Waar is dat ACR slot nou precies voor ??

Pagina: 1
Acties:

• Ibbelz
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 08-06-2022
Waar is dat ACR (advanced communication riser) Slot op mijn Asus A7v nou precies voor ik begrijp dat het iets met communicatie te maken heeft ( modems, ethernet kaartjes ) maar ik heb er nog nooit echt iets over gehoord .. Heb btw de Search gebruikt maar die leverde geen resultaat op ...

Even he, to whom most things that most people would think were pretty smart were pretty dumb, thought it was pretty smart.

• Access
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 06-08 19:54
Die zit er voor de show op ofzo :?

Ik zie het nut er ook niet echt van in. Ik heb ooit 1x een modem gezien voor dat slot maar daar houd het ook mee op.

• nadd
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 18-08 16:22
zijn bedoeld om elcheapo netwerk en modem kaartjes te maken die heel processor belastend zijn, slaat in europa alleen niet zo aan. In Azië schijnen die dingen wel verkocht te worden

• Access
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 06-08 19:54
Op dinsdag 15 januari 2002 21:50 schreef nadd het volgende:
zijn bedoeld om elcheapo netwerk en modem kaartjes te maken die heel processor belastend zijn, slaat in europa alleen niet zo aan. In Azië schijnen die dingen wel verkocht te worden
Precies, Europeanen willen snelheid. Aziaten willen gadgets. Van mij hadden ze er liever een pci slot op mogen zetten ofzo (of isa. iedereen heeft daar nog wel wat van liggen 56K-modem b.v.).

• insan1ty
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 15-03-2023
In dat slot douw je gewoon een heel klein kaartje zonder controllers of wat dan ook, die zitten al op je mobo.
Op dat kaartje zit alleen de verbinding.

• Ibbelz
Op dinsdag 15 januari 2002 21:50 schreef nadd het volgende:
Hmmz oke en leverd het ook nog winst op tegenover de gewone PCI modem ??? Wat is er dan zoveel beter aan zo'n elcheapo..?

Even he, to whom most things that most people would think were pretty smart were pretty dumb, thought it was pretty smart.

• SH007
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
Op dinsdag 15 januari 2002 21:54 schreef IbBeLz het volgende:

[..]

Hmmz oke en leverd het ook nog winst op tegenover de gewone PCI modem ??? Wat is er dan zoveel beter aan zo'n elcheapo..?
het levert geen winst op tov een gewoon pci modem.
het is juist minder goed dan een pci moden, want het vreet processor kracht.

• Orac
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 22-08 12:31

Orac

Ik mis je papa.

Op dinsdag 15 januari 2002 21:54 schreef IbBeLz het volgende:

[..]

Heeft alleen nadelen, behalve dat het goedkoper is.

Verwijderd

prijs
kijk maar es in packard bell pc's daar hangen ze vaak in het gaat ten kosten van je cpu power maar het bespaard je geld, maar wat kost nouw een netwerkkaart of modem?

net te laat :P

• Ibbelz
Op dinsdag 15 januari 2002 21:58 schreef voxx het volgende:

[..]

Heeft alleen nadelen, behalve dat het goedkoper is.
Waarom is het dan zo populair in Azie ik snap die lui dan niet helemaal maarjah .. EN een modem kost ook net nix dus daar hoef je het ook niet voor te doen ..

Pagina: 1