Toon posts:

Red Hammer

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Bij het spel Operation Flashpoint, Red Hammer zit ik vast bij een missie dat je 2 chinoook heli`s moet tegenhouden.

Ik weet de Strela rocket te vinden, maar slaag er weinig in om ze suc6 vol neer te halen, de hele tijd wordt ik of neergeschoten door 1 van de chinooks of door de vijandelijke troepen die ze aan het droppen zijn met parachutes.

Weet iemand een oplossing voor deze missie ?

• Bull
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 02-02 19:37
Hmm, als je deze al moeilijk vindt dan staat je nog heel wat te wachten mate want het wordt nog veeeeeeeeel moeilijker >:)

https://tweakers.net/gallery/18583/inventaris/

Verwijderd

Ik kan je ff de naam van dat level geven kan ik hem opzoeken , want ik heb hem al uitgespeeld ...want ik weet niet welk level je bedoeld .

• Dinictus208
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

Dinictus208

Tele romeo

Okay zo moet het:

Neem als wapen je strela en je svd druganov. Je begint met je neus naar het westen ofzo. Draai meteen 180° om en wacht.
Voor je neus op 300 meter zal dan een chinook landen. Laat de chinook voor wat het is maar schiet met je druganov alle gasten die uit de chinook komen neer. (je kan ook je strela gebruiken om er 5 tegelijk uit te schakelen) Je strela kan je trouwens re-armen in de tent achter je.

Als die gasten dood zijn, zijn er inmiddels 2 choppers bij gekomen. 1 dropt paratroopers weer 180° achter je. Laat die troopers nog wat dichter bij komen en haal ze neer. (gebruik ook je mannen)De andere chopper vliegt schietend rond.

Order dan je rocketeers om de choppers neer te halen. (ze hangen nu inmiddels stil) schiet zelf ook nog een chopper neer.

Zo simpel is het. Gewoon een beetje proberen.

Edit: inderdaad, als dit je niet lukt zal je het nog moeilijk krijgen met Red hammer. Ik heb hem inmiddels uitgespeeld. Hij was behoorlijk moeilijk maar ECHT supergoed!!! Door het spel heen staan er nl heel vaak vehilcles die je gewoon kunt pakken, bv shilka`s of T80`s.
Krijg je een opdracht te voet, doe je gewoon alles in een T80 HAHA.

I could feel at the time There was no way of knowing Fallen leaves in the night Who can say where they're blowing As free as the wind And hopefully learning Why the sea on the tide Has no way of turning