G502_Roccat Taito_Asrock Z77 Extreme4_3770K@4.5Ghz_Samsung 750 512Gb_WD 2TBGreen_600W OCZ_MSI gtx980ti_16GB_ASUS VG278H_Philips Fidelio X2HR
Verwijderd
SpHeaRe presentsssss : De GoT Mod - Weg met Henk, Lang leve JosieOp maandag 21 januari 2002 02:01 schreef ViperGTS het volgende:
woei ik kom niet echt wijs uit dat progje.....kun je het misschien ff voor de n00bs onder ons duidelijk uitleggen??? en ff dat gifje van Josie posten???
alvast bedankt
Je hebt volgende dingen nodig:
• The Proxomitron - Hier te vinden
• De 3 gifjes (url staat verderop)
• Een compjoeter met windhoos
• Verstand van internet (Niveau: N00B++)
1. Installeer the proxomitron.
2. Start het programma op. Indien je een proxyserver gebruikt, klik dan op de 'proxy' knop. Voer het IP van de proxyserver in en druk enter. wat is dat, een proxyserver?
3. Klik op 'Web Page' -> New. Vul deze gegevens in:
1
2
3
4
5
6
7
| Name: GoT Henk Mod URL Match: gathering.tweakers.net/* Bounds match: (leeglaten) Byte Limit: 256 Allow for multiple instances: AAN Matching expression: [img]"http://213.239.154.15/forum/top(b2|bar_uit|3)\1.gif"\2> Replacement[/img] |
4. Download de rar met de alternatieve afbeeldingen hier
5. Extract de hele zooi naar c:\mijn documenten\Henk Mod\ (Indien je een andere lokatie verkiest, verander dit dan ook even in de filter)
6. In internet explorer kies je : Internet Opties -> Verbindingen -> LAN INstellingen -> Proxyserver
• 'Een proxyserver voor ....' aanzetten
• Adres: 127.0.0.1 Poort 8080
7. while( WindowOpen() ) click( OK );
Zo dat was het. Vanaf nu zie je Henk dus niet meer. Denk eraan dat je wel steeds Proxomitron moet hebben draaien als je op internet wilt, tenzij je de proxyinstellingen terug normaal wijzigt.
The Proxomitron is een heel krachtige bannerfilter. Als je die een beetje goed configureert, zie je normaal gesproken nooit meer een irri banner, popups of javascript. Het verwachte gebruikersniveau (als je dat zo kan noemen
iig, succes ermee.
G502_Roccat Taito_Asrock Z77 Extreme4_3770K@4.5Ghz_Samsung 750 512Gb_WD 2TBGreen_600W OCZ_MSI gtx980ti_16GB_ASUS VG278H_Philips Fidelio X2HR
Verwijderd
http://www.daishar.com/lucidamp/Op maandag 21 januari 2002 19:38 schreef Snijboon het volgende:
ok weet iemand hoe je van die onwaarschijnlijk mooie doorschijnende winamp skins maakt?
(Staat in de eerste post!)
heb er weer een progie bij eens kijken of er nog meer mee gedaan kan worden dan aleen img vervangen.
Is heel eenvoudig met dit bordje trouwens.
http://www.endoria.net/upload/?bekijk=1011641808
Verwijderd
thnx m8Op maandag 21 januari 2002 19:19 schreef rb338 het volgende:
[..]
Dat is al vaak voorbij gekomen
Hier is de zip met m'n oude desktop, inclusief MSN.
en bedankt voor de uitlegOp maandag 21 januari 2002 19:32 schreef SpHeaRe het volgende:
[..]
SpHeaRe presentsssss : De GoT Mod - Weg met Henk, Lang leve Josie
PIII 800@804 Mhz
Verwijderd
beter kon het echt niet uitgelegd worden hahahOp maandag 21 januari 2002 19:32 schreef SpHeaRe het volgende:
[..]
SpHeaRe presentsssss : De GoT Mod - Weg met Henk, Lang leve Josie
[..]
iig, succes ermee.
Zitten die hier ook danOp maandag 21 januari 2002 22:38 schreef freaky1983 het volgende:
[..]
beter kon het echt niet uitgelegd worden hahahwie dit niet snapt (mijn moeder of vader ofzow) dan jah .. weet ik het ook niet meer
Verwijderd
je weet het maar nooitOp maandag 21 januari 2002 22:43 schreef Neejoh het volgende:
[..]
Zitten die hier ook dan![]()
![]()
*EEK!*Op maandag 21 januari 2002 22:44 schreef freaky1983 het volgende:
[..]
je weet het maar nooitmisschien was een pa wel verdwaald of klikt op de link
Dan moet ik toch maar mijn pc vergrendelen als ik er ff niet op zit.. GoT slaat namelijk cookies op, en dan gaat hij rare dingen posten waar ik niet van af weet! Dat moet ik niet hbb
Verwijderd
jah ik heb hier ook alles altijd goed uitstaan want mijn pa of moe zien iets en beginnen spontaan altijd te klikkenOp maandag 21 januari 2002 22:46 schreef Neejoh het volgende:
[..]
*EEK!*
Dan moet ik toch maar mijn pc vergrendelen als ik er ff niet op zit.. GoT slaat namelijk cookies op, en dan gaat hij rare dingen posten waar ik niet van af weet! Dat moet ik niet hbb
heb ik zelf geknutselt in photoshop is mijn oog
Verwijderd
Ik snap het nogsteeds niet dat sommige het lef hebben om hun [b]ORIGINEEL[/b] er niet bij zetten!!!!Op maandag 21 januari 2002 23:16 schreef freaky1983 het volgende:
ik snap het niet he ... hier is om je desktop te posten .. (meestal achtergrond) en iedereen wil er altijd zijn systeem info er nog ff bij doen .. zo zie je dus geen achtergrond meer maar iemands mooie sysinfo ..
Verwijderd
jah ook zo'n tik lolOp maandag 21 januari 2002 23:18 schreef Neejoh het volgende:
[..]
Ik snap het nogsteeds niet dat sommige het lef hebben om hun [b]ORIGINEEL[/b] er niet bij zetten!!!!
Op maandag 21 januari 2002 23:18 schreef Neejoh het volgende:
[..]
Ik snap het nogsteeds niet dat sommige het lef hebben om hun [b]ORIGINEEL[/b] er niet bij zetten!!!!
Verwijderd
je moet de link naar het orginele plaatje erbij zetten ... zie eerste pagina van deze topic ... ergens na de links naar de vorige topic en voila .. staat het bij ... anders kijk je nog eventueel bij deel 19 1e post van die thread staat mooi plaatje van DR dat er link naar orgineel plaatje bij moetOp maandag 21 januari 2002 23:20 schreef miss_bleu het volgende:
[..]
Op maandag 21 januari 2002 23:20 schreef miss_bleu het volgende:
[..]
dit is me orgineel nu zelf gemaakt

Het geeft niet miss_bleu... Er zijn nou eenmaal mensen op aarde die niet kunnen lezen... Maar dat ze dan wel kunnen schrijven verbaast me! Als je perongelukt wel kan lezen, lees dan de eerst [url="http://"http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/381740"]post[/url] maar eens aandachtig door...Op maandag 21 januari 2002 23:20 schreef miss_bleu het volgende:
[..]

no offence
Verwijderd
anders willen wij nou dat achtergrondje ook maar dat is dan inbegrepen met jou icoontjes en start balk enzOp maandag 21 januari 2002 23:23 schreef arjanscholl het volgende:
[..]
ze bedoelen je achtergrond jonge...zonder de icoontjes...moet je ook ff een linkje naar bij zetten
Verwijderd
looooooollOp maandag 21 januari 2002 23:25 schreef miss_bleu het volgende:
oke oke oke... jezus... ga lekker zelf knutselen in photoshop
Verwijderd
jah keejOp maandag 21 januari 2002 23:28 schreef miss_bleu het volgende:
sorry dat is mijn fout oke nu weten we dat ik heb dus zelf gemaakt heb oke
Inderdaad... In de voorgaande topics waren er gemiddel 100 desktops gepost van de 500posts. De andere 400 posts vroegen om het origineel, en DR werd daar zo gek van dat we nu verplicht zijn om het origineel erbij te zetten, gewoon een link of deze code:Op maandag 21 januari 2002 23:25 schreef freaky1983 het volgende:
[..]
anders willen wij nou dat achtergrondje ook maar dat is dan inbegrepen met jou icoontjes en start balk enzen wij als tweakers willen het kale plaatje
1
2
| [url=http://hier.je.url.van.ORIGINEEL.plaatje.jpg] [img=550,413]http://hier.je.url.van.desktopplaatje.jpg[/img][/url] |
En verder lijkt het me niet de moeilijkste opgave om het origineel naast de desktop te uploaden op een server niet
ik zie dat je het al gaat uploaden.... Way to go girl
Verwijderd
keej danOp maandag 21 januari 2002 23:33 schreef miss_bleu het volgende:
zal ik dan ff kijken of ik het orgineel hier neer kan zetten voor de gene die hem zo leuk vinden danwant zo vervelend ben ik nou ook weer nie
ThnxOp maandag 21 januari 2002 23:39 schreef miss_bleu het volgende:
orgineel staat op http://www.xs4all.nl/~claange/achtergrond1.jpg
Verwijderd
keej danOp maandag 21 januari 2002 23:42 schreef miss_bleu het volgende:
er zijn bij mij nog meerdere in de maak maar dat zien jullie vanzelf wel
onthou wel dat het mij oog is dus ik hou je in de gatenOp maandag 21 januari 2002 23:42 schreef Neejoh het volgende:
[..]
Thnx
Verwijderd
de nieuwe oog op zakenOp maandag 21 januari 2002 23:45 schreef miss_bleu het volgende:
[..]
onthou wel dat het mij oog is dus ik hou je in de gaten
*EEK* Freaky thoughtOp maandag 21 januari 2002 23:45 schreef miss_bleu het volgende:
[..]
onthou wel dat het mij oog is dus ik hou je in de gaten
Verwijderd
wat jij wel niet met je ogen doet joh.. volgens mij moet ik hier iets minder posten want dit wordt zowat spamOp maandag 21 januari 2002 23:46 schreef miss_bleu het volgende:
op me site staan ook me eigen ogen je moet toch wat
en Freaky
Verwijderd
LOLOp maandag 21 januari 2002 23:49 schreef miss_bleu het volgende:
denk het ook nie niet slowchatte in dit topic oeps
Verwijderd
het is maar voor 1 X ... vergeef me ..Op maandag 21 januari 2002 23:52 schreef Smokehead het volgende:
25 post reply's en 1 afbeelding , dit gaat de goeie kant op.......
Zien wij geld?? Dan wordt het dus nog neit vergevenOp maandag 21 januari 2002 23:54 schreef freaky1983 het volgende:
[..]
het is maar voor 1 X ... vergeef me ..

Verwijderd
Cool weer een Ntegrity wallpaper, gimme more....MORE i tell yaOp dinsdag 22 januari 2002 00:55 schreef T.T. het volgende:
[afbeelding]
ik weet niet waar ik het orgineel vandaan heb, maar hier staat het jpegje dat ik gebruikt heb...
Verwijderd
Op dinsdag 22 januari 2002 00:28 schreef Neejoh het volgende:
[..]
Zien wij geld?? Dan wordt het dus nog neit vergeven
owké owké, die rotzooi hoef ik nietOp dinsdag 22 januari 2002 07:28 schreef freaky1983 het volgende:
[..]
ik heb nog wel uhm koffie ? of shag ? ow jah en ik heb nog 55 cent
nederlands geld

Tof gedaan T.T.!Op dinsdag 22 januari 2002 00:55 schreef T.T. het volgende:
[afbeelding]
ik weet niet waar ik het orgineel vandaan heb, maar hier staat het jpegje dat ik gebruikt heb...
Verwijderd
lol sorry maar ik moet weer zeuren waarom doe je die domme sysinfo erbij .. zo ziet toch niet de complete achtergrond ? of heb je je sys info altijd draaien op je desktop
Ach, laat ik eens lief doenOp maandag 21 januari 2002 20:02 schreef Snijboon het volgende:
RTFM, UTFS en wat houdt dit in??
RTFM = Read the f*cking manual
UTFS = Use the f*cking search ( & search natuurlijk
Enjoy!
Je zegt 't zelf al, zeur niet zo, als hij dat leuk vindt doet 'ie dat. Erger jij je er aan dan denk je maar dat het meer iets over hem zegt dan over jou, whatever!Quote by freak1983
lol sorry maar ik moet weer zeuren waarom doe je die domme sysinfo erbij .. zo ziet toch niet de complete achtergrond ? of heb je je sys info altijd draaien op je desktop
/edit
of ben je stiekem op zoek naar techposts?
Ach ja, nu ik toch bezig ben, ook m'n desktoppie maar ff:
Orgineel
Op dinsdag 22 januari 2002 14:25 schreef freaky1983 het volgende:
[..]
Verwijderd
nijs wallpaper.... en ik ben nu eenmaal soms een zeur.Op dinsdag 22 januari 2002 14:32 schreef PromWarMachine het volgende:
[..]
Ach, laat ik eens lief doen
RTFM = Read the f*cking manual
UTFS = Use the f*cking search ( & search natuurlijk)
Enjoy!
[..]
Je zegt 't zelf al, zeur niet zo, als hij dat leuk vindt doet 'ie dat. Erger jij je er aan dan denk je maar dat het meer iets over hem zegt dan over jou, whatever!
/edit
of ben je stiekem op zoek naar techposts?
Ach ja, nu ik toch bezig ben, ook m'n desktoppie maar ff:
[afbeelding]
Orgineel
Meer art van onderstaande kwaliteit:

De links van DR zijn dus niet goed genoeg
Op dinsdag 22 januari 2002 18:12 schreef 5chaap2k het volgende:
keej zo heb ik ut op dit moment op me game/dev-bak...
[i]klik voor 1280x1024 (1:1) op het kleine plaatje[i]
[afbeelding]
en dit is me IRC-bak:
Post ff de originelen
huiskamer-bak (zusje+mams)
link hem dan gewoon

Voor de geinteresseerden, de wallpaper komt [url="http://http:/www.desktopgirls.com"] hier[/url] weg
Ik ken karate, taekwondo en nog 19 andere gevaarlijke woorden
Evil DR saboteert álle messagesOp dinsdag 22 januari 2002 18:29 schreef Inbox4me het volgende:
Mijn desktop:
link hem dan gewoon
Voor de geinteresseerden, de wallpaper komt [url="http://http:/www.desktopgirls.com"] hier[/url] weg
niet alleOp dinsdag 22 januari 2002 18:59 schreef Stuiterbal het volgende:
[..]
Evil DR saboteert álle messages
Verwijderd
stond tussen mijn text inOp dinsdag 22 januari 2002 19:02 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Ik had er toch echt bij gezet :
En de originelen?
Sorry voor de verwarring.

ik heb ze in me tmp gepleurd (zie mijn vorige post)
Verwijderd
Maybe raar ... maar mag ik misschien ff de url naar de originele achtergrond zonder die vakken?Op maandag 21 januari 2002 19:19 schreef rb338 het volgende:
[..]
Dat is al vaak voorbij gekomen
Hier is de zip met m'n oude desktop, inclusief MSN.
LIJP, is die corner amp een skin van winamp of van XP??Op zondag 20 januari 2002 13:53 schreef Piet_S het volgende:
Hier mijn nieuwe desktop , ThemeXp is weer online
Klikken voor ware grootte.
Orgineel
LG Therma V Split WP: HU143MA.U33-HN1636M NK5
En dit doet niet zeer aan je ogen??? Damn joh, die balk!!!
ik draai namelijk win2k, maar wil wel beetje koele desktop..
ik heb bij de win9x en xp het gevoel dat na een x aantal weken het systeem trager wordt..win2k hep dat nog niet..
| www.everythingisspiritual.com | www.mosaic.org |
Inderdaad, Win2k is heiligOp dinsdag 22 januari 2002 23:38 schreef whitehouse het volgende:
die complete bar links.. is dat alleen te doen binnen xp ??
ik draai namelijk win2k, maar wil wel beetje koele desktop..
ik heb bij de win9x en xp het gevoel dat na een x aantal weken het systeem trager wordt..win2k hep dat nog niet..

En die balk kan je toch gewoon naar de zijkant slepen in 2k? Of heb ik dat nou mis
Verwijderd
1
2
| [sub]klik voor full size 1600 x 1200[/sub] [url="http://tweakers.net/~crew/hlpdsk/koenigsegg_desktop_big.jpg"][img]http://tweakers.net/~crew/hlpdsk/koenigsegg_desktop_small.jpg[/img][/url] |
jij ook het origineel neerzetten
Nee, je fotosoept het zelf maar. Het is allemaal egaal blauw

Verwijderd
heeeeelllllllleeee vage wagen moet ik dan toch echt zeggenOp woensdag 23 januari 2002 06:27 schreef HlpDsK het volgende:
Aanschouw mijn zojuist gesoepte ultra-slick en ultra-cleane desktop
klik voor full size 1600 x 1200
[afbeelding]
Wel typisch dat een mod het origineel vergeetOp woensdag 23 januari 2002 06:27 schreef HlpDsK het volgende:
Aanschouw mijn zojuist gesoepte ultra-slick en ultra-cleane desktop
klik voor full size 1600 x 1200
[afbeelding]
Nope. Het origineel kan je aan door op het plaatje te klikken.Op woensdag 23 januari 2002 08:05 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Wel typisch dat een mod het origineel vergeet. Zou DR deze ook editten
?

Wanbeleid is ook beleid.
nee hoor das alleen fullsizeOp woensdag 23 januari 2002 08:09 schreef agent327 het volgende:
[..]
Nope. Het origineel kan je aan door op het plaatje te klikken.
LG Therma V Split WP: HU143MA.U33-HN1636M NK5
ofcourse..Op woensdag 23 januari 2002 12:27 schreef rb338 het volgende:
[..]
Het origineel![]()

te verkrijgen op [url="http://http:\\www.audi-usa.com\"]Audi-USA[/url]
Imperfectionist.
why notOp woensdag 23 januari 2002 08:05 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Wel typisch dat een mod het origineel vergeet. Zou DR deze ook editten
?
HlpDsK's Eigen Quote: "Lees de draad voor je blaat" als is het maar die eerste post
En hop, weg post.Op woensdag 23 januari 2002 13:27 schreef DR het volgende:
[..]
why not![]()
HlpDsK's Eigen Quote: "Lees de draad voor je blaat" als is het maar die eerste post
Wanbeleid is ook beleid.
Winamp , maar als het goed is ligt ie al in je mailboxOp dinsdag 22 januari 2002 20:34 schreef speedener het volgende:
[..]
LIJP, is die corner amp een skin van winamp of van XP??
Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen
Verwijderd
hij was al eerder in dit topic gespost als desktop van iemand maar daar staat geen origineel bij

He kan je mij ook dat leuke skinnetje ff mailen?Op woensdag 23 januari 2002 15:58 schreef Piet_S het volgende:
[..]
Winamp , maar als het goed is ligt ie al in je mailbox
musica | fotografica | amalia
Hij staat op deviantart.com, onder Winamp3 skins (hij heet Corneramp)Op woensdag 23 januari 2002 17:06 schreef 2nosedt het volgende:
[..]
He kan je mij ook dat leuke skinnetje ff mailen?
Wat je dan wel hebt zien we ook nietOp woensdag 23 januari 2002 17:07 schreef Blubber het volgende:
Ze de mijne:
[url="http://cam035101/images/desk.gif"][afbeelding][/url]
Ik heb geen achtergrond plaatje, die zie ik toch niet...
Hij ligt te wachten in je mailbox.Op woensdag 23 januari 2002 17:06 schreef 2nosedt het volgende:
[..]
He kan je mij ook dat leuke skinnetje ff mailen?
Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen
thnx dudeOp woensdag 23 januari 2002 17:10 schreef Piet_S het volgende:
[..]
Hij ligt te wachten in je mailbox.
musica | fotografica | amalia

Het duurt niet lang meer voor ik 'm hier ergens neerzet, maar ik kan er op het moment niet heel veel aan werken omdat ik deze week examens heb
Btw, er zit geen origineel wallpaper bij omdat die hier al een paar keer voorbij is gekomen.
En ik post natuurlijk meteen ff het ORIGINEEL
[Post 500, tijd voor een nieuw topic
Dit topic is gesloten.