Ik ben op zoek naar een goede switch/hub voor een thuis netwerk. Graag een 8, evt. 5, poorts, een 10/100Mb switch/hub. Het ding mag zo rond de +-75 euro gaan kosten. En graag makelijk te verkrijgen. Welke switch/hub is een goede voor dat geld?
Verwijderd
gewoon een simpel compex 8poort-hubje voldoet perfect.
die heb ik ook. 10mbit, met uplinkmogelijkheid en bnc (coax) aansluiten en 8 utp-poorten
die heb ik ook. 10mbit, met uplinkmogelijkheid en bnc (coax) aansluiten en 8 utp-poorten
Verwijderd
Sitecom, lekker goedkoop en het prestatieverschil valt op kleine schaal, zoals thuis, echt niet op. Daarbij volledig 10/100 Mb compatible.
el-cheao 100 mbit switch 8 poorts van http://www.gistron.de
Zwei Dinge sind unendlich, das Universum und die menschliche Dummheit, aber beim Universum bin ich mir nicht ganz sicher. -Albert Einstein
Verwijderd
ik heb hier een switch staan 8 poorts autosense, werkt perfect Hij is van het merk linkpro en heeft ongeveer 160 piek gekost.
Edimax 5 poorts autosensing 10/100 switch. 150 piek meen ik bij (kuch) memo (sorry, zit niet veel nuttigers in de buurt hier).
VIgor 2000E Router van draytek,
4 poorts 100 MB en reuze cool
ken je zelfs een hubje aan hangen!
AMD 939 3000+, A8N-SLI Deluxe, 2GB mem, dvd fikkertje en voor 2TB aan space
Hij vroeg dus wel om een hub/switchOp dinsdag 15 januari 2002 21:33 schreef Flexe_Gozer het volgende:
VIgor 2000E Router van draytek,
Je zou verkoper moeten worden
maar die dingen kosten wel niet zo veel meer als je toch een router kunt gebruiken ...
Koop gewoon een 5 poorts 10/100 switchje. Zo goedkoop als je kan vinden ...
Maar sommige van die mega goedkope dingen hebben soms kapotte poorten
Maar A-merk switchen zijn duur.
Pagina: 1