Vier willekeurige van de mijne 

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
OC / CM - Begint eer ge Bezint
Sorry hoor:(Op woensdag 16 januari 2002 22:01 schreef Stuiterbal het volgende:
...één is genoeg hoor
Vier pix plaatsen, en het dan nog voorelkaar om het orgineel er niet bij te zettenOp woensdag 16 januari 2002 21:53 schreef ilovetechno het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Een Dvdtje.. Maar door de beveileging ofzo kan je die niet capuruteren.. Dus even photoshop geopent.. vond het zwart maar zo saai...Op woensdag 16 januari 2002 22:06 schreef Scatman_II het volgende:
maar toch nicewelk flimpie was je aan het afspelen?
ik ben ook 21+ hoor
Hmm, jammer dat dit pas deel 20 van het topic is, nu is het net een deel te vroeg gepost. Kunnen we net dat ene venster niet zien...Op woensdag 16 januari 2002 21:53 schreef ilovetechno het volgende:
[afbeelding]
HYEHEHEHEEHHEEHee, hier had iets zinnigs kunnen staan, maar dat is niet.
LOLOp woensdag 16 januari 2002 22:09 schreef Luxx het volgende:
[..]
Hmm, jammer dat dit pas deel 20 van het topic is, nu is het net een deel te vroeg gepost. Kunnen we net dat ene venster niet zien...
Verwijderd
Bij de meeste monitoren stelt windows een maximum in om te voorkomen dat monitoren kapot gaan door te hoge resolutie, Misschien kan de jouwe het wel zonder problemen aan of herkent windows het gewoon niet.Op woensdag 16 januari 2002 21:50 schreef Stuiterbal het volgende:
[..]
Dan doe je iets fout! Ik kan t/m 2048*1536 (19" & GF3)
Alles doet het nu, tijd om te gaanOp woensdag 16 januari 2002 22:29 schreef Slarioux het volgende:
code:
1 2 3 var offtopic:stupid; begin offtopic:=
[..]
Uh, hij doet ut volgens mij gwoon?!Op woensdag 16 januari 2002 22:49 schreef Stuiterbal het volgende:
Zo'n rood kruis is idd saai ja
je vergeet geloof ik ietsOp woensdag 16 januari 2002 22:45 schreef McCormick het volgende:
En hier is de mijne:
[afbeelding]
Ok ok, niet zo spannend maar ja, ben ook maar een saai iemand
musica | fotografica | amalia
Soalz?Op woensdag 16 januari 2002 23:04 schreef 2nosedt het volgende:
[..]
je vergeet geloof ik iets
Verwijderd
Hoe maak je dat zo'n venstertje met je systeeminfo erin??Op woensdag 16 januari 2002 22:15 schreef J0YR1D3R het volgende:
Niet meer offtopic:
[afbeelding]
Met plaatje bij Systeeminfo dat het ineens doet.
[DR=> kan je mijn topic dichtgooien?]
Plaatje doet het ineens wel nu, was al een kwartier aan het proberen en het lukte niet, nu wel, thnx.
Origineel:
Hier
Ben jij veldrijder?Op woensdag 16 januari 2002 23:23 schreef snokky het volgende:
Misschien vinden jullie deze niet zo leuk, maar hij is wel toepasselijk op de dag van de ploegenvoorstelling!!
[afbeelding]
origineel
...vergeet je niet iets?Op woensdag 16 januari 2002 23:39 schreef InigoMontoya het volgende:
[afbeelding]
Die staat wel op nummer 1 in de ranglijst van meest ranzige desktops die ik ooit gezien heb !!Op woensdag 16 januari 2002 13:20 schreef Ikroelz het volgende:
errrrr![]()
Verwijderd
http://www.endoria.net/upload/?bekijk=1011220666Op woensdag 16 januari 2002 23:43 schreef Stuiterbal het volgende:
[..]
...vergeet je niet iets?
...dat is precies dezelfde??Op woensdag 16 januari 2002 23:45 schreef InigoMontoya het volgende:
[..]
http://www.endoria.net/upload/?bekijk=1011220666
Verwijderd
aha hartstikke bedanktOp woensdag 16 januari 2002 23:17 schreef Stuiterbal het volgende:
"Search"
Kan je misschien me uitleggen hoe je alles in die desktop krijgt zoals dat die nieuwe tweakers punten en hoe je die google search daar neer zet ziet er erg mooi uit
Dan heb je toch echt met je ogen dicht gezocht, sorry dak ut zeg...Op donderdag 17 januari 2002 00:31 schreef m4rt1n het volgende:
[..]
aha hartstikke bedankt
Als jij me nou zegt waar ik naar moet zoeken, dan ben ik al een stapje verder. Maar heb al mijn lul uit mijn broek gezocht.
HeeOp donderdag 17 januari 2002 08:56 schreef Newjersey_nl het volgende:
[afbeelding]
linux desktop post ik later nog wel, moet het eerst ff opnieuw installen
Arrived anxious, left bored
en al die linux freaks maar zeurn dat winxxxx altijd maar opnieuw geinstald moet wordenOp donderdag 17 januari 2002 08:56 schreef Newjersey_nl het volgende:
linux desktop post ik later nog wel, moet het eerst ff opnieuw installen
Verwijderd
sommige mensen doen er alles voor heOp woensdag 16 januari 2002 22:07 schreef Neejoh het volgende:
[..]
Vier pix plaatsen, en het dan nog voorelkaar om het orgineel er niet bij te zetten![]()
Vind ut gewoon knap
Niet dat ik het orgineel wil hbb, is al vaak zat hier geweest, maar het gaat om het idee
Verwijderd
Cool gedaanOp donderdag 17 januari 2002 13:46 schreef florusvb het volgende:
Hier is mijn inlogscherm mijn desktop is beetje f*cked up dus.... Klik voor ware grootte!
[afbeelding]
"Klik voor ware grootte"Op donderdag 17 januari 2002 13:46 schreef florusvb het volgende:
Hier is mijn inlogscherm mijn desktop is beetje f*cked up dus.... Klik voor ware grootte!
[afbeelding]
Dat login proggie met zo'n themeOp donderdag 17 januari 2002 13:55 schreef InigoMontoya het volgende:
[..]
Cool gedaan
Link svpOp donderdag 17 januari 2002 13:59 schreef Manic het volgende:
[..]
Dat login proggie met zo'n theme
Wanbeleid is ook beleid.
Verwijderd
http://www.themexp.org/ momenteel downOp donderdag 17 januari 2002 14:01 schreef agent327 het volgende:
[..]
Link svp![]()
![]()
Verwijderd
ThanksOp donderdag 17 januari 2002 14:42 schreef florusvb het volgende:
ja daar kun je zeker die logon loader downen
die fbi terminal en die logon loader kun je downen op
http://www.xs4all.nl/~fvanbeek/loginscherm
wel ff de readme lezen
Wanbeleid is ook beleid.
Verwijderd
Verwijderd
Ok dit is dus wat ik niet bedoelde want draai coolmon al vanaf de eerste versie. Maar ik bedoel dat schermpje met al die gegevens van zijn systeem in. Dus welke onderdelen zeg maar...Op donderdag 17 januari 2002 01:24 schreef DizzyWeb het volgende:
[..]
Dan heb je toch echt met je ogen dicht gezocht, sorry dak ut zeg...
Kijk us bij de eerste post van dit topic... Coolmon heet ie geloof ik...
Wow, bedankt he stuiterbal...Op donderdag 17 januari 2002 01:11 schreef Stuiterbal het volgende:
Bléhhhh!
Verwijderd
Kan de logon loader wel downen maar de files op de pagina http://www.xs4all.nl/~fvanbeek/loginscherm/FBI%20terminal/ niet. Ik kan ze in ieder geval na tien keer downen nog steeds niet aan de gang krijgenOp donderdag 17 januari 2002 14:42 schreef florusvb het volgende:
ja daar kun je zeker die logon loader downen
die fbi terminal en die logon loader kun je downen op
http://www.xs4all.nl/~fvanbeek/loginscherm
wel ff de readme lezen
Verwijderd
Waarom leg je het niet gwoon uit man? Daarom ben je toch hier. Niet alleen om geholpen te worden...Op donderdag 17 januari 2002 17:41 schreef Stuiterbal het volgende:
Pfff, man.
...of je moet niet alles zo letterlijk en overdreven opvatten...Op donderdag 17 januari 2002 17:43 schreef m4rt1n het volgende:
[..]
Waarom leg je het niet gwoon uit man? Daarom ben je toch hier. Niet alleen om geholpen te worden...
Verwijderd
Ok, en wil je het dan nu uitleggen?Op donderdag 17 januari 2002 17:43 schreef Stuiterbal het volgende:
[..]
...of je moet niet alles zo letterlijk en overdreven opvatten...
Ok, omdat je het zo vriendelijk commandeert.Op donderdag 17 januari 2002 17:44 schreef m4rt1n het volgende:
[..]
Ok, en wil je het dan nu uitleggen?
Verwijderd
Laat maarOp donderdag 17 januari 2002 17:40 schreef InigoMontoya het volgende:
[..]
Kan de logon loader wel downen maar de files op de pagina http://www.xs4all.nl/~fvanbeek/loginscherm/FBI%20terminal/ niet. Ik kan ze in ieder geval na tien keer downen nog steeds niet aan de gang krijgen
Heb ik die files uberhaupt wel nodig?
Mooi plaatjeOp donderdag 17 januari 2002 09:24 schreef Xanthorax het volgende:
[afbeelding]
Klik op het plaatje voor het origineel.
Verwijderd
Ik ben verstopt zoek een ander :P
*zucht* je vergeet iets..Op donderdag 17 januari 2002 18:16 schreef XTerm89D het volgende:
Trial monitor rulz ENORM
1600x1200 + 1024x768 + 800x600
[afbeelding]
Wat dan ?Op donderdag 17 januari 2002 18:27 schreef 2nosedt het volgende:
[..]
*zucht* je vergeet iets..![]()
![]()
Verwijderd
Dit is inderdaad de meest vern::kte desktop ever. Een wazig beeld van een lelijk beest, oajax-plaatjes(met een beker bovenin,dus oajax dt een prijs wint, da's lan, heel lang geleden!)en danmaakt dit het nog af: Een wME-systeem met als profiel FAMILIE ESSERS! Wat is dit voor iets raars?!Op woensdag 16 januari 2002 23:44 schreef Sir_Killalot het volgende:
[..]
Die staat wel op nummer 1 in de ranglijst van meest ranzige desktops die ik ooit gezien heb !!
"This is it....This is it " | Gianpiero Lambiase | Lap 54 12-12-2021
link naar originele achtergrond erbij te posten.Op donderdag 17 januari 2002 18:36 schreef XTerm89D het volgende:
[..]
Wat dan ?
Humanist | Kernpower! | Determinist | Verken uw geest | Politiek dakloos
Wat een gaaf spel he,,Super gewoon!Op donderdag 17 januari 2002 19:19 schreef Breepee het volgende:
[afbeelding]
Op donderdag 17 januari 2002 18:36 schreef XTerm89D het volgende:
[..]
Wat dan ?
Met andere woorden.. zou je misschien nog die achtergrond online kunnen smijten plz?Op donderdag 17 januari 2002 19:08 schreef 2nosedT het volgende:
[..]
link naar originele achtergrond erbij te posten.
Verwijderd
plzzzzzz!! Ongineel bitte!!Op donderdag 17 januari 2002 12:39 schreef xonide het volgende:
[afbeelding]
beetje standard denk ik
heul stoerOp donderdag 17 januari 2002 19:16 schreef Mateyo het volgende:
En van deze wallpaper word je helemaal gek
Als ik die wolken na tuur beleeft zij zo een nat uur in de natuur.
Verwijderd
Dit had ik het vorige deel ook al gepost, maar ik zie dat het nog niet veranderd is :Z:Op dinsdag 15 januari 2002 23:13 schreef Marv het volgende:
En we zijn weer bij deel 20 aangekomen, 500+ posts gaat de layout een beetje vernachelen(altijd al willen zeggen
)
Dit is dus het vervolg van:
[topic=191348]
[topic=205563]
[topic=219381]
[topic=234755]
[topic=282662]
[topic=294286]
[topic=302808]
[topic=311823]
[topic=320561]
[topic=326665]
[topic=334925]
[topic=344152]
[topic=351031]
[topic=356299]
[topic=361921]
[topic=368774]
[topic=377112]
Verwijderd
Nee man was niet de bedoeling om je af te zeiken, laten we het houden bij een misverstand.Op donderdag 17 januari 2002 17:50 schreef Stuiterbal het volgende:
[..]
Ok, omdat je het zo vriendelijk commandeert.
FF kort uitgelegt, als je het niet snapt, contact je me ff op ICQ...
[OEMLOGO] Je maakt een leuk plaatje. Je zorgt ervoor dat dit plaatje 172*172 pixzuls is. Je noemt het plaatje "OEMLOGO". Je moet ervoor zorgen dat het een bitmap is (*.bmp). Je pleurt deze in je C:\Windows\System32.
[OEMINFO] Je maakt een text bestand genaamd OEMINFO. Dit moet een textbestand zijn, dus *,txt.
Je kan in dit typen wat je wil. Voorbeeld:
[afbeelding][/url]
Sorry dat ik het zeg, maar is beetje slap aftreksel van C&C RA2: YR.Mean, Green and Unseen
Even he, to whom most things that most people would think were pretty smart were pretty dumb, thought it was pretty smart.
ziet dat achtergrondje van jou er niet bij staan hoorOp donderdag 17 januari 2002 22:30 schreef XTerm89D het volgende:
Btw de link naar die achtergrond heb ik gevonde bij de topicstarter, daar staat een link naar www.desktopbabes.com
had niks met de breedte te makenOp donderdag 17 januari 2002 22:30 schreef XTerm89D het volgende:
Hmm, mijn desktop is erafgesmeten...
Misschien wassie wat te breedMaar als ik nog verder had geresised hattie nix meer waar geweest...
Btw de link naar die achtergrond heb ik gevonde bij de topicstarter, daar staat een link naar www.desktopbabes.com
Wil iemand me even zeggen wat dan de max breedte voor pics is, dan kan ik daa in het vervolg rekening mee houden. Thx.
http://users.skynet.be/bk317723/gbg.jpg issie in bescheidener vorm
Dank voor de zeer bondige en explicatieve uitleg, vooral zeer bondigOp donderdag 17 januari 2002 22:41 schreef DR het volgende:
[..]
had niks met de breedte te maken
wat denk je dat de reden is..Op donderdag 17 januari 2002 22:45 schreef XTerm89D het volgende:
[..]
Dank voor de zeer bondige en explicatieve uitleg, vooral zeer bondig
Nee ff serieus, waarom issie dan verwijderd ?
(ben nu link naar background aan het zoeken)...
Ja zeg.. nu is ut opeens een andere achtergrond.. ik wil die andere!Op donderdag 17 januari 2002 23:05 schreef XTerm89D het volgende:
Owkey, XTerm verbeterd zichzelf
[afbeelding]
En de link naar de bg :
http://users.skynet.be/bk317723/BGT2.jpg
oooooooooooowOp donderdag 17 januari 2002 17:46 schreef Adonias het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
ff gespeeld
Als ik die wolken na tuur beleeft zij zo een nat uur in de natuur.
Verwijderd
Ik heb dit geprobeert zoals het er staat...maar hij wil nix veranderen...ik draai Win XP...maar daar zou het toch ok mee moeten werken?Op donderdag 17 januari 2002 17:50 schreef Stuiterbal het volgende:
[..]
Ok, omdat je het zo vriendelijk commandeert.
FF kort uitgelegt, als je het niet snapt, contact je me ff op ICQ...
[OEMLOGO] Je maakt een leuk plaatje. Je zorgt ervoor dat dit plaatje 172*172 pixzuls is. Je noemt het plaatje "OEMLOGO". Je moet ervoor zorgen dat het een bitmap is (*.bmp). Je pleurt deze in je C:\Windows\System32.
[OEMINFO] Je maakt een text bestand genaamd OEMINFO. Dit moet een textbestand zijn, dus *,txt.
Je kan in dit typen wat je wil. Voorbeeld:
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq