Toon posts:

Flash Hulp

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Is er iemand die uit dit bestand, zie url >> http://www.freewebz.com/norretix/Cubic.swf , Het bannertje wat onder het bestand eruit kan krijgen. Ik ben nu al dikke dag ermee aan 't kloten maar 't lukt me niet. Plz Help me alvast bedankt.

Verwijderd

Topix bug :? Dat linkje opent deze pagina nog eens...

Verwijderd

Topicstarter
snap 't ook niet, gewoon ff copy paste doet ie 't wel...

als je copy paste doet doet ie 't maar help me liever door dat bannertje eruit te halen dan door te zeggen dat de link 't niet doet... bedankt.

• DeFeCt
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 02-09 10:13

DeFeCt

je wéét toch

Zo zijn we nog wel ff bezig :)

Flickr

Verwijderd

Is het niet handiger om het fla filetje te posten ?

• Shagura
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12-09 23:01
maak zelf wat buttons met flash, dan heb je ook geen banner.

Verwijderd

Ik vind het niet zo netjes om dat eruit te slopen. Dat heeft de maker wellicht een hoop tijd gekost.

Verwijderd

als je inzoomed zie je www.flashbuttons.com en die vragen inderdaad geld voor hun creaties...
dus inderdaad...niet echt netjes en al zeker niet creatief
:7

update;
Membership is 10$US for 3 months or 20$US for 1 year.

Verwijderd

je bent stoerder als je alle elementen van je site zelf maakt - ook al wordt het niet zo slick als het zou kunnen zijn als een pro het doet. Pros zijn erg duur ;) Hoe meer je leert, hoe mooier wordt wat je zelf kunt maken.

Verwijderd

opzich ist denk ik nie zo'n probleem om dat ding weg te krijgen... maar dan ben je wel iets aan het gebruiken waarvan ik denk dat de maker dat niet wil ZONDER die banner...

Oftewel maak het zelf...

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben geen flashgenie en zal 't zeker niet nakunnen maken, als iemand dat kan en wil doen graag, anders sloop 't er aub uit. Plz.

• Oefening
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Waarom verdiep je je niet gewoon ff in flash. Zoiets simpels is binnen 1 a 2 dagen geleerd...

Verwijderd

hmmm... ik denk dat je aan het verkeerde adres bent

ga knikkeren ofzo...

• Oefening
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
[topic=148872/1/25]

• CrashOne
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online

CrashOne

oOoOoOoOoOoOoOoOoOo

das echt makkelijk om te doen...

Maar ja... Das jatten

Ga je zelf eerst maar eens flash aan leren...
Dan Swift 3D dan kom je al een heel end...

Huur mij in als freelance SEO consultant!

Verwijderd

dat linkje verwijst naar http://www.flashbuttons.com/ alwaar duidelijk het volgende staat te lezen:
Use the tool below to generate an animated navigation bar for your own website. Use it to add your text and URLs to any button below. These Flash navigation bars will add both functionality and flavor to your site.The navbars are Flash 4 protected movies, you can generate and use Free navbars that will display a small FlashButtons.com banner. You can generate NO BANNER animated navbars by subscribing to the Member's Area. For help look at the help page or contact : stan@flashbuttons.com
Waar jij dus mee bezig bent is iemand, die zo vriendelijk is om een gratis navbarretje te schenken aan n00b's zoals jij, te flessen...

Leuk, heel leuk... |:(

Strax ga je nog vragen of iemand de 'patch' voor flash 5 demo heeft.... :(

Om je toch nog het rechte pad op te helpen, heb ik hier een ZEER exclusief linkje voor je, die je vast niet kent:

http://www.flashkit.com .... daar zijn ook zat navbars gratis te downen.

Overigens is iemand je al voorgegaan op dit forum....daar kwam netjes een slotje op....

• Scipionyx
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
Op woensdag 16 januari 2002 00:57 schreef B-Top het volgende:
[..]
Overigens is iemand je al voorgegaan op dit forum....daar kwam netjes een slotje op....
[topic=340334/1/25] :)

Top 4 Anti-Stress regels:
1) Doe zo weinig mogelijk of laat het anderen doen.
2) Als je plots zin hebt om te werken, ga dan zitten en wacht tot het over gaat.
3) Als je iemand ziet rusten...help hem!!
4) Doe vandaag niet wat morgen kan.

Pagina: 1