrijp het nog niet helemaal.. je zegt dat je het kan kantelen maar toch weer niet :? Ik neem aan dat je de hele bups gerenderd hebt na het aanbrengen van het kantel effect ?

|Avid-Encoding-Editing-Authoring|

• svanzon
Wij zijn helemaal niet bekend met videobewerking. Maar we kunnen in premiere dus doormiddel van de rechter muisknop naar motion. Naar dat ik dus het filmpje naar die tijdbalk heb gesleept. Misschien begrijp je het nu want ik kan het dus wel in dat motion meuutje veranderen maar dan bij die preview zie ik hem nog steeds 90 graden schuin gedraaid.

Voor verdere vragen post maar raak.

• tbusquet
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 11-02 23:14
FLIP filter in premiere.. moet je er wel voor zorgen dat bij het renderen naar een file, of het outputen naar DV dat je de optie ignore filters uit hebt staan.

"What are you doing ?" "Filming this dead bird." "Why ?" "Because it's beautiful." Gratis mij quoten is verleden tijd, iedere quote van mij kost vanaf nu €1,79 excl. 19% btw ©

• tbusquet
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 11-02 23:14
Op woensdag 16 januari 2002 00:21 schreef svanzon het volgende:
Wij zijn helemaal niet bekend met videobewerking. Maar we kunnen in premiere dus doormiddel van de rechter muisknop naar motion. Naar dat ik dus het filmpje naar die tijdbalk heb gesleept. Misschien begrijp je het nu want ik kan het dus wel in dat motion meuutje veranderen maar dan bij die preview zie ik hem nog steeds 90 graden schuin gedraaid.

Voor verdere vragen post maar raak.
ah bij de preview.. moet je hem eerst renderen.

"What are you doing ?" "Filming this dead bird." "Why ?" "Because it's beautiful." Gratis mij quoten is verleden tijd, iedere quote van mij kost vanaf nu €1,79 excl. 19% btw ©

• svanzon
wat is renderen. ja sorry voor de vraag maar ik weet het niet en hoe doe ik dat dan.

• Baklap
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 06-05-2023

Baklap

Grrr pak icoon ... pak !!!!

Op woensdag 16 januari 2002 00:50 schreef svanzon het volgende:
wat is renderen. ja sorry voor de vraag maar ik weet het niet en hoe doe ik dat dan.
Geeft niets... vragen kan altijd... maar voor dat iedereen alles gaat vertellen moet je maar eens HIER kijken.. Kun je wel wat vinden denk ik. Suc6

edit:
FOute link ;)

|Avid-Encoding-Editing-Authoring|

Pagina: 1