Graphene; a material that can do everything, except leave the lab. - Asianometry
niet onaardig, wordt er bijna sexueel opgewonden van.... (ik WORD er opgewonden van...)
A wise man's life is based around fuck you
Verwijderd
Dies zeker mooiOp dinsdag 15 januari 2002 22:47 schreef Nitrox_Infinity het volgende:
http://www.pcvergelijk.com/c27.html
Scroll ff naar benede en kijk naar de specs van die laatste (Sharp LC-28HM2E dus).
**kwijl kwijl kwijl**
Sorry, moest ik ff kwijt.
WAT EEN DING
en een allemachtige hoge prijs. maar dat mag wel voor dat geinige schermpie
sorry voor de caps!
en een allemachtige hoge prijs. maar dat mag wel voor dat geinige schermpie
sorry voor de caps!
Time Attacker met de Mazda 323F 2.5 V6 J-spec | PV output
dikzak
nee hoor, liefde kent geen grenzen of prijzen!Op dinsdag 15 januari 2002 22:52 schreef robbb het volgende:
Het prijskaartje kalmeert de hormonen vrij snel
Hmmz nee laat maar zitten, erg lage resolutie voor zo'n groot scherm
Verwijderd
Roys meld zich dan voor 10x de ondersteOp dinsdag 15 januari 2002 22:51 schreef Shaggy16 het volgende:
[..]
Dies zeker mooisnelkraakje zetten daaro vannacht ???
tis maar net waar je meer waarde aan hecht, een echt mens of apparatuur,Op dinsdag 15 januari 2002 22:52 schreef Chello200 het volgende:
Tis maar een monitor hoor. weliswaar een excentrieke !
ik kies voor het laatste, (maar das mijn voorkeur natuurlijk)
het is erg leuk leuk alleen jammer dat het niet een 4:3 scherm is ipv 16:9 dan is 28" veeel leuker!!
"Luie mensen worden ook moe!"
Duur? Valt wel mee, je krijgt maar liefst 50 euro energiepremie
sorry hoor, maar stap eens een keertje achter je PC vandaan, en zie daar: er is ook een echte wereld!Op dinsdag 15 januari 2002 22:54 schreef zwelgje2 het volgende:
[..]
tis maar net waar je meer waarde aan hecht, een echt mens of apparatuur,
ik kies voor het laatste, (maar das mijn voorkeur natuurlijk)
Is misschien niet te geloven maar de zijn ook mensen die daar geen belang aan hebben (zoals ik). Is gewoon niks interresants, trouwens, staat ook een samsung op die site met een iets betere resolutie, maar zo'n plasma schermpje voor aan de muur is natuurlijk het ultieme (uitgezonderd bioscoopscherm/beamer).
Graphene; a material that can do everything, except leave the lab. - Asianometry
Toch aardig van de regering dat ze je voor € 50 sponsoren.Op deze LCD-monitor ontvangt u € 50,- energiepremie van uw energiebedrijf.
Dus u betaald uiteindelijk € 50,- minder dan op de site vermelde prijs. Voor
meer informatie kunt u kijken op www.energiepremie.nl
Hi-fi geluidssysteem met Bose Wave Guide Speaker System (optioneel AN-28SP2) Prijs op aanvraag.
Klik hier voor uitgebreide productinformatie
Sharp
€ 14999,00
Damn, doe mij er maar gelijk 4, kan je cool aan elke muur van de kamer hangen
Verwijderd
Ik dacht eerder 2 naast elkaar! (Leuk voor 1'tje aan elke uitgang van m;n videokaart)Op dinsdag 15 januari 2002 23:11 schreef enrico het volgende:
Damn, doe mij er maar gelijk 4, kan je cool aan elke muur van de kamer hangen
1'tje als tv en de rest verzin ik wel wat voor!
Ja dat kan natuurlijk ook, het is maar net wat je leuk vind he?Op dinsdag 15 januari 2002 23:20 schreef roys het volgende:
[..]
Ik dacht eerder 2 naast elkaar! (Leuk voor 1'tje aan elke uitgang van m;n videokaart)
1'tje als tv en de rest verzin ik wel wat voor!
Stel je voor, een hele muur vol met van die dingen en dan Tactical ops spelen.
Als je dan niet wint weet ik het ook niet meer, kan je niet zeggen dat je het andere poppetje niet zag
jij wint zo ie zo niet met TOOp dinsdag 15 januari 2002 23:22 schreef enrico het volgende:
[..]
Ja dat kan natuurlijk ook, het is maar net wat je leuk vind he?
Stel je voor, een hele muur vol met van die dingen en dan Tactical ops spelen.
Als je dan niet wint weet ik het ook niet meer, kan je niet zeggen dat je het andere poppetje niet zag
sorry for OT
toch nog steeds niet de monitor die ik bij Shell zag (demonstratie IBM):

The IBM T221 monitor delivers outstanding visual performance. Packing over 9.2 million pixels into its 22.2in/564mm viewing image area, the T221 monitor displays exceptionally high-quality images for users in the medical, scientific and many other fields, anywhere the clarity of images is critical.
IBM Web Price* $18,999.00
Tube type TFT active matrix LCD
Nominal Screen size 22 inches (559mm)
Viewable image size 22.2inches (564mm)
Maximum viewable width 478.1 mm
Maximum viewable height 298.8 mm
Pixel pitch/type 0.1245mm Stripe
Dat ding was SCHERP
Er zaten wat hoge-resolutie foto's bij van schilderijen. Je kon (bijna) geen verschil zien met het orginele verschil. Zo goed waren de kleuren en scherpte.

The IBM T221 monitor delivers outstanding visual performance. Packing over 9.2 million pixels into its 22.2in/564mm viewing image area, the T221 monitor displays exceptionally high-quality images for users in the medical, scientific and many other fields, anywhere the clarity of images is critical.
IBM Web Price* $18,999.00
Tube type TFT active matrix LCD
Nominal Screen size 22 inches (559mm)
Viewable image size 22.2inches (564mm)
Maximum viewable width 478.1 mm
Maximum viewable height 298.8 mm
Pixel pitch/type 0.1245mm Stripe
Dat ding was SCHERP
Op mijn werk verkopen we de 50 CM versie voor F 9953,-
wooooooojooooo, vet ding 
Alleen mag hij de titel televisie krijgen i.p.v. monitor
Alleen mag hij de titel televisie krijgen i.p.v. monitor
Ja, zo'n grootte monitor is wel cool maar de resolutie is idd erg laag voor die maat.
Pagina: 1