kan niet opnemen via line in

Pagina: 1
Acties:

• Mad_Manic
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 13:47
Ik heb het volgende probleem. Ik heb een SB Live Value digital en ik heb een cassettedeck aangesloten via de simpele analoge line in op de geluidskaart.
Als ik de tapedeck start hoor ik gewoon het geluid van de cassette op de pc maar met cooledit 2000 en de windows geluidsrecorder krijg ik niets opgenomen. Ik heb bij de windows mixer instellingen gekeken en mijn line-in staat zowel bij afspelen niet op mute en de volume staat gewoon open.

• dreeke
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 31-10-2025

dreeke

outdated icon

Volumeregeling
Opties
Eigenschappen
> aanpassen voor opnemen
Daar Line In aanvinken

Bij gebrek aan uw reclame staat hier mijn handtekening.

• Mad_Manic
bedankt voor de reactie maar dit heb ik al gedaan.

• Go0s
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 02-10-2010
Kijken of de stekker er goed in zit, had ik eerst ook gehad :). een uur aan het pielen en toen zat de stekker er niet helemaal in

• dreeke
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 31-10-2025

dreeke

outdated icon

Op dinsdag 15 januari 2002 21:26 schreef Mad_Manic het volgende:
bedankt voor de reactie maar dit heb ik al gedaan.
zeker weten? Mute aan en uit zetten is niet hetzelfde namelijk.
Dan hoor je wel het geluid maar hij neemt het niet op
Op dinsdag 15 januari 2002 21:27 schreef Go0s het volgende:
Kijken of de stekker er goed in zit, had ik eerst ook gehad :). een uur aan het pielen en toen zat de stekker er niet helemaal in
dan hoor je sowiso niks hoor ;)

Bij gebrek aan uw reclame staat hier mijn handtekening.

Verwijderd

Je kan ff kijken of onder de creative mixer, Rec(record = rode aanduiding), je line in (of what u hear).
Tenminste zo werkte het bij mij (sblive platinum), je moet hier blijkbaar selecteren wat je als opname bron gebruikt)

• Mad_Manic
yes Thanx. Bij de creative mixer had ik zelf al een keer gekeken en gezorgd dat er niets op mute staat en volume open. De knop rec stond idd op mic ipv line. Ondanks dat in de windows geluidmixer line-in wel op opnemen staat. Probleem opgelost bedankt allemaal
Pagina: 1