S, de lekkerste letter in het chocoladeletteralfabet - Enrave - EVE corporation ingame channel "-nrave-"
Tja, en een beetje verder rekenen; niemand haalt ons meer in bij RC5...ennuh G@H kan nog wel wat extra power gebruiken
De mens heeft taal uitgevonden om aan zijn behoefte tot klagen te voldoen - Mickel
nog max een jaartje.. en niet te vroeg juichen, we moeten die winnende key nog wel vindenThe odds are 1 in 379 that we will wrap this thing
up in the next 24 hours. (This also means that we'll
exhaust the keyspace in 379 days at yesterday's rate.)
wat is de beloning?
en hoe gaat die verdeelt worden onder de DPCers?
en hoe gaat die verdeelt worden onder de DPCers?
Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/
de beloning is iets in de trand van 20 eurocent per DPC'er denk ik
We spend our years as a tale that is told
Verwijderd
Het is echt niet zeker dat DPC de juiste key vind, dat kan ook iemand zijn die net een dag mee doet.
en de opvolger van RC5 = OGR
tenminste als je je koeien goed hebt geconfigureerd !!
/me gaat veel ogr inleveren als RC5 is afgelopen
en de opvolger van RC5 = OGR
tenminste als je je koeien goed hebt geconfigureerd !!
/me gaat veel ogr inleveren als RC5 is afgelopen
* MM heeft ter ere van het nieuwe jaar & de nostalgie de rc5 client weer uit de kast gehaald en gaat er een paar weekjes mee grazen.
Gaat lekker 2x zo snel als een half jaartje geleden (toen ik met rc5 gestopt ben)
Gaat lekker 2x zo snel als een half jaartje geleden (toen ik met rc5 gestopt ben)
S, de lekkerste letter in het chocoladeletteralfabet - Enrave - EVE corporation ingame channel "-nrave-"
Als wij vanaf nu als DPC geen RC5 meer zouden kraken duurt het nog 295 dagen voordat we ingehaald zouden kunnen worden door AT (bij een gemiddelde van 1.400.000 / dag - wat ze lang niet halen).
Tegen die tijd zitten we op zo'n 92% van de keyspace.
By the way: vandaag staan we 104 dagen op rij op #1 in de dailies!
OGR is een ander verhaal; het verschil tussen ons en AT schommelt al weken rond de 2.500.000 en 3.000.000 Gnodes, da's maar een minimale marge!
By the way: vandaag staan we 104 dagen op rij op #1 in de dailies!
OGR is een ander verhaal; het verschil tussen ons en AT schommelt al weken rond de 2.500.000 en 3.000.000 Gnodes, da's maar een minimale marge!
Intentionally left blank
Toch altijd leuk als Crisp langskomt met extra stats 
* Witlof gaat nog snel nog wat proberen te stijgen met het team en binnen het team voor het afgelopen is
* Witlof gaat nog snel nog wat proberen te stijgen met het team en binnen het team voor het afgelopen is
Kijk nou eens: * Jeldert Keyspace Checked: 66.913%
Dat betekend dat we over 92,95402298851 op 75% zitten als we de keyrate van gisteren aanhouden.
Dat betekend dat we over 92,95402298851 op 75% zitten als we de keyrate van gisteren aanhouden.
Juist
Verwijderd
Jammer, volgens mij kunnen we nog wel wat hulp gebruiken bij FOLDING@HOMEOp dinsdag 15 januari 2002 22:53 schreef m.m het volgende:
/me heeft ter ere van het nieuwe jaar & de nostalgie de rc5 client weer uit de kast gehaald en gaat er een paar weekjes mee grazen.
En wat als de key nu niet gevonden wordt?
These are my principles. If you don't like them I have others.
Hij wordt gewoon gevonden. Ze geven eerst alle blokjes uit, en als hij dan nog niet is gevonden geven ze alles uit wat nooit is teruggestuurd.Op woensdag 16 januari 2002 10:34 schreef kiekerjan het volgende:
En wat als de key nu niet gevonden wordt?![]()
Juist
Opvolgeers van RC5 zijn er genoeg voorhanden! Kijk maar es hoeveel hitparades er dagelijks zijn, van hoeveel verschillende projecten. Keus genoeg lijkt me.
Verder lijkt het mij handig als de RC5-groep overstapt op G@H, F@H en andere projecten waar we nog net op #1 staan, omdat er toch wel genoeg peecee's zijn waar niemand bijkan, die automagisch overgaan naar OGR, waardoor we daar dus sowieso al een hogere dagelijkse output krijgen...
Just my 2 cents....
Verder lijkt het mij handig als de RC5-groep overstapt op G@H, F@H en andere projecten waar we nog net op #1 staan, omdat er toch wel genoeg peecee's zijn waar niemand bijkan, die automagisch overgaan naar OGR, waardoor we daar dus sowieso al een hogere dagelijkse output krijgen...
Just my 2 cents....
Dan beginnen we toch gewoon weer overnieuwOp woensdag 16 januari 2002 10:34 schreef kiekerjan het volgende:
En wat als de key nu niet gevonden wordt?![]()
Ik hoop dat ze bij D.net geen foutje hebben gemaakt
Zou een beetje zonde zijn (en dat is ook een van mijn 'angsten').
Maar dan nog, dan doen we de hele wedstrijd nog eens over
Maar dan nog, dan doen we de hele wedstrijd nog eens over
Hoe moet je eigenlijk je client zo instellen dat ie na RC% overgaat op OGR en dus niet dat ie OGR ertussen door gaat doen?
#Clan-of-Nine irc.sorcery.net - zelluf!
Als je project-priority=RC5,OGR,CSC=0,DES=0 doet, dan gaat ie alleen OGR doen als ie geen rc5 meer heeft en ook niet kan ophalen. Standaard instellen dus
Toch maar eens een andere sig bedenken :P
Kortom, RC5 heeft genoeg overschot om een deel van de klandizie over te laten stappen op projecten waar echt hulp nodig is.Op dinsdag 15 januari 2002 23:37 schreef crisp het volgende:
Als wij vanaf nu als DPC geen RC5 meer zouden kraken duurt het nog 295 dagen voordat we ingehaald zouden kunnen worden door AT (bij een gemiddelde van 1.400.000 / dag - wat ze lang niet halen).
PS. Verder ben ik ervoor dat iedereen doet waar ie het meeste behoefte aan heeft
RC5 dus natuurlijkOp woensdag 16 januari 2002 12:27 schreef KoW het volgende:
PS. Verder ben ik ervoor dat iedereen doet waar ie het meeste behoefte aan heeft
#Clan-of-Nine irc.sorcery.net - zelluf!
anders doen we dat hele rc5 weer een keer overnieuw 
dan zijn we wat sneller klaar dan nu denk ik. als ik me nog herinner dat mijn ene pentium 100 al heel veel deed
dat was uiteraard aan het begin van het project 
* reiker was een rc5'er van het eerste uur
edit: en zelfs nu nog tiepoos.
dan zijn we wat sneller klaar dan nu denk ik. als ik me nog herinner dat mijn ene pentium 100 al heel veel deed
Zo gezegd, zo gedaan.
Waarom iets wat je al hebt gewonnen nog een keer doen? Op naar de volgende uitdagingOp woensdag 16 januari 2002 20:38 schreef reiker het volgende:
anders doen we dat hele rc5 weer een keer overnieuw
dan zijn we wat sneller klaar dan nu denk ik. als ik me nog herinner dat mijn ene pentium 100 al heel veel deeddat was uiteraard aan het begin van het project
Cureseekers | There's something wrong with this yogurt
Pagina: 1