Toon posts:

Nvidia GForce 2 MX400 64MB TV-out vraag

Pagina: 1
Acties:
  • 33 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
ik ben voor mijn zus een eenvoudige pc (lees goedkoop) aan het samenstellen. Haar kinderen spelen eenvoudige games verder maakt ze gebruik van internet (veel), word en excell.
is de Nvidia GForce 2 MX400 64MB TV-out dan een aardige video kaart? of heeft iemand een alternatief?

Verwijderd

Op dinsdag 15 januari 2002 21:21 schreef cardinal het volgende:
ik ben voor mijn zus een eenvoudige pc (lees goedkoop) aan het samenstellen. Haar kinderen spelen eenvoudige games verder maakt ze gebruik van internet (veel), word en excell.
is de Nvidia GForce 2 MX400 64MB TV-out dan een aardige video kaart? of heeft iemand een alternatief?
Ja dan is een Mx 400 een leuk kaartje , moet jewel een beetje goed merk kopen , Leadtek , Asus , etc....

Voor eevoudige en iets zwaardere spelletjes is een Mx perfect.

• Palomar
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
mx400 is idd een prima kaart. Maar perse een goed merk is imo niet echt nodig.. de kaarten zijn in principe allemaal identiek en gebruiken dezelfde drivers.. de duurderen hebben misschien een iets betere beeldkwaliteit en hebben wat meer meegeleverde software (niet altijd). Voor de prijs van een wat duurdere MX (asus ofzo) kun je al weer bijna een GF2TI(=veel sneller) kopen van een onbekend merk..
Maar om op je vraag terug te komen, een MX400 is zeer geschikt voor je doel. Neem niet per ongeluk een goedkopere MX200 want die is stukken langzamer..

Dit topic is gesloten.